Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I'm in! Laland blir med vet du, det gjør han ;)

Det har du helt i! Men Laland mangler 50 points(!) for å kjøpe kartene. Noen som har en kupong for 50 poeng liggende? Har hauger av 48-timers trialer å bytte bort.

 

Skal se om jeg ikke får fikset det iløpet av dagen. Laland vil være med - tro det!

Lenke til kommentar

I januar så ble in-game statsa min reset'a i Gears 2, var på 1202 runder på "Party like it's 1999" og idag passerte jeg 800 i et håp om at achievement'n var "lagret internt" i profilen. Men det ser ut som at jeg er nødt til å spill meg helt opp igjen, har jo nå å jobbe mot i så fall da ;)

Lenke til kommentar

Tips til "Party like it's 1999"

1.
Private match, Execution.

2.
Maks mulige antall runder.

3.
Lavest mulig rundetid.

2.
Åtte casual botter.

3.
Start matchen, legg fra deg kontrollen og la de gjøre sitt.

På Casual vil nemlig aldri bottene klare å drepe hverandre, og dermed ender matchen alltid i en tie, samtidig som hver runde teller mot Achievementen. Om de noensinne skulle klare å drepe hverandre en runde er ikke det noe problem, da de må gjøre det flere ganger før matchen avsluttes. Og det skjer ikke. Om du har en kontroll med ledning eller en ladekabel trenger du heller ikke være tilstede for å reconnecte kontrolleren når den skrur seg av, da kontrollere med kabel aldri disconnecter.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Party like it's 1999 fikk jeg ganske fort. Trengte ikke noe juksing med boter for det.

 

Jeg kommer på i kveld! Jeg, Lakus, drugiS og BanAnus skal vel fortsette på wave 11-50 på horde vel?? Kanskje Laland også blir med? Du var jo med på tirsdag...

Livsviktig naturfagsprøve her i gården, så det blir ikke noe horde på meg i dag.

Lenke til kommentar

Jeg trodde ikke Stale Mate ikke telte mot Party Like It's 1999 jeg :o

 

Da ser det ut som vi er 3 stykker på horde fra ca. klokken 20:00 i kveld. Får dere kjøpt pakken Vaenas og Laland?? Da er vi isåfall 5 stykker!

 

anolop

Bare Lakus

Bare Ban

 

Jeg og Lakus skal spille fra klokken 17:00, så hvis noen vil være med da er det bare å si ifra ;)

Lenke til kommentar

Nesten synd å spille nå som været her er så fantastisk som det er. Men det er tross alt ikke ferie enda.

Nok av tid til å både spille og gjøre andre tid i ferien. Det er tross alt ikke nødvendig og være aktiv hver eneste dag.

 

Skal ta meg en røyk i sola nå før jeg skal spille, så kommer om 5 min.

Lenke til kommentar
Jeg trodde ikke Stale Mate ikke telte mot Party Like It's 1999 jeg :o

 

Da ser det ut som vi er 3 stykker på horde fra ca. klokken 20:00 i kveld. Får dere kjøpt pakken Vaenas og Laland?? Da er vi isåfall 5 stykker!

 

anolop

Bare Lakus

Bare Ban

 

Jeg og Lakus skal spille fra klokken 17:00, så hvis noen vil være med da er det bare å si ifra ;)

 

Jeg skal prøve å få ringt å lånt kortet til noen, hvilken map pack er det jeg trenger egentlig?

Ok kan ikke være med før 18.00 uansett, skal i dusjen nå etter trening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...