Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte bedre dette systemet en det andre

Fordi jeg har vel spilt over 500 kamper og ble stucked på den 3-ranken :p, hadde alltid over 1.6 killratio i det gamle systemet, sånn gjekk det i 2 måneder med masse wins og kills men ingen ny rank :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Bryr meg heller ikke om rank, siden jeg sannsynligvis ikke kommer til å spille Gears 2 ranked noe mer uansett :p

Mulig jeg får med meg noen og skaffer den forbanna Wingman Achievementen jeg burde hatt for lenge siden, om ikke hosten hadde leava to ganger på en dag, når jeg og Toman hadde en stor ledelse :p

Lenke til kommentar
Bryr meg heller ikke om rank, siden jeg sannsynligvis ikke kommer til å spille Gears 2 ranked noe mer uansett :p

Mulig jeg får med meg noen og skaffer den forbanna Wingman Achievementen jeg burde hatt for lenge siden, om ikke hosten hadde leava to ganger på en dag, når jeg og Toman hadde en stor ledelse :p

Hvis jeg husker korrekt så kan du gjøre wingman achievements lokalt.

Lenke til kommentar

Ja, morsomt å spille mot bots på King Of The Hill og Guardian :p King Of The Hill hadde gjort seg i første Gears, fordi det er den beste moden som finnes imo :D

 

EDIT: Kan legge til et ønske om at hoster som leaver burde blitt banna fra å hoste permanently, eller hvertfall i noen dager. Om det gjentar seg får de ikke ha host-advantage flere ganger. Synes jeg burde være rett og rimelig..

Endret av xXZorroZorXx
Lenke til kommentar

Gears of War 2 Snowblind Multiplayer Map Pack

 

Content: Snowblind Multiplayer Map Pack

Price: 800 Microsoft Points

Availability: Not available in Germany or Japan

 

Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,INTENSE VIOLENCE,STRONG LANGUAGE] This winter-themed pack brings you four Gears of War 2 maps sure to heat up your multiplayer and Horde action. Hunt your enemies down in the snowy day-lit heights or the dark tunnels of Under Hill. The massive industrial complex of Grind Yard gives numerous bunkers for cover, but watch out for snipers high in the flanking buildings. Beware the falling monuments in Courtyard, where wide-open spaces give you plenty of opportunities to gun down your enemies—unless they strike first. And due to fan demand, the popular Gears 1 map Fuel Depot makes its return. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

 

Add the Snowblind Multiplayer Map Pack to your Xbox 360 download queue

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...