Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Større, bedre, lengre spillbarhet enn Gissj 2...

 

Det ser du jo på folk over hele verden. Folk har eller holder på å gå lei av Gissj 2 allerede, mens Gissj 1 ble spilt helt til utgivelsen av Gissj 2 ;)

 

Gå inn på xbox.com forumet, x360a.org forumet, og alle andre forum som har Gears og War tråder, så har du nok samme greia.. Folk savner Gissj 1! If it aint broken, don't fix it! :)

Lenke til kommentar

Kan ikke si det er lite forandringer fra Gears 1 til 2. 2eren må jeg lære spillet på ny med lagg, chainsawstøvsuger og trykke B og skyt ala autoaim, må spille med 4 eller mer, smokedownsyndrom osv.. Spilte Gears 1 igår 3 runder 19 kills 5 deaths uten lagg.. Og jeg liker enda Gears 1 som har den beste onlinedelen til 360.... All about the kills and skills. And in Gears 2 is all about chainsaw, lag, smokedownsyndrom and with shotgun hit B then fire to get autoaim, capiche? Så ja folk liker bedre Gears 1, eneste bra med Gears 2 er horde, singelplayer and bots og litt bedre grafikk en forgjengeren... Lakus det du sliter gjør jeg og, synd synes jeg, får aldri spilt med dere :(

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...