Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldi spilt Gears of War (hjelp, ikke skyt!) men i dag så jeg et glimrende tilbud på Play, 80kr for Gears of War 1. Det er litt brukt, men det gjør ikke så mye siden det ikke er noen riper i CD'en osv.

 

Så, det vil si at om ca. en uke er jeg den stolte eieren av GeoW og kan endelig være en del av en tråd som har noe med "Kafeèn" i navnet sitt! \o/

Endret av Error
Lenke til kommentar
Har aldi spilt Gears of War (hjelp, ikke skyt!) men i dag så jeg et glimrende tilbud på Play, 80kr for Gears of War 1. Det er litt brukt, men det gjør ikke så mye siden det ikke er noen riper i CD'en osv.

 

Så, det vil si at om ca. en uke er jeg den stolte eieren av GeoW og kan endelig være en del av en tråd som har noe med "Kafeèn" i navnet sitt! \o/

Veldig godt kjøp! Go for it! :)

 

Jeg tror jeg skal logge på nå, noen som er på?

Vi er fullt party nå.. :-/

Lenke til kommentar

Etter mye styr i et elendig brukergrensesnitt (snakker om play..) finner jeg ut at fyren bare selger til folk i UK... Den som selger samme spillet billigst til resten av Europa tar 200 kr, istedenfor 80..

 

Når ting er for godt til å være sant, er det for godt til å være sant...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Vet ikke helt om jeg kommer på i kveld, kanskje litt senere. Har nettop fått 720p prosjektor i hus, rett vedsiden av tven min. Jeg kobler sikkert xburken opp på den, men det må være etter at familien har sett på film.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Snowblind map pach gameplay

 

Vet ikke om det er de samme som Lakus la ut, har ikke sett dem enda.

 

Edit: Ikke de Lakus la ut.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Nå lasta jeg ned Patchen og det første som slo meg. Eller den første feelingen jeg fikk var. Dette er Gears Of War. Hittill har jeg ikke opplevd lagg, kansje fordi jeg har vært host veldig lenge nå Ser slik ut. Men jeg liker meg så langt. Spilt siden 1730 og ennå har ingen smoke granat tatt meg! What!? Så jeg spiller videre nå og ser hvordan det går.

 

Uansett, jeg liker meg nå i gears verdenen min :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...