Toman18 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Synes denne tråden var mye mer offtopic snakk en på min gamle Gears Of War kafeen Her kan det komme: Skal noen joine? Jeg blir med! Snakk om mer nyttige ting for eks hva er det som feiler Gears 2, og hva bør dem rette opp i dem neste 4 patchene eller mer da spillet er omtrent uspillbart.. Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Sa han med Killzone avtar hehe, neida. Er mye som er teit med Gears 2. At man ikke kan velge vanskelighetsgrad eller map på Public Horde f.eks. At man ikke kan velge spilltype, AI-Level (vanskelighetsgrad) og map som man vil er bare teit. Å nå Wave 50 på public horde lar seg rett og slett ikke gjøre. Skulle vært mulig at folk kunne joine hvis noen droppa ut, fordi folk dropper alltid ut før eller senere i Horde mode. Endret 27. april 2009 av Cybion Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Det blir utrolig kjedelig og ensformig og kun klage på alt en ser. Derfor kommer man seg rimelig fort forbi klagestadiet og går videre over til å spille eller ikke spille. Liker man det ikke så spiller man det ikke, og man klager derfor heller ikke lenger. Liker man det spiller man det, og klager heller ikke (som regel). De som sitter her nå er vel de som mener spillet er spillbart som det er, og derfor gidder de ikke bruke energi på å diskutere ting som allerede er diskutert flerfoldige ganger. Jeg sier ikke at Gears of War 2 ikke har feil, for det har det, men å kun diskutere negative trekk er ikke noe man gjør i noen tråder noen steder. Kanskje du burde snakke med negativt om Killzone 2 i Killzone 2 tråden for å ikke bli off topic? () Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg ble jo nærmest slakta når jeg nevnte noe negativt om Gears 2 her. Utrolig! Spillet er over godkjent på campaign delen, god variasjon og spennende brettnivå. Men savner litt mer futt i lyden, bedre våpenfølelse og bedre matchmaking (har åpnet portene! Nat 2). Jeg kom lett inn i spill som Halo 3 og GTA IV online, mens på Gears 2 tok det veldig lang tid alle gangene jeg prøvde. Skal ikke dra frem PS3, da det blir langt offtopic. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Det kan vel ha med at folk er leie av å diskutere negativt ladede saker for hundrede gang. Om du føler du ble slaktet er jo det synd, men det er jo et faktum at Gears 2 har mottatt veldig mye tungt skyts, og selv om det meste har vært velfortjent blir det etterhvert utrolig plagsomt å måtte ta den samme samtalen om og om igjen. For å ta et eksempel har jo visse brukere til stadighet dukket innom her kun for å si noen negative ord om spillet, og deretter forsvinne for å gjøre det samme noen dager senere. Det bygger jo ikke akkurat noe større villighet til å gjenoppta saken gang etter gang heller. For all del, kritiser spillet, men de fleste er vel ganske lei av hele sulamitten by now, så jeg tror ikke du vil få en så stor og sakling debatt rundt det som man kunne fått for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fikk Gears 2 litt seint, så fikk ikke sjansen til å diskutere tidligere. Men du har sikkert helt rett. Hadde blitt det selv, om folk klagde på det samme hele tiden. Men har ikke vært så aktiv her, så visste ikke at det var et såpass stort problem. Da beklager jeg, om noen føler at jeg kun var ute etter krig. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 har lært meg og elske dets feil, eller.. elske det som det spillet det er Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen andre som er klar til å spille litt til kvelden? Har blitt god med sniper'n, er blitt litt ego på sniper og torque :rolleyes: Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Torque eier Sniper any day. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Spørs, er raskere til å fyre av headshot med sniperen. Jeg rekker å skyte personen med torque lenge før han for "lada" den opp nok. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Spilte akkurat en match, og da matchen var ferdig (vi vant) fikk jeg -1500 minus xp for incomplete match eller noe sånt. Var der fra start til slutt så kan ikke skjønne hvorfor. Er det vanlig at det skjer eller? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Spilte akkurat en match, og da matchen var ferdig (vi vant) fikk jeg -1500 minus xp for incomplete match eller noe sånt. Var der fra start til slutt så kan ikke skjønne hvorfor. Er det vanlig at det skjer eller? Egentlig ikke, sikkert bare en liten bug som kom akkurat da, hvis det skjer igjen si ifra til til Epic. Anngående signaturen din så har du for store bokstaver, bryter med forum reglene. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Spilte akkurat en match, og da matchen var ferdig (vi vant) fikk jeg -1500 minus xp for incomplete match eller noe sånt. Var der fra start til slutt så kan ikke skjønne hvorfor. Er det vanlig at det skjer eller? Du leavet vel en match før den. Straffen for å stikke fra games blir trukket fra etter neste match. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Spilte akkurat en match, og da matchen var ferdig (vi vant) fikk jeg -1500 minus xp for incomplete match eller noe sånt. Var der fra start til slutt så kan ikke skjønne hvorfor. Er det vanlig at det skjer eller? Du leavet vel en match før den. Straffen for å stikke fra games blir trukket fra etter neste match. Ok, er vell antageligvis det da. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Starte første matchen etter TU3 med å se "Match Penalty -4500xp" Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Erik har stort sett vært uhelidig med alt som har med poeng å gjøre. Først ble telleren din på Party Like It's 1999 og Seriously 2.0 nulllstilt, så får du straff for å quite. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Noen som vil spille er hypp på å spille Gears Of War 1 med meg da? Forundrer meg ikke noen vil Endret 28. april 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Jeg skulle gjerne vært med, men pga måten en søker etter matcher der spiller jeg det bare når vi allerede er fire stykker eller mange nok til å fylle et private game. anolop spilte Gears 1 i går kveld, så er vel mulig å spørre han tenker jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er det fortsatt verdt å kjøpe Snowblind? Fylte på poeng for å kjøpe Banjo-Tooie imorra Oh and, Lakus, gratis Live Gold fra 1-4 mai. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Det er verdt det det, ja. Og da trenger jeg bare leve på 48 timers-koder frem til fredag og så er jeg clear frem til mandagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå