Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heia, aner ikke om dette blir of topic eller ikke men kjører på :D

 

Har nå spilt igjennom GoW 1 for andre gang, og denne gangen på hardcore. Altså jeg har nesten spilt ferdig, mangler bare RAAM og det er der problemet er. sliter litt med han.

 

Spør ikke om noe step by step guide, bare litt tips som foreksempel hva våpen jeg bør bruke, og når jeg bør bruke dem, Hvordan jeg bør stelle meg, hva jeg kan gjøre med at Dom dør etter 2 sekkunder ( er det foresten noe særlig vits å prøve å få han opp igjen?), og sist men ikke minst hva jeg gjør når RAAM kommer for nerme og one-hitter meg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Rommet før du møter RAAM, ligger det en Torque Bow. Ta med deg den, da blir det mye enklere, bare husk at hvis det er kryll irundt ham, er skuddet bortkastet.

Lenke til kommentar
Rommet før du møter RAAM, ligger det en Torque Bow. Ta med deg den, da blir det mye enklere, bare husk at hvis det er kryll irundt ham, er skuddet bortkastet.

 

Ja ok, brukte den på starten, men skjønte faen ikke hvorfor jeg ikke så noe smell så ga den opp, men nå forklare du jo det.

 

Men hva bør ejg gjøre vis jeg ikke har klart å drepe han innen han har kommet bort til meg?

Lenke til kommentar

Når RAAM har Kryll rundt seg, kan du enten skyte ham med Torque Bow eller vente. Hvis du skyter han med Torque Bow, forsvinner kryllen for et lite øyeblikk. I løpet av denne tiden har du mulighet til å skade ham. Dette kan du gjøre med hvilket våpen du vil. Granater kan også brukes til å fjerne kryll.

 

Det er likevel ikke nødvendig å bruke Torque Bow/granater til å fjerne kryll rundt ham. Med jevne mellomrom vil han sende fuglene på deg, da har du også en mulighet til å skade ham. Poenget er at han er usårbar så lenge han har kryll rundt seg. Dom er ubrukelig hvis du ikke spiller co-op, bare la ham ligge.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Ta med deg bur og sniper før du går ut for å møte han. Bli sittende bak cover, og hver gang flokken av Kryll svirrer rundt han skyter du med Torque-Bua slik at de forsvinner. Deretter tar du headshots med sniperen helt til Kryll flokken er tilbake igjen. Rinse and repeat. Om du synes han kommer for nærme venter du til han står ved siden av coveret ditt før du sprinter over til andre siden, men se opp for skyggene for kryllene vil ta deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...