Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Modern Warfare 2 og Halo 3:ODST er årets MP spill for min del, hittil. Håper vi får høre om noe mer på E3 - hadde vært moro med noe MAG-ish på Xboxen.

Noen som spiller Gears litt på kveldinga idag eller? Må spille mye idag, kan ikke spille imorra.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Skulle gjerne vært med, men er hos far, så hvis du ikke har funnet noen innen søndag har du ikke ventet forgjeves ^_^

Lenke til kommentar

Vaenas har en ny signatur? :o Kjenner deg ikke igjen!

Uansett, OT. Dere vil vel fortsette å spille GoW2 en stund til, ikke sant *Krysser fingrer* Jeg prøver for tiden å overtale en venn til å la meg låne det, men det er ikke helt enkelt!

Lenke til kommentar
Vaenas har en ny signatur? :o Kjenner deg ikke igjen!

Uansett, OT. Dere vil vel fortsette å spille GoW2 en stund til, ikke sant *Krysser fingrer* Jeg prøver for tiden å overtale en venn til å la meg låne det, men det er ikke helt enkelt!

Var det avatar kanskje du mente? Men ja vi spiller til henda våres knekker sammen av utmattelse vi.

Lenke til kommentar
drugiS, last opp headshotet du tok bilde av da. Der hvor jeg ble eid på grunn av lag! :p

Her har vi da Laland i kjent positur. Inntil en vegg fordi han sitter fast. Uehldigvis har han mistet hodet.

post-199-1097092639_thumb.jpg

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Jeg får ikke spilt mer 360 på Live jeg

Fordi jeg har sparklet et hull der kabelen skulle komme inn, og nå har jeg ommøblert hele rommet og da rekker ikke kabelen. Vil heller ikke ut med 400kr for sånn trådløsboks, har nok utgifter med 360en, "host host DLC eller Live"... Så det blir nok mangen måneder jeg kommer på igjen for å si det sånn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...