Essem Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg kan sikkert komme på snart. Skrik når dere begynner med horde-achievement. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nå skal jeg spille. Jeg er så vannvittig lei skole og lekser. Skal se om VISA'n som er registrert fortsatt funker for å kjøpe poeng. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 drugiS er en killstealer.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Lakus er sur fordi jeg fikk best stats og har fin sangstemme. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Ja, det har ikke ne med de 80 Horde rundene å gjøre ^_^ Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Takk for i kveld da gutter! Spilte vel nærmere 100 waves av Horde jo Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 drugiS er en killstealer.. Jeg tar selvfølgelig kills av deg når du tar kills av meg. Det skulle bare mangle. iharale sutrer Det er til en viss grad sant. Lakus er sur fordi jeg fikk best stats og har fin sangstemme. Jeg fikk best stats, men det er laginnsatsen som teller Takk for i kveld da gutter! Spilte vel nærmere 100 waves av Horde jo Jeg er ganske lei av horde nå, men det var gøy likevel. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Lei av horde: Ja Lei av Under Hill: Ja Lei av Gears og achievements: NEI! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg tar selvfølgelig kills av deg når du tar kills av meg. Det skulle bare mangle. Skal ikke de erfarne og eldre spillerne ta vare på de yngre? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 I Gears of War skal alle ta vare på hverandre. Det betyr at man ikke stjeler kills når det ikke er nødvendig. Det betyr at man spiller på lag, og det betyr også at du passer på meg mens jeg passer på deg. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Men jeg stjal jo ikke med vilje. Det gjorde du. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Er det så farlig, så lenge det er horde det er snakk om? Edit: Mener ikke at man skal stjele kills, det er en uting. Endret 2. april 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vi snakker Public Games og da er det livsviktig! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Jeg vil si at det er langt mere irrterende om folk stjeler kills på public. Det er også irriterende på det meste utenom horde, når man spiller med 'venner'. Så lenge man klarer waves, synes jeg ikke stjeling i frags på horde er noe å bry seg om. Endret 2. april 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kill stealing i horde har ikke noe å si. Det er ikke så farlig i Public heller, bare totalt unødvendig. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Men hvorfor stjele ett kill når du bare får 10 poeng for det?? Han som downa han får jo over 110 poeng! Der synes jeg EPIC har gjort en fantastisk jobb! Jeg synes folk stjeler ferre kills nå enn før Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fyttikatta det var slitsomt å spille Horde i går, etter jeg er ferdig med Horde på Fule Depot: Aldri igjen. Med mindre det kommer en ny map pack selvfølgelig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Men regner med at du er å se i Public i kveld? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 I dag har jeg forhåpentligvis Snowblind, så kan joine inn senere i dag hvis jeg får tak i map packen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå