anolop_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg kan komme på NÅ jeg da Men vi trenger en som kan hoste... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Nettopp. Host må man ha. Og mat må man ha. Lakus må spise først. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tar det lang tid da?? Jeg må sannsyuligvis dra igjen klokka 15:30, men kommer tilbake klokka 17:00 Noen som vil være med meg og Lakus?? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er med jeg, gutta. Hvis dere fortsatt trenger noen. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jepp! Logg på og host ett party! Jeg kommer on 2 minutter, og Lakus MÅ vel være ferdig med å spise snart... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 ja, skal bare finne frem generalen og fyre igang treskverket. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Voldsomt så tidlig dere skulle begynne da. Etter at modemet mitt kollapset i går kunne ingen av dere joine meg. Uansett skal jeg på hittegodskontoret nå. Men i kveld joiner jeg sikkert. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Skal du på hittegodskontoret for å finne igjen modemet eller?? Har litt påloggingsproblemer jeg, men det fikser seg snart! Lakus kommer om 25 minutter Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ønsker meg litt hjelp til å ta "Trial by, and on, Fire. Survive first 10 Horde waves on Combustible Map Pack maps as a team" Trenger ikke være så mange, 2-3 inkl meg. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg er litt lei Horde nå, så jeg blir nok dessverre ikke med.. Du trenger jo ikke å få med deg så mange da. Jeg og Ellusion gjorde wave 1-10 på flashback mapsa i går på 3,5 time Det var godt med en matpause nå! Har neste spilt sammenhengende fra klokka 13:00 i dag! Mangler bare 3 achievements totalt på Gears 2 nå! Håper å mangle bare 2 når jeg er ferdig i kveld B) @ Lakus, drugiS og Sadfez: Skal dere spille mere i kveld?? jeg kommer tilbake ca. klokka 22:30.. BE THERE Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Jeg kommer på igjen nå snart ja. Hatt en fin pause jeg og. Blir intenst med spilling fra 13 til 20 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Er med jeg. Spiller enda, så det er bare å invitere. Edit: Begynte litt smått på "serious 2.0" i natt. Kom til 16500 Edit: level 100 glitchen: It's simple. You need 1 controller. you sign in the account with the rank 100. you go to training grounds and you click on the first one. Right after you click on the first training you press the guide button, sign out and sign in with the account that gets the new rank. Just go to war journal, and you're done. trist opplegg.. Alt man trenger å gjør er å få en med level 100 til å lage en dummy account og overføre ranken. Endret 8. april 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg kommer på om 10 minutter! Noen som har plass i ett party eller vil danne ett nytt ett?? Er i skikkelig killer humør nå! Grunn: jeg er Pool supporter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Jeg kan komme om du vil? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Seriøst... tok 2 timer nå å prøve seg på å komme inn i en public... Ga opp jeg nå. Noen som gidder å danne en Horde gruppe og hjelpe meg med å få tak i achievmenten for å klare alle fra 1-50 i horde? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg kan komme om du vil? JA! Jeg kommer i allefall nå Men vi trenger vel en host?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Jeg kommer om 5 min om noen vil spille. Tror nok ikke at det blir noen hording på meg, da jeg har spilt rimelig mange runder med det de siste dagene, men er med på alt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå