Gå til innhold

Skate 2- Videotråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet så kan man ikke endre kamera vinkel uten filmer packen. Med filmer packen får du game kamera, follow camera, tripod camera og free camera. Uten den så har du kun game camera. Jeg lekte ikke noe med replays før jeg kjøpte filmer pack i grunn så er ikke hundre 100% sikker..

-Hva slags program bruker du til og konvertere filene fra FLV?

Lenke til kommentar

Uten filmer pack har du faktisk både game camera, tripod camera og follow camera. Men free camera er der ikkje, er det einaste forskjellen?

- Sliter enda med å finne eit som faktisk fungerar, har prøvd opptil fleire, men ingen har fungert skikkelig. Skal sei fra om eg finner noke som fungerar.

Edit: http://www.onlyfreewares.com/Audio-Video/V...I-Converter.php

Det funkar vertfall for meg, er ganske dårlig kvalitet, men det er vel sånn det blir uansett..

Endret av Ribagorza
Lenke til kommentar

Funnet ut litt..

-Har 5 minutter lagrings plass på skate reel i motsetning til 90sekunder..

-alle kamerane har en advanced funksjon. Kort fortalt gjør det at kameraet ikke hopper rundt om du klipper trikset dit i små biter, det sveiper/sklir til neste posisjon

-vann merke på videoene dine.

-shaking, risting i kamerae om man f.eks kjører fort.. av- svak-medium og høy gradering..

Også noe ekstra klær og greier og ha på seg :p

Endret av primlars
Lenke til kommentar

har ikke spilt skate på en stund da xboxen min spiste cd platen.

Men!

Filmer packen, hvor finner jeg den? Og hva får jeg når jeg kjøper den?

Og hvordan funker skate reel greiene? Får ikke lastet opp filmklipp. Er synd da jeg har et par syke triks/bails jeg gjerne skulle ha lagt ut her :p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...