Lakus Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Min teori er fordi Gears 1 ikke trengte noe drahjelp. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Greit nok det, men siden Gears2 kom ut så prata alle om "vingene" Ranken. Synes det er bare teit og dra dette inn. Gears online ha jo aldri vært en "CoD" der ranking er tingen. Virker som de nyere spillerne ikke veit dette og henger seg mest opp i ranken enn selve spillet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det hadde kanskje vært like greit uten noe rank, bare å spille spillet og kose seg. Likevel gjør ranken meg ingenting. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det jeg og mener, rank er bare tull til dette spillet. Forstår ikke hvorfor Epic ville ha dette. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Synes gjerne de kunne ha droppet rank. Dagen min i dag: Startet på rank 12 Gikk ned til 8. Gikk opp til 10. Gikk ned til 8. Gikk opp til 11. Gikk ned til 10. Gikk opp til 11. Gikk ned til 9. Gikk opp til 10. Men nå har det i hvertfall ikke hengt seg på flere timer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Trueskill kunne ha jobbet i bakgrunnen, men å ha synlige nivåer/ferdighetsmålere (XP/skill) er til liten nytte. Det fører bare til at folk syter hvis man møter noen med ujevn synlig rank iforhold til seg selv, og er bare irriterende. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Likte bedre dette systemet en det andre Fordi jeg har vel spilt over 500 kamper og ble stucked på den 3-ranken , hadde alltid over 1.6 killratio i det gamle systemet, sånn gjekk det i 2 måneder med masse wins og kills men ingen ny rank Endret 30. mars 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Bryr meg heller ikke om rank, siden jeg sannsynligvis ikke kommer til å spille Gears 2 ranked noe mer uansett Mulig jeg får med meg noen og skaffer den forbanna Wingman Achievementen jeg burde hatt for lenge siden, om ikke hosten hadde leava to ganger på en dag, når jeg og Toman hadde en stor ledelse Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Bryr meg heller ikke om rank, siden jeg sannsynligvis ikke kommer til å spille Gears 2 ranked noe mer uansett Mulig jeg får med meg noen og skaffer den forbanna Wingman Achievementen jeg burde hatt for lenge siden, om ikke hosten hadde leava to ganger på en dag, når jeg og Toman hadde en stor ledelse Hvis jeg husker korrekt så kan du gjøre wingman achievements lokalt. Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvis jeg husker korrekt så kan du ikke gjøre wingman achievements lokalt Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Den orginale Wingman achievementen må du gjøre i public matches. Men de 2 Wingman achievementene som kom med Combustible map packen kan gjøres lokalt Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja Zorro, vi ledet jo helt forferdelig mye, tror meg og deg hadde 6 kills hver og 1 death, cpskada host som tapte mot oss som ikke var host Som jeg sier Zorro, bots er jo konge, spesielt King Of The Hill Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Ja, morsomt å spille mot bots på King Of The Hill og Guardian King Of The Hill hadde gjort seg i første Gears, fordi det er den beste moden som finnes imo EDIT: Kan legge til et ønske om at hoster som leaver burde blitt banna fra å hoste permanently, eller hvertfall i noen dager. Om det gjentar seg får de ikke ha host-advantage flere ganger. Synes jeg burde være rett og rimelig.. Endret 31. mars 2009 av xXZorroZorXx Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Det er sånn nå. Om en host quitter X antall ganger eller prøver seg på en standby-switch, vil de miste muligheten til å hoste i X tid og får ikke XP på 24 timer. Tror det var sånn det var. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Gears of War 2 Snowblind Multiplayer Map Pack Content: Snowblind Multiplayer Map Pack Price: 800 Microsoft Points Availability: Not available in Germany or Japan Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,INTENSE VIOLENCE,STRONG LANGUAGE] This winter-themed pack brings you four Gears of War 2 maps sure to heat up your multiplayer and Horde action. Hunt your enemies down in the snowy day-lit heights or the dark tunnels of Under Hill. The massive industrial complex of Grind Yard gives numerous bunkers for cover, but watch out for snipers high in the flanking buildings. Beware the falling monuments in Courtyard, where wide-open spaces give you plenty of opportunities to gun down your enemies—unless they strike first. And due to fan demand, the popular Gears 1 map Fuel Depot makes its return. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. Add the Snowblind Multiplayer Map Pack to your Xbox 360 download queue Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har bare 750 points nå, og gidder ikke kjøpe flere før jeg har fått noen tilbakemeldinger fra dere her på forumet. Prioriterer Banjo-Tooie mye høyere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har heller ikke penger til kartene akkurat nå, men får se hva dagen og uka bringer. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Skal laste ned nå! So long, suckers! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Skal laste ned de nå, kan komme med en tilbake melding ut over kvelden. Lol. Tar bare 82.54 MB. Særlig med tanken at sangen "Don't Stop Believin'" tar 33.46 MB i RB. Endret 31. mars 2009 av Erik Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Uh, så vanskelig det skal være å få spilt KoH. Alle velger annex jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå