Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Har sittet å spilt Gears of War i den siste timen nå, og det er fremdeles moro, uansett hvor gammelt det er. Blir forsåvidt grise-eid til tider da det er en del som aldri tok en pause i spillinga si, slik som jeg gjorde. Det er moro likevel. Såeh... er noen med å spille i kveld og/eller i morgen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal du faktisk ikke se helt bort ifra. Jeg slet faktisk litt med å vende meg til kontrollene. Det var en smule annerledes enn Gears 2. Jeg fikk faktisk en utfordring fra en jeg møtte.

Jeg siterer:

"2v2 get a host"

Lenke til kommentar

Som regel er det Public matches (oss mot randoms), men skulle nesten ønske vi fikk til noen kamper i 5vs5 med kun norske i private matches. Det var det vi alltid gjorde i gears 1, og det slo aldri feil.

Lenke til kommentar

Skal jeg være ærlig håper jeg skuespillerne bli motion capture dokker for det meste. ingenting er mer turnoff enn å se på en dust prøve å leke like barsk som Marcus Fenix. Det fungerer ikke på Live. Det fungerer ikke på YouTube. Det fungerer ikke noen steder. Og hvordan er jeg så sikker på at det er turnoff? Fordi Marcus er MANN! Troverdig CGI over ansiktene til skuespillerne og voiceover fra de samme som lagde spillet hadde vært fantastisk.

Men jeg er egentlig bare fornøyd med å se at filmen lever enda.

Lenke til kommentar

Det er morsomt? Jeg kan ikke peke på en enkelt ting som jeg liker spesielt godt ved det, men det går an å prøve.

Brutaliteten. Følelsen av virkelig å blåse noen i fillebiter er virkelig tilstede i Gears of War, spesielt i det første spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...