Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg spilte to før jeg gikk over til cod4. Begge var preget av lagg, tror også at det var en lagswitcher der.

Lenke til kommentar

Ikke noe bedre, skytinga i Gears 2 kan legge seg, når jeg sikter på kloss hold så går skuddene ned i bakken, makan til drittspill, 1 steg frem 2 tilbake mener jeg Gears 2 er... :(. Lagg er nesten værre nå, med norsk 5 party fortsatt like uspillbart. Har aldri opplevet så ødelagt skytespill som Gears 2, og så er public "likksom" best, heller værre...

Jeg er ufornøyd enda etter 3 patcher :blink:

Jeg blir den eneste spilleren som blir stucked under rank 5 :) fordi jeg skal ikke spille en nettdel som er så ødelagt som Gears 2 er...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

beklager epic, men hvis dere skal legge ut oppdateringer får dere virkelig gjøre det som det står dere skal gjøre, i de fleste kamper har jeg fortsatt møkkalagg, 5 nordmenn blir teama mot amerikanere, og jeg lå nede i langt mer enn 2 sekunder.. mitt hjerte er knust.. jeg har ikke tiltro til dere mer epic :angry:

en quote fra en av moderatorene på epic sitt gears forum

"Since many people have asked about the region preferences, I'll explain how it works. It sorts matches by country with your country as being the best choice. If there are matches in your country that have space for you, you will join them before a match from a different country. If no matches are available in your country and there are matches available with a ping of less than 200, then you will join that match.

You do not pick the country. It automatically detects your country. "

Endret av Shoberg
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan Epic har greid å fokusere så mye på å skjule laggen fremfor å faktisk minimere den.

Laggen blir ikke noe bedre med oppdateringer, men vi får stadig nye begrensninger plassert over oss.

Men pytt, så lenge det følger med ett nytt EXP system er det vel ingen som bryr seg om skyggesidene?

Lenke til kommentar

Singleplayer DLC i April?

Okay, looks like we have SP content for Gears 2 coming up, with an announcement literally on the horizion at GDC. The evidence first sprung up on the Japanese marketplace. Notice how it says "Dark Corners" in the bottom right? It also says in Japanese that it's due out in APRIL. Mhm.

Skjul
031409_AsiaMarNL_TWHard_01_57.jpg

Now the next piece of evidence is from Geoff Kieghley of GTTV fame. On his twitter, he posted:

Source Link

Add these two current pieces of evidence alongside something Joshua Ortega said at NYCC 09:

Source Link

It certainly looks like next month we're getting Gears 2 SP DLC! Awesomeness! And to those who think it's more maps, that could well be the case. However, it is unlikely Microsoft / Epic would release two map packs so close to each other - add on top of this what Ortega said, the name of the content and the fact Microsoft is really pushing on the DLC front, and I think you've got your SP content.

Lenke til kommentar

Multiplayeren har potensiale, men den forbannede laggen ødelegger alt. 5v5 i Europa med god ping er vannvittig morsomt, og mye mer taktisk enn hva Call of Duty og Halo kan prestere. Håpet virkelig Epic skulle fikse det med denne patchen; får håpe det bedrer seg etterhvert med interne forandringer i koden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...