Gormers Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Så genialt bra. Ser på bion hans at han er hardcore edit: moro å lese at folk på forumet vistnok driter i at MS resetter avhiementsa og at man ikke kan ta dem på nytt, når de i utgangspunktet valgte å glitche seg til den. Endret 29. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) We know Someone posted the good news earlier today. Sjekk også innom Se7ensins for å se på alle glitcherne som klamrer seg fast så godt de kan til alle mulige slags bisarre unnskyldninger som at det er Epics feil at de jukser osv. Jeg så posten til TearJacK jeg også, ja. Men du klarer sikkert å finne noe i posten min som du ikke ser i hans. Endret 29. april 2009 av drugiS Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Nydelig at de blir tatt!! B) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Syns egentlg at de kunne vært enda slemmere med dem. Satt på en timer eller noe slik hadde gjort seg. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 tatt bort achievementen og resett ftw.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg blir så jævlig frustrert på det spillet her. Èn runde(ikke match) submission med dårlig ping og en sinnsykt feig host tok over en halvtime! Jeg hadde over 5k xp men gidder ikke vente i en time før jeg kan spille annet, så quita og må få -1500exp fordi Epic ikke klarer å lage spill. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Synes de kunne ha fjernet penalty. Jeg skulle sikkert ha vært 5-6 levler høyere enn hva jeg er nå om det ikke hadde vært for at discen min var fucka. De kan heller bare gjhøre BOT'ene bedre. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Jeg blir så jævlig frustrert på det spillet her. Èn runde(ikke match) submission med dårlig ping og en sinnsykt feig host tok over en halvtime! Jeg hadde over 5k xp men gidder ikke vente i en time før jeg kan spille annet, så quita og må få -1500exp fordi Epic ikke klarer å lage spill. Submission er rett og slett trist. Det er _alltid_ en eller fler som horer med flagget. Løfter opp og skyter det ned igjen, repeat x100. Hvis du er ekstra heldig, som jeg har vært to ganger, så havner du på submission og mappet ruins. Flagget har en tendens til å bli stunnet av broa og ned i vannet. Selvfølgelig er det ingen som leaver, ikke en gang hosten.. Endret 30. april 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Men da slutter jo gamet aldri, og ingen xp..? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Men da slutter jo gamet aldri, og ingen xp..? jo når de har fått nok xp og ser follk begynner og leave så vinner de bare, de har jo host -.- Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Men da slutter jo gamet aldri, og ingen xp..? Du mener når flagget bugger? Nei, det blir ingen xp og de fleste prøver å holde ut til hosten leaver. Slik at kun hosten får minus xp. Resten mister bare connection. Men fra tid til annen er hosten rasshøl og vil "straffe" alle. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har bare opplevd at meatflaget glitcha ut én gang. Men det var før TU2, og da var straffen for å quite ganske minimal. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 wops, my bad.. så ikke at det sto glitche ut flagget.. aldri skjedd med meg..:/ Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 hadde akkurat den beste gamen på lenge og fikk -1500, uten at jeg quitta xD Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Torque, Lancer og Hammer for meg, lett. Har dessverre klart å ødelegge internett-kabelen jeg har brukt til å koble meg til nettet inntil nå. Lurer på om jeg skal kjøpe en sånn wireless-sak, noen som vet om den er noe tess? God, og enkel å bruke? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Fikk noen pene headshots når jeg spilte horde i dag, en når en locust gikk over et cover. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Gratulerer med 100000 da. Feil tråd... Endret 1. mai 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Torque, Lancer og Hammer for meg, lett. /Word. Men på Gears 1 synes jeg Hammerburst er bedre enn Lancer, spesielt når du er host Alltid like morsom kjeftskura du får etter å ha downa motstanderen sinnsykt fort med hammerburst. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Der knakk jeg cden til Gears Of War 2 fordi online delen er failure med lagg, du kan ikke hoppe å skyte, og jeg hadde alltid delay fra skudd kom ut fra 2 sek til 6 og nei jeg hadde ikke strict nat... Og smokedownsyndrom er også max failure... At folk kan beskytte dette spillet som sin hellige gral og dette er bedre en Gears 1 er helt spesi.... Og mangen nevner GEars 2 er bedre en KZ2 og masse andre spill, men skal ikke gå innpå det, blir nok en liten offtopic... Derved fra nå av så deleter jeg alle som invite meg til Gears 2 fordi jeg kan ikke spille GEars 2 når cden er brukket i 2, og Epic klarte å lure meg til å kjøpe 2 mappack og lovte spillet skulle bli fikset på, etter den 3 patchen føler jeg enda spillet sliter like mye som det gjorde 1 dag etter spillet kom ut Farevell Gears 2, håper du råtner vekk... Og ja Zorro, du liker skrikinga Bra at Gears Of War er ikke epic fail, der er det epic win!!!!! Endret 2. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Da blir du nok nødt til å slette rimelig store deler av vennelista, da veldig mange liker å trykke "invite all" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå