Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da kjøper jeg den nå, siden Lakus approves. Achievementhoring i helgen, anyone? :rolleyes: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Gått en smule lei av Horde etter å ha hora det for achievements selv, men kan godt bli med om festene ellers bli leie. Og med fester mener jeg da selvfølgelig andre Gears matcher. Lakus ute på en ordentlig fest? Pøh. Det er på torsdag det Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da kjøper jeg den nå, siden Lakus approves. Achievementhoring i helgen, anyone? :rolleyes: Da joiner du på en horde horing for snowblind da? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Endelig har Vaenas funnet noen som ikke har achievementene på Snowblind. Vi andre tok det med en gang, vi. Endret 28. april 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da kjøper jeg den nå, siden Lakus approves. Achievementhoring i helgen, anyone? :rolleyes: Da joiner du på en horde horing for snowblind da? Gjør det, vet du! Endelig har Vaenas funnet noen som ikke har achievementene på Snowblind. Vi andre tok det med en gang, vi. Jadajada, dere er så kule atte. Tenk da - nå er dere ferdige med Horde. Vi har hauger av gameplay med ren slakting å glede oss til! We win. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da kjøper jeg den nå, siden Lakus approves. Achievementhoring i helgen, anyone? :rolleyes: Da joiner du på en horde horing for snowblind da? Wat is dis? Jeg kan sikkert være med. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Jadajada, dere er så kule atte. Tenk da - nå er dere ferdige med Horde. Vi har hauger av gameplay med ren slakting å glede oss til! We win. Når du er ferdig med horde på alle snowblind-mapene og har tatt 50 waves på et av dem, kommer du til å være så spyferdig at du gjør hva som helst for å spille public. Jeg er grundig lei av horde. Endret 28. april 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ja, men i mellomtiden har jeg 80 runder horde å se frem til. Alle monner drar når en vil ha Seriously 2.0 og er 105gs fra å runde 25k! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 På hvilken dag tar vi horden? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Kan når som helst i helgen, fra torsdgagskvelden 1. mai ftw Ja, men i mellomtiden har jeg 80 runder horde å se frem til. Alle monner drar når en vil ha Seriously 2.0 og er 105gs fra å runde 25k! Må bare påpeke at sånne achievements er mye morsommere å ikke ta/fokusere på nå, og så heller grinde når du er lei spillet, hvis du absolutt må. Er jo ganske moro å spille og se det meteret poppe opp av og til, selv om du ikke får achievementen av å bare spille public. Endret 28. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hehe, er enig i det, men når public så altfor ofte er umulig å spille blir man fristet til å horde litt. Er kos å se barometeret hoppe frem uventet - er enig i det! Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg er med på horde i helgen! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg mangler den complete wave 1-50 greia. Fint om jeg kunne få bli med å leke. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Kan hende jeg blir med også, vi får se. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Poll fo' shizzle? Hva er best? Torque Bow Sniper' Hvilket våpen starter du med? Lancer Hammerburst Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Starte med lancer, god til alle tider. Jeg liker torque og sniper mer eller mindre ut ifra hvilken bane jeg spiller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Poll fo' shizzle? Fo' shizzle! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Torque Bow, Hammerburst (når jeg gjetter på at pingen tillater det) og Doris. Ingen over, ingen ved siden. Annet enn Boltok. Som er over. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Lakus sa: La det bli poll. Og poll ble det. Stemte Torque, Lancer og Mortar. Edit: Doris? Endret 28. april 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Longshot er MYE kulere å bruke (den crunshlyden som kommer av headshot + at du ser på en fyr som står oppreist uten hode i snipersiktet <3). Er så n00b med torque bow uansett. Endret 28. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå