Essem Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Startet igår kveld og er nå level 3! EDIT: Spiller forresten nå, hvis noen vil være med. Join oss. Vi mangler en. GT: drugiS 92 Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Startet igår kveld og er nå level 3! EDIT: Spiller forresten nå, hvis noen vil være med. Join oss. Vi mangler en. GT: drugiS 92 Har godtatt deg og er inne på GoW2, men hva gjør jeg nå ? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 drugiS sender deg en invite. Evt. kan du åpne Xbox-guiden, bla deg til vennelisten, velge drugiS og så trykke "Join session in progress". Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 drugiS sender deg en invite. Evt. kan du åpne Xbox-guiden, bla deg til vennelisten, velge drugiS og så trykke "Join session in progress". Fant det ut Beklager hvis jeg ødela, Xboxen måtte selvfølgelig krasje akkurat nå. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Men nå stakk jeg, håper de lot deg være med likevel. Det ble plutselig veldig fullt. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Fikk være med ja! Men som sagt, 5 minutter med gaming før dritten krasja <_< Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Jeg klarer ikke å spille uten minst 2-3 andre norske. Ellers spiller jeg COD4 eller lurker forum. Går jo greit å spille public for seg selv også da! Problemet da kan være at medspillerne dine tenker mer på å få kills, enn å holde sammen og drepe i lag. I tillegg er det utrolig mye stjeling av kills! Men opplever sjelden lagg Den måten å spille på er greit hvis du vil ha en rolig kveld. Kan bli mye fjas når man er 4-5 nordmenn i ett party. Ligger på rundt 1100xp hvert game jeg, kanskje rundt 1300xp sammen med nordmenn... EDIT; btw, er på lvl 32 nå... Endret 13. april 2009 av anolop Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Gears of War 3 er annonsert: Cliff Beszinsky på Gears of War sitt forum: - Gears of War 3 will be released 17 February 2010.- Gears of War 3 will include 6 new weapons including a bad-ass nailgun and a Semi-Automatic sniper. - The campaign will take place directly after the ending of Gears of War 2. - The story is mainly going to focus at killing the Locust queen and finding the father of Clay Carmine. - We will include five new Locust enemies, including Elites(Highly trained and stronger Locust soldiers with dual Gnasher Shotguns) - Golden Gnasher Shotgun will come with the Collector's Edition. - Many weapons, such as the pistols, Gnasher shotgun and Hammerburst will have the possibility to be dual wielded. - All weapons from Gears of War 2 will return, except for the Scorcher. - We're going a bit back to the original Gears of War with more grey and dark environment. - The game start with the assasination of Chairman Richard Prescott. - The "new Skorge and RAAM" will be Grim. A big bad-ass Grinder with dual Mulchers.. - The kryll will return from the original Gears of War. - Clay Carmine(The older brother of Anthony og Benjamin) will play an important role. - Marcus Fenix will be more "humanized." - Gears of War 3 is not going to be released for PC. - A map editor will come with the game. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det der er bullshit.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det er lov å prøve, iharal3. Det er lov å prøve. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det var et resultat av å være alene hjemme i 2 dager uten venner i byen. Ingenting annet å gjøre enn spillrelaterte ting. Men jeg lurte dere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 - The campaign will take place directly after the ending of Gears of War 2. Der skjønte jeg at det var tull. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det var kanskje litt overkill med informasjon? Det er vel mer naturlig å annonsere ting litt annerledes enn på et forum ved å si masse om innholdet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 - The campaign will take place directly after the ending of Gears of War 2. Der skjønte jeg at det var tull. Hvorfor akkurat der? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vi dro fra Jacinto som sank ned i havet og menneskeheten er i kaos? Er ikke en god start på et spill! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Kan jo være det da, du er bare ikke i byen men du forsetter med historien der den slapp. Edit: Skjønnte det var noe bullshit når jeg leste at spillet skal komme ut "17 Februar". Begge Gears spillene har blitt sluppet på slutten av året. Endret 13. april 2009 av Bare Ban Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 - A map editor will come with the game Gud så glad jeg hadde blitt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 En Gears of War annonsering som ikke skjer på virkelig stor måte? Hah, jeg tvang meg selv til å le med deg. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Dessuten var det alt for mange spoilere. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 - Marcus Fenix will be more "humanized." Da hadde vel en del av imaget blitt borte. Tullebukk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå