Lakus Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Men om man svarer nei på den øver... I see your point Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 så. horde 1-50 på et snowblind map anyone? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvis noen sponser meg med map packet i så fall. Får ikke kjøpt det selv før om noen uker... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 25 minutter Lakus? Hvordan år det ann? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg spiller nå ... Hvis noen vil. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg har kommet på nå! Noen som spiller?? Lakus?? drugiS?? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg kan spille flashback og standard mapsa. Hvis det går? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg har kommet på nå! Noen som spiller?? Lakus?? drugiS?? Vi mangler et par stk tror jeg. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Få invite da drugis! EDIT: Jeg gir opp... Lakus hvor ble du av?? Håper noen er på i morra kveld! Endret 3. april 2009 av anolop Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 I går ble jeg bare så latterlig irritert over hvor lang tid matchmakinga tok. De få kampene jeg faktisk fikk spilt var ikke akkurat laggfrie heller for å si det sånn, og når jeg taper kun pga lagg (de andre suuuugde) blir jeg rimelig irritert for å si det sånn. Men ja, jeg er med i kveld Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Kansje almighty KaiNZor trapper opp til Horde idag!!! Hjelper gjerne til Mangler den 1-50 Horde på en av snøblindpakken Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Kansje almighty KaiNZor trapper opp til Horde idag!!!Hjelper gjerne til Mangler den 1-50 Horde på en av snøblindpakken Jeg er med. Adder deg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Der var nye 20 minutter med matchmaking unnagjort - uten en eneste kamp. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Pussig... Du har ikke fått noe krøll med NAT? Her går matchmaking rimelig raskt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har ikke opplevd over 5 minutter venting på noe annet en Horde jeg da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Nei, vanligvis tar det ikke mer enn maks ett minutt, men de tosiste dagene har vært helt ekstreme for min del. Har alltid hatt Moderat NAT, men det har aldri vært noe problem tidligere. Jaja. Sjeldent jeg spiller uten fullt norsk party uansett. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sånn det blir, er alltid morsomst da også. NAT hva er det igjen? Oja... Det var noe med det jeg hadde problem med før onsdag det ja. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sånn det blir, er alltid morsomst da også. NAT hva er det igjen? Oja... Det var noe med det jeg hadde problem med før onsdag det ja. http://no.wikipedia.org/wiki/Network_Address_Translation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå