Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Så genialt bra. Ser på bion hans at han er hardcore :p

edit: moro å lese at folk på forumet vistnok driter i at MS resetter avhiementsa og at man ikke kan ta dem på nytt, når de i utgangspunktet valgte å glitche seg til den.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
We know :p Someone posted the good news earlier today. Sjekk også innom Se7ensins for å se på alle glitcherne som klamrer seg fast så godt de kan til alle mulige slags bisarre unnskyldninger som at det er Epics feil at de jukser osv.

Jeg så posten til TearJacK jeg også, ja. Men du klarer sikkert å finne noe i posten min som du ikke ser i hans. ;)

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Jeg blir så jævlig frustrert på det spillet her. Èn runde(ikke match) submission med dårlig ping og en sinnsykt feig host tok over en halvtime! Jeg hadde over 5k xp men gidder ikke vente i en time før jeg kan spille annet, så quita og må få -1500exp fordi Epic ikke klarer å lage spill.

Lenke til kommentar
Jeg blir så jævlig frustrert på det spillet her. Èn runde(ikke match) submission med dårlig ping og en sinnsykt feig host tok over en halvtime! Jeg hadde over 5k xp men gidder ikke vente i en time før jeg kan spille annet, så quita og må få -1500exp fordi Epic ikke klarer å lage spill.

Submission er rett og slett trist. Det er _alltid_ en eller fler som horer med flagget. Løfter opp og skyter det ned igjen, repeat x100.

Hvis du er ekstra heldig, som jeg har vært to ganger, så havner du på submission og mappet ruins. Flagget har en tendens til å bli stunnet av broa og ned i vannet. Selvfølgelig er det ingen som leaver, ikke en gang hosten..

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Der knakk jeg cden til Gears Of War 2 fordi online delen er failure med lagg, du kan ikke hoppe å skyte, og jeg hadde alltid delay fra skudd kom ut fra 2 sek til 6 og nei jeg hadde ikke strict nat... Og smokedownsyndrom er også max failure... At folk kan beskytte dette spillet som sin hellige gral og dette er bedre en Gears 1 er helt spesi.... Og mangen nevner GEars 2 er bedre en KZ2 og masse andre spill, men skal ikke gå innpå det, blir nok en liten offtopic...

Derved fra nå av så deleter jeg alle som invite meg til Gears 2 fordi jeg kan ikke spille GEars 2 når cden er brukket i 2, og Epic klarte å lure meg til å kjøpe 2 mappack og lovte spillet skulle bli fikset på, etter den 3 patchen føler jeg enda spillet sliter like mye som det gjorde 1 dag etter spillet kom ut

Farevell Gears 2, håper du råtner vekk...

Og ja Zorro, du liker skrikinga :D

Bra at Gears Of War er ikke epic fail, der er det epic win!!!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...