anolop_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Da kan jo du hoste Hvilken Wave tenkte du vi skulle starte på da?? Vi tok alle 1-10 wavene i går vi, så vi kan begynne på wave 11 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Høres bra ut. Hvilken vansklighets grad? Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gears2 - Skeletons in your closet Prøver her først! Er det noen flere som mangler denne? Wave 1-10 i Horde på Flashback karta. Jeg har ikke hjerte til å spørre om hjelp fra de faste gears huene (du ja =) lenger da disse sikkert er spyferdige av horde og har gjort det 107 ganger =) Hvis det er flere som mangler denne, rop ut her eller send meg en melding så setter vi opp et lag og harver gjennom sammen en dag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Jeg er ferdig , men kan sikkert bli med på de. Det blir isåfall etter 50 rundern på Under Hill. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du burde heller prøve å ta achievements til de nyeste kartene nå Ellusion. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gears2 - Skeletons in your closet Prøver her først! Er det noen flere som mangler denne? Jeg mangler den achievementen! Det vil si jeg mangler 3 maps... Jeg er gjerne med, men som Lakus sier blir det etter 50 rundern på Under Hill i kveld Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vi må få med alle sammen først.. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lakus og Drugis: Tenkte jeg skulle unngå å dra med dere da =) Venter litt med nye gears2 packen, har 5-6 nyinnkjøpte spill, og lasta ned expansions til det meste i det siste som bare ligger der for jeg har ikke tid, huff. analop: drar deg med en annen dag da, mangler 4 maps selv, men kan nok ikke kveld =) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kommer på i kveldinga; nå skal det øves til prøve. Fortsett med tilbakemeldinger på kartene, er det noen som er skikkelig close-quarters? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Grindyard er sånn ganske Close cuarters. Under Hill også forsåvidt endel steder. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Var gøy å spille med dere i kveld: Lakus, analop og drugiS Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Vi skal spille mer i kveld, så om du vil er det bare å joine. Blir nok Horde på Snowblind, så ... Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Var gøy å spille med dere i kveld: Lakus, analop og drugiS OOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! anolop - anOlop - anOlop!!! Køyer for kvelden jeg Lakus! Kommer nok på i morra da Endret 1. april 2009 av anolop Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Amagad. AnAlop rager. AnAlop er sint. AnAlop kommer fra Rennebu. anAlop anAlop anAlop anAlop anAlop! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Analop? Uhh.. :-/ Rolig nå, Analand. Noen folk som er klare for litt gears i marra? Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Må ikke erte analop mer nå. Synes nesten synd på fyren Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Jeg kommer på i kveld! Jeg, Lakus, drugiS og BanAnus skal vel fortsette på wave 11-50 på horde vel?? Kanskje Laland også blir med? Du var jo med på tirsdag... Endret 2. april 2009 av anolop Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 I'm in! Laland blir med vet du, det gjør han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå