anolop_InnleggNO Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg skal tydeligvis på fest i kveld Jeg sier tydeligvis fordi jeg egentlig ikke har lyst, men blir visstnok henta av noen venner og da MÅ jeg være med... Det jeg virkelig har lyst til, er å spille Gears med dere!!! :unsure: Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Får ikke spilt gears selvom jeg vil jeg. Nettet på x360 kødder igjen... hatt det i 3 dager før det kødder seg til. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Horde 1-10 på snowblind maps i dag, anyone? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg har spilt nok Horde for resten av året Rundt 100 runder på en dag, og 40 dagen før det. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Kan man gjøre "never eat red snow" achievementen med kun to spillere? Står bare "as a team". Nvm, var ikke "as a team". Endret 5. april 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 @ Ellusion: Er du med i på horde på flashback mapsa i kveld?? Jeg kommer på ca. klokka 22:30 og mangler Gridlock, Canals og Mansion Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Du kan jo komme på nå og spille public med meg, Anolop. For jeg er helt alene. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg har nettopp sett Rosenborg - Brann, og kommer iløpet av en halvtime Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Jeg får jo ikke joinet noen av dere Men storkoste meg i Call of Duty jeg Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg og Ellusion skal spille igjennom Horde 1-10 på flashback mapsa NÅ! Noen som vil bli med?? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg kan delta som motivator i bakgrunnen mens jeg spiller Halo Wars. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fy faen, er det noen som i det hele tatt er i stand til å spille dette makkverket nå? Sitter og prøver noen runder warzone, det er så langt én av seks matcher som har vært spillbar, de andre har vært helt håpløse å spille på grunn av lag.. Får ikke engang våpen på flere av rundene.. Var slik i går også.. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Synes mye har blitt veldig bra jeg etter updaten Bli med drugiS en kveld når han er host! Da får du oppleve Gears 2 som en drøm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Problemet ligger jo i det at noen i matchen uansett har problemer. Om "vårt" lag har hosten på sin side kan du banne på at det andre laget lagger som et uvær. Dette er selvfølgelig ikke noe jeg tenker over når jeg spiller, men når jeg tenker på det sånn ellers, som nå, vet jeg at det er noe alvorlig galt med spillet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Bli med drugiS en kveld når han er host! Da får du oppleve Gears 2 som en drøm Jeg ble host en del i går, ja. Problemet er at de gangene jeg ikke ble host, var det minst en som fikk våpenbug hver runde. Det har det vært mye mer av etter patchen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er med på noen runder imorra, før jeg må til Vrådal. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Problemet ligger jo i det at noen i matchen uansett har problemer. Om "vårt" lag har hosten på sin side kan du banne på at det andre laget lagger som et uvær. Dette er selvfølgelig ikke noe jeg tenker over når jeg spiller, men når jeg tenker på det sånn ellers, som nå, vet jeg at det er noe alvorlig galt med spillet. Vel talt. Og det er så synd, for det er i utgangspunktet et så utrolig bra spill. Det ødelegger så mye at man bare må krysse fingrene og håpe at 'denne matchen får vi kanskje ikke lagging'.. Synes det fungerte mye bedre slik det var på Gears 1, selv om det var host advantage der også, så var det mye lenger mellom de kampene som var uspillbare på grunn av lagging.. Man kunne dessuten skravle litt med motstanderlaget mens man ventet på å fylle opp lagene, det var mye koseligere på den måten.. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har i allefall funnet meg en topp host (drugiS ) med bra linje, så jeg opplever lagg veldig sjeldent og får dermed nyte Gears slik det er laget! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Men du vet at det andre laget lagger Er ikke uten grunn at vi ved 70% av kampene møter motstand som er lik null. Skal du/dere spille i dag da? Forhåpentligvis får jeg connectet til drugis i dag, men det gikk ikke i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå