Pixl. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er med på Co-oP (insane) og online .. GT i sig Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Greit, dere som vil spille med meg, legger meg til: Alien Cheese For dere som ikke vil (Lakus), kan bare reise til *******. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 For dere som ikke vil (Lakus), kan bare reise til *******. Haha Skal få spilt med deg, men må bare finne en dag hvor timinga ikke er totalt ødelagt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Greit, dere som vil spille med meg, legger meg til: Alien CheeseFor dere som ikke vil (Lakus), kan bare reise til *******. Birger Jeg kan godt spille litt campaign en eller annen gang. Men ikke nå. Og ikke i morgen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha Skal få spilt med deg, men må bare finne en dag hvor timinga ikke er totalt ødelagt. Hvor du ikke tar på deg altfor mye å gjøre. Ingen blir sliten av å sparkle litt Birger Ed1t: Takk for at dere stiller opp. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lagde meg ny bruker, så har ikke gamer points for alle de gamle spilla mine Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I'll just leave this here... Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spiller mest i helgene, men jeg logger som oftest på hver dag. Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller for det aller meste public multiplayer alà Horde, Annex, KotH osv, men kan godt være med på Insane campaigner også. Er med på alt som er morro, bare å legge meg til folkens Endel av dere har nok mottatt en venneforespørsel fra meg allerede. Lenke til kommentar
steffelo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 playerschoise/wingman/horde gogo Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller Gears nesten hver dag. Eneren vel og merke Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg trenger noen som vil være med å fullføre Horde achievements med meg (både fullføre wave 50, og wave 1-10 på flashback og combustible maps). Problemet er at Xboxen kubbet igår kveld, så da blir det vel noen uker til neste gang GT: Mr Foxhound Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er med sålenge jeg får beskjed om det på forhånd Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 gamer tag: Morteno2 sorry for manglende bildet men for ikkje til det derre greiene. kan bare spille i helgene siden det er bare da eg har tid. Lenke til kommentar
ChubbyPaB Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er røten på GoW 2, Men Fortsatt digger jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå