Lakus Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg spilte Call of Duty 4 før jeg byttet over til Gears og det er utrolig hvor mye lag påvirker alt sammen. De matchene vi ikke hadde host ble vi mer eller mindre trampet på og de kampene vi hadde host rocka vi. Det er ikke noe morsomt å spille når en side av de to har såpass med "hjelp". Lenke til kommentar
Niko_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Lol, har spilt Gears of war 2 i flere måneder og fant bare ut i går hvordan man tar mye i skade med Hammerburst Skal si det våpenet eier, noen flere som hater lanceren her? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Både lanceren og hammerbursten er geniale når man får teken på de, men Hammerbursten er den klart kraftigste av de to. Lall så fort folk faller når de prøver å rushe for å two-piece deg. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er det håp for en Geow 2 Mp noob der ute eller ? prøvde meg her en dag, men får jo juling som f. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ikke gi opp, hold deg unna saga sier jeg. Skaper bare sure folk og meldinger. Prøv hagla, B også RT, da går de ofte vekk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Både lanceren og hammerbursten er geniale når man får teken på de, men Hammerbursten er den klart kraftigste av de to.Lall så fort folk faller når de prøver å rushe for å two-piece deg. Haha, altfor sant! Med active reload og en som er rask på avtrekkeren (perfekt for nerder? ) er hammerbursten ikke langt unna et godt hagleskudd! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Two-piece funker fett med hammerburst og. Slå også blindfire. Litt større sjangs for å dø, men det funker. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Lol, har spilt Gears of war 2 i flere måneder og fant bare ut i går hvordan man tar mye i skade med Hammerburst Skal si det våpenet eier, noen flere som hater lanceren her? Hvorfor skulle man hate den? Den har strålende stopping-power og med active reload blir den enda kraftigere. Den er selvfølgelig svakere enn hammerburst fordi den har en sag på seg ... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Han sikter vel til alle som bruker den til noe annet enn siste utvei. Du vet.. røykgranat+lancer=mye hat. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Han hater sagen altså? Den kan være irriterende hvis man ikke klarer å holde avstand til en som har lancer fremme, ja. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kan ikke uttale meg på hans vegne, men det var nå slik jeg tolket det. Hammerburst+Active Reload er sjefen i mine hender, though! ^_^ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 LAnceren er faktisk kraftigere enn hammerbursten. Rart Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nå har jeg aldri hørt på maken. Med Hammerbursten skyter man ut hvert induviduelle skudd selv (eller holder triggeren inne) og får MYE raskere skudd enn hva Lanceren kan prestere. Hvert enkelt skudd som Hammerbursten sender ut er også kraftigere enn Lancer'ns. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Du er helt på jordet Laland. Hammerburst skyter ganske raskt og der trengs 7 headshot for en kill. Lancer skyter veldig raskt og der trengs 10 headshots. Regner man ut fart og det der= Lancer has teh win. Hyggelig å eie en moderaror Endret 22. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hyggelig å eie litt tilbake! Du skjønner, med Hammerbursten, så kan man velge å trykke ut hvert induviduelle skudd MYE raskere enn det lanceren sender ut. Jeg kan ta opp en video og vise deg! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg kan ta opp en video og vise deg! Gjerne. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Da var den tatt opp, flytter over til maskinen og laster opp på Youtube ved første anledning! Forøvrig vannvittig forskjell på hastigheten til skuddene også. Hammerbursten hopper ned mangfoldige hakk av gangen! Edit: Der har vi det! Endret 22. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Spilte litt Horde for meg selv for noen dager siden og damn så digg det var med headshots med Snub'en (pistolen) igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå