iharal3 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gi ut noen mørke maps! Værsåsnill? Noe ala Stasis og Hail. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 War Machine og Rooftops fra det første må komme tilbake! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Yay fungerte. Kommer jeg da Lakus. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Jeg skal ikke begynne å spille før kl 16 Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Får man ikke spille Anex/KOTH på Combustible map'ene? Har hatt den pakka noen dager nå og har ikke spilt en eneste runde på noen av dem... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg skal ikke begynne å spille før kl 16 Greit det. Må gå tur med hunden først. Barelakus er gamertagen din ikkesant? Min er nicket mitt. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Regner med at noen er med på å ta 50 bølger i Horde i dag? anolop? drugis? Jeg er med i kveld! Forhåpentligvis fra klokka 17:15 og utover Er vi enige om at Under Hill er det beste mapet å fortsette på eller?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Under Hill er mappet for å nå lvl 50 enklest ja. Vaenas: Siden anolop kommer i 17 tiden tror jeg at jeg kommer i 17 tiden jeg også. Da blir vi litt flere og det blir morsommere og lettere. Ok? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Helt Ok det. Må nesten friske skillsa litt opp først Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Regner med at noen er med på å ta 50 bølger i Horde i dag? anolop? drugis? Meget mulig. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har logget på nå og sitter og venter Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Såpass, ja. Jeg kan nok desverre ikke før litt senere. Om en halvtime kanskje. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 anolop, Vaenas, Lakus og drugis? Det er 4 stk sålangt. Èn til! (Kommer vært øyeblikk, men dassen er opptatt av en dusjende stefar xD) Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Logg på drugiS, så kan du begynne å spille når du har tid Hvor god er linja di Vaenas?? Lakus og min sin linje liker ikke hverandre... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja. Hadde jeg husket gamertagen til broren min nå kunne jeg jo ha invitert han. Også har jeg ikke nr. hans siden jeg har ny mobil... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Som sagt kan jeg nok ikke være med helt ennå. Gjør som dere vil. Hvis dere begynner nå blir det uten meg fra starten, men jeg hoppe inn etter hvert hvis dere har ekstremt lyst til å holde en plass åpen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Logg på drugiS, så kan du begynne å spille når du har tid Hvor god er linja di Vaenas?? Lakus og min sin linje liker ikke hverandre... Linja mi er på 20mbit ned, 2,5mbit opp eller noe sånt. Men kan gå treigt opp til tider siden det kjøres en webserver her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå