Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt surt å bare knekke vekk 500kr men bryr meg ikke :p

Kommer til å savne deg Lakus, fordi du bare spiller nesten gears 2 :p

 

Og den invite all burde heller ikke vært med i spillet

 

Men viss du vil ha noen runder med COd4 så er det bare å mase via pm her og msn eller på live :p

Jeg trenger trening i COD4 før MW2 :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Jeg spillet det folk spiller, og for tiden er det Gears 2. Men vi snakkes vel i COD4 og Modern Warfare 2 da om du skal ha det til X360.

Viss jeg er dum nok så kjøper jeg begge versjonene av MW2 :p. Skal ha det til PS3 fordi har en ganske bra klan der

Eller så snakkes vi på GEars 3, når det kommer. Og viss dem klarer å ruinerere onlinedelen igjen da kjøper jeg nok ikke spillet :p

 

Gears 1 er noe av det verste mølet jeg har spilt noensinne. Makan til elendig, halvferdig og fucked spill skal mann lete lenge etter.

 

Men hvorfor knekke plata? Du har jo selv sagt at du liker campaign veldig godt?

 

Holdt ikke lenge, fullført en gang og ikke mer. Var heller ingen som ville ha coop med meg... Alle har horet dem achivementene forlengst... Viss spillet har fått 4 patcher til så kansje jeg kjøper det tilbake :p

Lenke til kommentar

Jeg prøvde de samme dag faktisk. Jeg kjøpte begge to for å få en "Gears of War dag"

 

Klarte først å pine meg selv gjennom 1'ern. Det var noe av det mest fryktelige jeg har opplevd.

 

Da ble jeg litt i tvil om jeg gadd prøve 2'ern men det gjorde jeg og etter det har jeg vært Gears-frelst men jeg skal aldri ta i 1'ern igjen. Jeg føler meg fremdeles kvalm når jeg tenker på de bortkastede timene.

 

Edit: Jonas, det var min Xbox sin feil.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Gears 1 har lagg, bugs, kjedelig SP, dårlig historie, få fiender, kjedeligere baner, dårligere grafikk, dårlig musikk og er greit underlegent alt Gears of War 2 kan diske opp med.

I see your bullshit and raise you with more bullshit. Gears 1 er den eneste grunnen til at Gears 2 fremdeles lever. Det leverte et onlinegameplay som banket sålene av støvlene, og støvlene av de barskeste sjømenn. Det er mørkt og grumsete. Det er mann mot mann. Det er jordnært uten gigantiske ormer og fantastisk med en herlig menge mandighet. Det er ingen røykgranater som velter deg eller granater som er tilfeldig plassert som sprenger deg, det er ingen noobs som bare sager og det er heller ikke manglende i det taktiske aspektet. Banene i det første spillet, og gameplayet i seg selv legger opp til kjappe avgjørelser som vil avgjøre hvem som vinner de brutale nærkampene hvor på mappet. En manns feilmanøvrering kan koste laget hans seieren, i motsetning til Gears 2 sin smoke som gledelig tar plassens til en lagkamerat om han skulle dø.

Lenke til kommentar
Gears 1 har lagg, bugs, kjedelig SP, dårlig historie, få fiender, kjedeligere baner, dårligere grafikk, dårlig musikk og er greit underlegent alt Gears of War 2 kan diske opp med.

I see your bullshit and raise you with more bullshit. Gears 1 er den eneste grunnen til at Gears 2 fremdeles lever. Det leverte et onlinegameplay som banket sålene av støvlene, og støvlene av de barskeste sjømenn. Det er mørkt og grumsete. Det er mann mot mann. Det er jordnært uten gigantiske ormer og fantastisk med en herlig menge mandighet. Det er ingen røykgranater som velter deg eller granater som er tilfeldig plassert som sprenger deg, det er ingen noobs som bare sager og det er heller ikke manglende i det taktiske aspektet. Banene i det første spillet, og gameplayet i seg selv legger opp til kjappe avgjørelser som vil avgjøre hvem som vinner de brutale nærkampene hvor på mappet. En manns feilmanøvrering kan koste laget hans seieren, i motsetning til Gears 2 sin smoke som gledelig tar plassens til en lagkamerat om han skulle dø.

 

Kunne ikke vært mer enig +1 :D

Lurer på hvor mangen timer jeg spilte med deg og klanen din med Gears 1, tør ikke tenke på det engang!! :D

Vi hadde det kjekt uansett vi var på lag eller ikke! :D

 

Denne følelsen jeg fikk med Gears 1 får jeg desverre ikke av 2eren...

Lenke til kommentar

@iharal3: Da tror jeg rett og slett ikke du har spilt mer enn en kamp. Kanskje to. Jeg spilte Gears of War i nesten to år i strekk. Ingen spill kom i nærheten av å gi meg den mengden av variasjon som Gears gav meg. Det er så mange variasjoner av de forskjellige taktikkene som gir totalt forskjellige utfall at jeg helt ærlig kan si at jeg aldri har spilt to like Gears of War matcher. Gears of War 2 derimot fungerer på nesten samme måte i hvert game. Smoke - hent powerweapon/granat - angrip.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke engang nærme meg å svare på det innlegget, da det viser hvor lite du har spilt Gears 1. Og om du faktisk har spilt det mer enn det jeg antyder, men fremdeles mener det samme da blir jeg nødt til å lure på om du rett og slett ikke er rett mann for et taktisk spill.

 

Du savner gamle dagene Lakus, når du spillte med selveste Tom Andre på Gears Of War 1.

Jeg gjør det!! Ville bare skrudd tiden 2 år tilbake når jeg spilte med dere!! :D

Skulle gitt mye for å få den tiden tilbake, men dessverre er det så alt for få som spiller det lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...