Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, er det noen som i det hele tatt er i stand til å spille dette makkverket nå? Sitter og prøver noen runder warzone, det er så langt én av seks matcher som har vært spillbar, de andre har vært helt håpløse å spille på grunn av lag.. Får ikke engang våpen på flere av rundene.. Var slik i går også..

Lenke til kommentar

Problemet ligger jo i det at noen i matchen uansett har problemer. Om "vårt" lag har hosten på sin side kan du banne på at det andre laget lagger som et uvær. Dette er selvfølgelig ikke noe jeg tenker over når jeg spiller, men når jeg tenker på det sånn ellers, som nå, vet jeg at det er noe alvorlig galt med spillet.

Lenke til kommentar
Problemet ligger jo i det at noen i matchen uansett har problemer. Om "vårt" lag har hosten på sin side kan du banne på at det andre laget lagger som et uvær. Dette er selvfølgelig ikke noe jeg tenker over når jeg spiller, men når jeg tenker på det sånn ellers, som nå, vet jeg at det er noe alvorlig galt med spillet.

 

 

Vel talt. Og det er så synd, for det er i utgangspunktet et så utrolig bra spill. Det ødelegger så mye at man bare må krysse fingrene og håpe at 'denne matchen får vi kanskje ikke lagging'..

 

Synes det fungerte mye bedre slik det var på Gears 1, selv om det var host advantage der også, så var det mye lenger mellom de kampene som var uspillbare på grunn av lagging.. Man kunne dessuten skravle litt med motstanderlaget mens man ventet på å fylle opp lagene, det var mye koseligere på den måten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...