Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Her har vi da tråden for å finne norske medspillere i Gears of War spillene. Det har tidligere vært stor pågang for Gears of War, så håper på samme engasjement videre. Jeg vil spesielt bemerke at alle er velkommen å joine, gammel eller ung. Forhåpentligvis klarer alle å oppføre seg Online? (Ser på den yngre garde) REGLER! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): In this post I will lay down some rules. 1. Post Gamertaggen din i tråden om du vil spille (helst i form av et bilde) 2. Det er ikke andres ansvar å legge til deg, det er ditt ansvar å legge til dem. 3. Pga regel #2 er det ikke andres skyld om du ikke har folk på vennelista. 4. Dette er ikke en diskusjonstråd. Det har vi Gears of War Kafèen til. Og sist, men ikke minst: Vi er ikke tankelesere. 5. Det skader ikke å si ifra til andre her når du skal spille slik at andre kan bli med. Hvordan skal andre du ikke enda kjenner vite når du spiller om du ikke sier ifra? GAMERTAG! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Her skal jeg vise dere en fin måte å poste gamertaggen deres på: Gå inn på MyGamercard.net og følg disse stegene: 1. Det er bare å skrive gamertagen sin der det står GamerTag midt på siden. 2. Trykk så "Generate Gamercard Code" som står litt lenger ned. 3. Da får jeg http://card.mygamercard.net/bare+lakus.png og dette putter jeg inn i en bilde-tag. [img=http://card.mygamercard.net/bare+lakus.png] Litt lettere å se gamertaggen til hverandre på denne måten. OBS: Man kan også velge forskjellige utseende til bildene sine, det ligger under "Select Theme". METATAG! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): GAMERoNO GoW2 Legg til denne gamertagen hvis du er norsk, har headset og spiller Gears of War jevnlig. Etterhvert som flere legger til denne gamertagen i vennelista si kan alle invitere hverandre til å spille fra vennelisten til denne gamertagen. Det kan være ganske nyttig å ha opptil 100 personer på samme plass og som ikke tar mer plass enn en spot i din venneliste. Nyttig for de gangene ingen er online på din venneliste.. Det blir koz. Endret 13. juni 2010 av Lakus Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det går for det meste i Fallout no men så snart jeg er ferdi skal jeg nok svinge innim gears Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det går for det meste i Fallout no men så snart jeg er ferdi skal jeg nok svinge innim gears Dude.. FAIL på signaturen! Copypasta url ftw? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er keen på co-op. Trenger å bli ferdig med singleplayer. Og har ikke lyst til å spille alene. Birger Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Whisperwing er med igjen han. Dere blir faen ikke kvitt meg så lett. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Er keen på co-op. Trenger å bli ferdig med singleplayer. Og har ikke lyst til å spille alene. Jeg kan sikkert hooke deg opp med fetteren min, for han maser på meg om coop på Insane stadig vekk Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kan sikkert hooke deg opp med fetteren min, for han maser på meg om coop på Insane stadig vekk Trenger den nest vanskligste. Har ikke rundet det enda vettu Men takk for tilbudet. Bare be han legge meg til. Birger Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har for tiden pappapermisjon og spiller ikke så mye, da mesteparten av tiden går til mat, bleieskift og turer. Men legg meg gjerne til likevel Jeg spiller stort sett om kvelden mellom 21:00 og 00:00. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ohh.. Lakus Giftekniv? Er med på matchmaking - er bra lei av Horde nå, men om en tre-fire folk mangler en person på de vanskeligere nivåene, si ifra! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Uffameg ikke greit å starte på ny Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ohh.. Lakus Giftekniv? Fun ^_^ Jeg trenger horde på alle Flashback tror jeg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er gjerne med på Horde. Trenger alt jeg Birger Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er med (imorra) hvis vi kan spille Hardcore/Insane. Achievementhora med Erik i helgen, og spilte på casual.. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg blir gjerne med på co-op eller horde (: i morgen kveld eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå