Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg klarer ikke å spille uten minst 2-3 andre norske. Ellers spiller jeg COD4 eller lurker forum.

Går jo greit å spille public for seg selv også da! Problemet da kan være at medspillerne dine tenker mer på å få kills, enn å holde sammen og drepe i lag. I tillegg er det utrolig mye stjeling av kills! Men opplever sjelden lagg ;)

Den måten å spille på er greit hvis du vil ha en rolig kveld. Kan bli mye fjas når man er 4-5 nordmenn i ett party. Ligger på rundt 1100xp hvert game jeg, kanskje rundt 1300xp sammen med nordmenn...

EDIT; btw, er på lvl 32 nå...

Endret av anolop
Lenke til kommentar

Gears of War 3 er annonsert:

Cliff Beszinsky på Gears of War sitt forum:

- Gears of War 3 will be released 17 February 2010.

- Gears of War 3 will include 6 new weapons including a bad-ass nailgun and a Semi-Automatic sniper.

- The campaign will take place directly after the ending of Gears of War 2.

- The story is mainly going to focus at killing the Locust queen and finding the father of Clay Carmine.

- We will include five new Locust enemies, including Elites(Highly trained and stronger Locust soldiers with dual Gnasher Shotguns)

- Golden Gnasher Shotgun will come with the Collector's Edition.

- Many weapons, such as the pistols, Gnasher shotgun and Hammerburst will have the possibility to be dual wielded.

- All weapons from Gears of War 2 will return, except for the Scorcher.

- We're going a bit back to the original Gears of War with more grey and dark environment.

- The game start with the assasination of Chairman Richard Prescott.

- The "new Skorge and RAAM" will be Grim. A big bad-ass Grinder with dual Mulchers..

- The kryll will return from the original Gears of War.

- Clay Carmine(The older brother of Anthony og Benjamin) will play an important role.

- Marcus Fenix will be more "humanized."

- Gears of War 3 is not going to be released for PC.

- A map editor will come with the game.

Lenke til kommentar

Kan jo være det da, du er bare ikke i byen men du forsetter med historien der den slapp.

Edit: Skjønnte det var noe bullshit når jeg leste at spillet skal komme ut "17 Februar". Begge Gears spillene har blitt sluppet på slutten av året.

Endret av Bare Ban
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...