lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 And they're all like "OoOoh, number 83, sign my shirt"! Det skulle vært 85 sa jeg! Faan altså, snakk om blemme. <_< Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Gjett hvem dette er da: N-gage!!! Endret 4. februar 2009 av Erik Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gjett hvem dette er da: N-gage!!! Wtf? Mener med det? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gjett hvem dette er da: N-gage!!! Wtf? Mener med det? Anthony sier det ved enkelte rundestarter. Lurer på hvor mye Nokia har betalt for den ène replikken; EEEENGAAAAAAAGEE Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Betyr ikke også engage å gå fremover elns? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Betyr ikke også engage å gå fremover elns? Jo, det betyr noe entusiasme også tror jeg. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noe sånt ja, så jeg tviler sterkt på at det er no PR-stunt fra Nokia... Hvem vil jo ha en død telefon?? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er en dårlig pun. Okay? Og N-Gage er mer enn to telefoner - det er Nokia's mobile spillsatsing. Det er som den mobile versjonen av Xbox Live, men for Nokia's telefoner! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nå suger N-Gage da, noe som 360 ikke gjør :rolleyes: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nå suger N-Gage da, noe som 360 ikke gjør :rolleyes: Sant, sant.. men fortsatt! Rett skal være rett! Vi ser neppe GeOW på en Nokia telefon med det første. Men, gutta, skal vi litt on-topic igjen eller? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Syns du virker litt wannabe jeg Laland.. Leker med de store gutta og sånn. Neida, du er så flink så! edit: OTFin førstepost Lakus. Endret 4. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Syns du virker litt wannabe jeg Laland.. Leker med de store gutta og sånn. Neida, du er så flink så! edit: OTFin førstepost Lakus. Hallo, vi leker ikke mod! Vi leker derimot Gears of War! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg lastet ned combustible map pack i dag Var fine maps det, Spesielt Flood syns jeg var bra. Vet noen om det kommer flere maps til Gears of War 2? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 kommer til å komme masse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Vi snakket jo om spill og om N-Gage sin sammenheng med Engage som er mitt favorittsitat av mistah Carmine. Har noen her spilt med russere før? Har hørt at russerne av en eller annen merkelig grunn gir nydelig connection? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har hørt at russerne av en eller annen merkelig grunn gir nydelig connection? Det er vel det samme som å si at alle amerikanere har dårlig connection. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg lastet ned combustible map pack i dag Var fine maps det, Spesielt Flood syns jeg var bra. Vet noen om det kommer flere maps til Gears of War 2? Synes Flood var det værste mapet jeg har prøvd, i alledfall til Gears 2! Gold Rush derimot :wub: Endret 4. februar 2009 av anolop Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes Flood var det værste mapet jeg har prøvd, i alledfall til Gears 2! Gold Rush derimot Gold Rush er den dårligste av dem, Fuel station :wub: btw: :wub: , er diskusjon.nos :love: Lenke til kommentar
nurket_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei alle sammen! Vil bare si hei, nå har jeg endelig krabbet over fra tek.no jeg også! Håper at denne GOW kafeen blir like bra som den var før:) Gleder meg til masse flotte innlegg:) Bare add meg hvis dere vil spille:) GT: Nurket1989 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vi snakket jo om spill og om N-Gage sin sammenheng med Engage som er mitt favorittsitat av mistah Carmine. Har noen her spilt med russere før? Har hørt at russerne av en eller annen merkelig grunn gir nydelig connection? Jeg spilte med noen russere i Gears of War 1. Jeg ble helt svett i øret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå