Lakus Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Har sittet å spilt Gears of War i den siste timen nå, og det er fremdeles moro, uansett hvor gammelt det er. Blir forsåvidt grise-eid til tider da det er en del som aldri tok en pause i spillinga si, slik som jeg gjorde. Det er moro likevel. Såeh... er noen med å spille i kveld og/eller i morgen? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det skal du faktisk ikke se helt bort ifra. Jeg slet faktisk litt med å vende meg til kontrollene. Det var en smule annerledes enn Gears 2. Jeg fikk faktisk en utfordring fra en jeg møtte. Jeg siterer: "2v2 get a host" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Men det sier dessverre ikke meg stort om jeg faktisk ser deg online i dag/kveld Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg kan komme online når som helst Lakus!! Så kan vi spille litt ranked Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Men om det kun er oss to, vil vi kunne kobile til hverandre og vil det komme noen fler inn i gamet? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Tror det bare er Gears 2 vi ikke kan komme inn til hverandre hvis vi hoster tror jeg The others will come... Endret 5. mai 2009 av anolop Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Forvent å se meg online kl 19 iallefall, så kan vi ta det derifra. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Åssen er det dere spiller, at folka her spiller på lag mot andre randoms over nettet (som public match i gears 2), eller at "gamer folka" spiller mot hverandre liksom? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Som regel er det Public matches (oss mot randoms), men skulle nesten ønske vi fikk til noen kamper i 5vs5 med kun norske i private matches. Det var det vi alltid gjorde i gears 1, og det slo aldri feil. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er litt reddet Broren min har og Gears Of War 2 Tror jeg planlegger å runne campaign med han på split-screen på insane!!! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen som har lyst til å ta siste oppdraget med meg på Insane en gang snart? Da får jeg rundt 300 Gamerscore!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 http://www.gamervision.com/gamer/coop/news...essing_smoothly Dette liker vi å høre! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Avstemningen failer... Det skulle vært lagt til: Spilte Gears of War til Gears of War 2 kom, og spiller det enda (Gjelder ikke meg, men gjelder veldig mange av åss ) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 http://www.gamervision.com/gamer/coop/news...essing_smoothly Skal jeg være ærlig håper jeg skuespillerne bli motion capture dokker for det meste. ingenting er mer turnoff enn å se på en dust prøve å leke like barsk som Marcus Fenix. Det fungerer ikke på Live. Det fungerer ikke på YouTube. Det fungerer ikke noen steder. Og hvordan er jeg så sikker på at det er turnoff? Fordi Marcus er MANN! Troverdig CGI over ansiktene til skuespillerne og voiceover fra de samme som lagde spillet hadde vært fantastisk. Men jeg er egentlig bare fornøyd med å se at filmen lever enda. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hele filmen må gjerne bli CGI for min del, med de samme personene i kulissene. Samme musikkstil, stemmer og bevegelser. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg vill heller se en Halo film. Musikken der er også elsk! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kan noen si meg hva som er saa sykt bra med Gears of War? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Les gamer.no's anmeldelse av det. Den finner du på -du vet hvilken side- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Det er morsomt? Jeg kan ikke peke på en enkelt ting som jeg liker spesielt godt ved det, men det går an å prøve. Brutaliteten. Følelsen av virkelig å blåse noen i fillebiter er virkelig tilstede i Gears of War, spesielt i det første spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå