Gå til innhold

Skate 2- Videotråden!

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser at mange nå har skaffet seg skate 2, og kanskje har rundet det, og har sikker begynt å få til noen skikkelige triks.

Detter er jo selvfølgelig gøy å ha på video og hvorfor ikke da ha en tråd hvor alle kan poste videoer av de feteste og beste videoene, eller kanskje de rareste, morsomste eller tåpeligste!

Regler for posting:

- Ikke diskuter selve spillet, det har vi en egen tråd for!

- Hold dere til diskusjonen rundt, videoer o.l.

- Vær snill mot de som har lagt ut, ikke negative kommentarer.

- Ingen intern konkurranse om hvem som er best!

Legg da gjerne til en link til videoen din på f.eks skate.reel eller youtube hvis du har den der.

Og jeg kan love dere at mye spennende kommer til å skje i denne tråden!

/Paisley

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mordi@:

For en flott video! utrolig bra jobba med kamera filmingen, triksene og redigeringen! Dette var rett og slett fantastisk og det virket for meg som m dette nesten var ekte skateboard video, iallefall når man så den i HD! :D

Artig å høre. Nå er alle videoene av random folk da. EA Nation vil ikke funke plutselig til meg, så får ikke til å laste opp mine egne filmer.

Lenke til kommentar

@ mordi

Så, du har ikke laget videoen? Eller redigert noen av klippene ingame? Hmm.

Uansett, en ufattelig fet video. Bedre enn noe av det andre jeg har kommet over på skate-forumet. Liker den halvveis halv-realistiske stilen, utrolig mange fete tricks/lines.

Creds til 'whoever made it'

Lenke til kommentar
@ mordi

Så, du har ikke laget videoen? Eller redigert noen av klippene ingame? Hmm.

Jeg lastet ned en haug av klipp fra siden som jeg synes var bra, og satte i hop og la til musikk. (Har ikke mulighet til å laste opp mine egne klipp fra Skate 2)

Hvilken låt er det?

Lenke til kommentar

Det var da voldsomt så proffe videoer folket skulle legge ut da!

Anyways! Her er min siste godsak.

Jeg la merke til et avløpsrør i bunnen av SV Dam, så jeg tenkte at "Pokker også! Det må da gå an å kjøre inn i det i full faen og få nok fart til å kjøre rundt og rundt inni der."

Etter en halvtime med prøving og feiling så greide jeg endelig å få en god start i begynnelsen av røret, så da gikk resten av seg selv.

Bortsett fra at snokene i EA hadde plassert en grein ved utløpet, som jeg selvsagt greide å skalle rett inn i.

Jeg synes videoen ble pretty fuckin hilarious :lol:

http://skatereel.ea.com/members/2/188061783/83914.aspx

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Finnes det en fornufting GRATIS.. FLV til ett eller anna format wmm tar konveter? Lasta ned 5stk nå og alle er det noe ball med, enten tar de feil filer. Ellers så blir det noe reklame og støy i lyden på de fordi det er Trail versoner. :angry:

Et par gaps..

http://skatereel.ea.com/members/1/172464450/646561.aspx

http://skatereel.ea.com/members/1/172464450/645401.aspx

Endret av primlars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...