Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine hodetelefoner er absolutt ikke win. Billig plastikk fra Europris eller Biltema. Usikker på hvilken. Men uansett så klarer jeg ikke spille Gears uten noe volum. Det må høres. Hoder som sprekker og mager som vrenges er ikke noe en legger skjul på. Lyden er tross alt halve opplevelsen, og lydene i Gears er jo himmelske.

Lenke til kommentar

Men det gir alt for mye bass til at du kan spille med noen som helst andre i huset^^ Spille med så høy lyd som man burde kunne i alle fall. Headset til 500kr og oppover er ganske win, bare synd at mange spill gir litt lav lyd, og at du må ha mikrofon headsetet rundt nakken^^

Lenke til kommentar
Mine hodetelefoner er absolutt ikke win. Billig plastikk fra Europris eller Biltema. Usikker på hvilken. Men uansett så klarer jeg ikke spille Gears uten noe volum. Det må høres. Hoder som sprekker og mager som vrenges er ikke noe en legger skjul på. Lyden er tross alt halve opplevelsen, og lydene i Gears er jo himmelske.

Spiller uten lyd jeg..

har disse valgene

uten lyd, enkelt, greit

med mitt sharkoon x-tatic 5.1 headsett..joda, surround..supert

voice på folka jeg spiller med går på center, har jeg ikke den på 9+ hører jeg ikke en drit, men guess what, samme gjør motorsaga, og den kan overkomme ett jetfly anytime.. er jo faen over 9000 dB nesten.

spille med lyd på tven u say?

men da hører jeg voicen til de i partiet også, og det er sjelden sfw.. spesielt ikke når drugiS er tilstede. Og jeg er for lat til og endre instillinger, siden da må jeg bytte tilbake hver gang jeg bytter spill -.-

Lenke til kommentar
Gears 1 har lagg, bugs, kjedelig SP, dårlig historie, få fiender, kjedeligere baner, dårligere grafikk, dårlig musikk og er greit underlegent alt Gears of War 2 kan diske opp med.

Høres som du har spilt Gears 1 etter Gears 2. Noe som er tabbe nok. Du klager på grafikk? Spillet kom søren meg to år tidligere! Jeg kan være enig med kjedelige baner, da jeg selv mener det var veldig lite variasjon i 1ern. Bugs og lagg? Hah!, nei. Online er kjedelig? Du er nok ikke hardcore nok. Dessuten så funker det hvertfall bra i forhold til 2ern!

Lenke til kommentar

Jeg liker begge spillene. :)

Forresten er jeg enig med alle sammen her. Gears 1 består ofte av å finne frem hagla og løpe rett på, mens Gears 2 er 4 smokes på hvert supervåpen med en gang. Og gjett hva, jeg synes alt det er gøy.

Lenke til kommentar
Jeg liker begge spillene. :)

Forresten er jeg enig med alle sammen her. Gears 1 består ofte av å finne frem hagla og løpe rett på, mens Gears 2 er 4 smokes på hvert supervåpen med en gang. Og gjett hva, jeg synes alt det er gøy.

my kinda answer by my kinda guy ^^

Lenke til kommentar

"Bugs og lagg?. Nei."

Til og med i singleplayeren lagger det hos meg.

Bugs?

Du vet det stedet hvor Cole og Baird sitter fast i kloakken? Der ble jeg nødt til å lete en halvtime etter en utgang fordi jeg misset det stedet hvor jeg skulle gå bort til dem og trykke Y. Det var en halvtime bortkastet på en bug. Jeg trodde det var fordi jeg selv ikke fant riktig utgang.

Lenke til kommentar
Da jeg gikk der de vanligvis sto, så var det ingen der. Jeg kan vel ikke bestemme at de skal stå der?

Så skriv det da, "mann".

Men det virker rett og slett som om du hater Gears fordi du spilte det etter det første spillet, og ikke liker spillestilen en har der. Tenk på alle de millioner av fans som var totalt forelsket i Gears sitt gameplay og som fikk hjertet sitt knust da Gears 2 sitt gameplay var så totalt forandret. Det er to forskjellige spill, med to forskjellige typer gameplay, men de problemer du remser opp ser jeg lite til. Krisemaksimering.

Det er bare kåret til å være blant verdens beste spill, i motsetning til Gears 2.

Lenke til kommentar
"Bugs og lagg?. Nei."

Til og med i singleplayeren lagger det hos meg.

Da spiller du coop med en dårlig linje. Lag er nemlig når nettlinja kveles og pingen blir høy. Hakking, derimot, er når frameraten går ned. Lag når man spiller alene er ikke mulig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...