Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Der har vi det! Veldig synd, egentlig. Var jevne runder, bortsett fra når de fikk alle "power" våpnene. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det tar litt tid å venne seg til at man ikke kan slå eller skyte etter å ha løpt. Ellers var det en del nye bugs, jeg så ikke navnene i lobbyen flere ganger. I tillegg satte man seg ofte fast, og jeg plukket opp torque bow og sniper med dobbel ammo. Det er bra at de har fikset røykgranater og det nye rankingsystemet fungerer greit. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Delayen med å gjøre noe etter å ha roadie-runnet er bare latterlig. Et halvt sekund+lag gjør det til et sant helvete å komme seg fort frem! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Skal teste litt mer i morgen for å se om det jevner seg ut etthvert som flere får updaten. Noen som vil være med å leke? Tenker å spille Elimination-playlist. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Uff, jeg har spilt siden jeg kom hjem i dag, men kanskje jeg rekker litt i morgen også. Skole har vi ikke hørt om. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Eneste som jeg syntes var positivt var nytt ranking system og smokegrenades. Det har også kommet en ny glitch på banen, hagle og chainsaw i en. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Ja. Fikk en kommentar om at hagla mi skøyt noe jævelig fort. Han mente altså at jeg skøt med hagla i samme fart som jeg gjorde med Hammerbursten. Dette er jo en glitch som har vært her fra lenge før TU3, men det er likevel morsomt å se en automatisk hagle i Gears Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 får man xp for hvert kill eller match? låner bort Gears 2 men skal ha det tilbake snart ja Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja du får det Men jeg er vel den eneste playeren som blir stucked under level 5 Skal ikke røre den onlinedelen før all glitch og lagg og chainsawhoring er borte Vurderer sterkt å selge spillet.... Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 takk for ett raskt svar Toman85 men hvis jeg var deg ville jeg ha spart på spillet til neste update eller noe sånt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Eller kanskje neste update ettet der, eller den etter den igjen. Foran hver update har det vært enormt mye hype om at nå skal det bli fikset og nå skal det bli bra. Det som for min del ødelegger opplevelsen blir ikke fikset. Gears of War hadde en helt unik og utrolig morsom spillestil. Jeg spilte det glatt i to år for gods sake. Denne spillestilen er ikke tatt vare på i Gears of War 2. Epic har ingen planer om å gjøre Gears of War 2 mer lik det første, da det første i deres øyne ikke var slik det var ment. Vel, i mine øyne er Gears of War mye morsommere enn Gears of War 2, samme om det er som de mente eller ikke. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Fikk ikke spilt i går, fortsatt level 1. Men er det noen som er med på litt idag? Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er med på et par runder i dag, bare rop ut =) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Supert! Noen flere? drugiS? Lakus? Laland? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Må nesten teste litt til før jeg dømmer for hardt. Kommer vel på i alt fra 5-6 tiden tenker jeg. Absolutt ikke sikker på hvor lenge jeg blir, da jeg vil bli nærmest mulig level 10 i COD4 før toeren kommer. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Supert! Noen flere? drugiS? Lakus? Laland? You know me. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Derfor er jeg ikke med på Gears i dag: no gears today. My parents they are gay. They separareted so They could make my life a hell. Melodi: Tine Reklame sangen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jonas er hjemme nå, noe han kom på, logge på gears, det skal han nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Anti-Lagswitch koden i Title Update 3 virker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå