Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erik, som du sa i MSN selv, du spawn-drepte. Det er ikke brutalisering; det er dårlig sportslighet. Når du dreper noen før de får sjansen til å gjøre noe tilbake ødelegger du opplevelsen for de aktuelle personene. Hvis det er et av dine gode øyeblikk med torque-bow, vil jeg ikke vite hva de dårlige er.

Lenke til kommentar
Gears of War 2 Achievement Hacking: Banning has begun...

 

 

As you know, we are committed to keeping Xbox LIVE a safe and fair place to play for the more than 17 million active members. As part of our regular safety monitoring we have pinpointed a group of players who have unlocked specific Gears of War 2 Achievements through an unauthorized hack. Deliberate cheats like these are in direct violation of the Xbox LIVE Terms of Use and will not be tolerated. As I post this, we’ve begun taking steps to reset the Gamerscores of the offending players. As I have mentioned in the past, this is something we do occasionally to keep the service free of cheating in order to maintain a fair and level playing field for everyone. If you play fair and earn your achievements without glitching or cheating, you have nothing to worry about. Read my original post that shows what a cheater looks like and head over to Xbox.com to read the Gamerscore correction FAQ that may answer some of your questions.

Lenke til kommentar
Erik, som du sa i MSN selv, du spawn-drepte. Det er ikke brutalisering; det er dårlig sportslighet. Når du dreper noen før de får sjansen til å gjøre noe tilbake ødelegger du opplevelsen for de aktuelle personene. Hvis det er et av dine gode øyeblikk med torque-bow, vil jeg ikke vite hva de dårlige er.

Vel, lot deg jo alltid løpe litt slik at du trodde du var sikker, men så... BOOM! Så ikke akkurat spawn-killing, men det er et godt øyeblikk fordi vi begge lo og hadde det gøy ;)

Lenke til kommentar
Ja, jævlig moro når jeg får løpe ti sekunder, dø, vente ti sekunder, løpe ti sekunder, dø, vente ti sekunder og så videre. Mener bestemt jeg ba deg slutte men kan ikke huske det skjedde.

Joda, gikk tom for ammo og etter det gadd jeg ikke å gjøre det mer.

Lenke til kommentar

Du er ikke suur Laland? humre*

Minner meg litt om en hendelse med noen venner over xbox live for noen dager siden på halo O.O Ting kan skjære seg litt når du er vant til å klage på dem du spiller mot i machmaking, og så spiller du mot dem du klager med i en customgame og blir eid av dem istedenfor...

edit: edita for å gjøre posten mer forståelig

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

er bedre men bua, men liker dem like godt, dritgøy og snipe (ikke uten respawn da..tør ikke utenom på river)

bua er litt mer dødelig, men følelsen er bedre etter ett hodeskudd med sniperen.

 

starter med sag, i tilfelle lag, bruker dem sjeldent uansett, med mindre vi har lagg og/eller jeg er leder på guardian.. bruker helle pistol.. flink med den!

 

ingen av dem.. liker buumeren.. likte navnet doris.. men ellers, mortar!

Lenke til kommentar

Torque Bow - Fordi det er lettere å få kills, og man kan treffe hvor som helst på kroppen.

Hammerburst - Fordi den er kraftigere, hvorfor velge et svakere våpen? Bruker ikke sag uansett.

Mortar er power i Annex/KOTH. Rett og slett.

 

Hvorfor det står "Doris" der er mer enn jeg kan fatte og begripe. Makan til kvasi-navn skal man lete lenge etter.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar
Kansje dem kan ta vekk dem som bruker lagswitch i samme slengen :)

Lagswithcere mister muligheten til å hoste. Epic la til en liten kodedel som gjør at hostene blir overvåket automatisk og om det registreres feil på nettlinja som minner om lagswitching får de aldri hostet public igjen. Dessverre er det også en del personer som ikke lagswitcher, men som bare har en helt forferdelig linje som også mister muligheten til å hoste - fordi koden tror de jukser. Men såpass dårlige hoster kommer jeg ikke til å savne uansett :p

Lenke til kommentar
Kansje dem kan ta vekk dem som bruker lagswitch i samme slengen :)

Lagswithcere mister muligheten til å hoste. Epic la til en liten kodedel som gjør at hostene blir overvåket automatisk og om det registreres feil på nettlinja som minner om lagswitching får de aldri hostet public igjen. Dessverre er det også en del personer som ikke lagswitcher, men som bare har en helt forferdelig linje som også mister muligheten til å hoste - fordi koden tror de jukser. Men såpass dårlige hoster kommer jeg ikke til å savne uansett :p

 

Betyr det at jeg med kødden linje kanskje for matchmaket litt raskere da? Siden den ikke letter etter folk som vil ha meg som host?

Lenke til kommentar

Først må du jo miste muligheten for å være host da :p I går ble jeg host 6 ganger på rad da jeg gikk i matchmaking alene forresten. Og det sier seg selv at en med 350kb opp ikke burde hoste internasjonale matcher i Gears of War - spillet der det lagge for hoster med 5Mb opp.

Lenke til kommentar

Siden de som har glitchet seg til level 100 også har fått achievement for den levelen, er Microsoft sin banhammer godt igang.

 

A LIVE player who obtained their gamerscore in this abnormal way will

 

* Find their gamerscore reset to zero, and

* Be unable to regain all previously earned achievements, and

* Be labeled as a “cheater” for the community to view.

 

Her er en som allerede har fått smake:

http://live.xbox.com/en-US/profile/profile...Tag=ghos7%20187

 

cheater.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...