iharal3 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Mappene d\er digg Spesielt Fuel Depot og Underhill. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Må se og få lagt inn noen poeng og skaffe meg de mapene fort som fy jeg også. Jeg gleder meg enormt til Fuel Depot. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Synes de nye playlistene er værre enn de gammle de kunne ihvertfall latt "players Choice" være der også. Annex-KotH-Guardian Warzone-Execution Blir vell litt Achievements horing ikveld/natt på de nye mapsa med Horde Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er det kommet egen playlist med de mapene? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Vet ikke om det har kommet enda, men jeg er veldig sikker på at det kommer. De to andre har fått det. Skal dra på butikken og kjøpe meg Poeng til kartene nå Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Sier han som skulle vente Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Har jeg sagt at jeg skulle vente? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har heller ikke penger til kartene akkurat nå, men får se hva dagen og uka bringer. Det betyr vel å vente? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har heller ikke penger til kartene akkurat nå, men får se hva dagen og uka bringer. Det betyr vel å vente? Lakus reserverte seg mot den slags ordspill. Kom med noen tilbakemeldinger, da! Er keen på å høre hvordan Fuel Depot er. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 har ikke spilt mapsa enda men tipper kraftig på at Fuel Depot er slik som i Gears 1 bare hvit....hmmm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Lakus is protected by a giant enemy crab the complete sentence. Etter hva jeg har hørt er Fuel Depot veldig lik, bortsett fra noen få ting. Helikopteret er ikke helt likt. Den eksplosive tønna ved siden av Doris er borte. Man kan ikke hoppe ned til Doris fra kassene på ene siden lenger. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Okay, i dette tilfellet er hvit en dårlig ting. (litt på kanten?) Er så vannvittig lei lyse baner; jeg vil ha Fuel Depot, Rooftops og War Machine fra det første Gears slik de var! Menmen - det skjer vel ikke. Si ifra om Fuel Depot er skalert til den tregere gangen i Gears 2. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kom med noen tilbakemeldinger, da! Er keen på å høre hvordan Fuel Depot er. Fuel Depot er digg Tror det må være det største( i areal) as we speak. Liker det nest best i Snowblind etter Underhill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Okay, i dette tilfellet er hvit en dårlig ting. (litt på kanten?) Lulz, men tror ikke du skal bekymre deg for mye. Fuel Depot #2 er ikke satt til noe særlig lysere vær enn originalen. Snøen lyser jo selvfølgelig opp litt, men selve feelingen av Fuel Depot mener jeg er bevart. Iallefall ifølge videoer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Vel.. da er jo det greit nok, er bare noen stygge teksturer som holder den fra å se "pen" ut. (Se på veggen han er i dekning i, inngangen til lagerhuset) Må få kjøpt 2000 poeng etter å ha avtalt det med myndighetene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 I know what u iz talking about as you iz talking about textures. Synes faktisk at teksturene i gears 1 er et trygt steg over #2 sine veldig mange steder, men overall er #2 smoothere. Kanskje for smoothe. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hørt det at Gears 2 har low-res texturer i forhold til det første. Kanskje det var for å unngå texturpopups som i alle fall jeg merka veldig ofte i campaigndelen av Gears 1? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nå er det texture-fadeing istedet. Istedet for å plutselig bli mye klarere, så kommer de gradvis inn for å ikke være like merkbart. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Herre min hatt! Det snør på Fuel Depot! Er det noen som noensinne har sett noe vakrere? Jeg er forelsket. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Enig med drugiS. Litt snø skader ikke så lenge atmosfæren fra eneren fremdeles er der Edit: Lurer på en ting. Kan folk med Gears 1 på PC og xbox 360 spille sammen i private matches? Endret 31. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå