Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dere forstår ikke hva jeg mener. For at vi skal få TU3, må den lastes opp på XBL sine servere, den ligger jo ikke på platen, ikke sant? OG, da er det mest sannsynlig at de laster den opp på marketplace, og gjør ting sånn at det blir en automatisk update. Og btw, gjorde ikke Epic noe sånt at det lastet ned oppdateringer under the hood i forrige titel oppdatering? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det har da aldri vært et valg å laste ned patcher til spill? Det har alltid vært større oppdateringer (feks. Burnout Paradise's sine enorme gratispakker), og de er valgfrie. En patch er en patch. Eller mener du at den ligger på serverene til MS? For det gjør den nok, men den blir neppe synlig for oss på Marketplace! Den kan sikkert komme uten at vi merker det også; vi får bare vente og se. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Neinei! Bevares! Var fest og *kremt* drikkevarer, og da blir man fort revet med! Ja, noen som vet noe klokkeslett for TU'n? Så ofte du nevner drikkinga di da... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hm.... Noen som har fått updaten allerede? Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 jeg er keen på hardcore gaming idag og i helgen pga. patchen , andre som melder seg på ? eller bedre formulert, tør dere? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hm.... Noen som har fått updaten allerede? Downloading as we speak, men det går jæævelig sakte Edit: Nedlastinga starter, men får opp en beskjed om at det oppsto en feil hver gang Endret 24. mars 2009 av Lakus Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) så min xb0x har vært ødelagt lenge nå, ja uansett så kan noen fortelle meg noe av d nye som har kommet etter den mappacken som hadde tre baner? Endret 24. mars 2009 av gamer ftw Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hm.... Noen som har fått updaten allerede? Downloading as we speak, men det går jæævelig sakte Edit: Nedlastinga starter, men får opp en beskjed om at det oppsto en feil hver gang Tydelig de driver og ruller ut da, blir spennende å se hvordan det blir Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Da kommer den snart da kan vi nok regne med. Eller er det noen som har fått oppdatert nå? Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 ANSWER ME! og har dere blitt ferdig med oppdateringen nu? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg spiller så lenge jeg kan og orker Og nå virket updaten Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg skal stå og stunne meg selv i en time bare for å ta tiden og se at jeg kan ligge nede i maks 2 sekunder. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Sittet i Matchmaking siden forrige innlegg ... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Uff da. Synd hvis det nye søkesystemet som foretrekker regioner skal føre til mye lengre ventetider. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Skal spille med en gang jeg kommer hjem, klar til å spille 15:10 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har du strict NAT, Lakus? Da kan man fort få problemer med å finne folk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er igang i tretiden. Garantert! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 En annen grunn til at matcmakingen tar lenger tid er vel at de har endret playlistene til å kun inneholde to forskjellige game modes. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) En annen grunn til at matcmakingen tar lenger tid er vel at de har endret playlistene til å kun inneholde to forskjellige game modes. Ingen forskjell i playlistene enda. Sitter nå i min første TU3 match sammen med fire andre norske og det er digg! Edit: Helt til hosten quitta Edit: Andre kampen var det stikk motsatte. ILLE - Vi ble matchet opp med Japanere... Endret 24. mars 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nå kommer Jonas på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå