iharal3 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 En unnskyldning og jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Om man er moderator eller ikke spiller ingen trille. Om en bruker synes man går for langt regner jeg med at andre respekterer og forstår det. Og som diskutert tidligere i tråden betyr ikke det at tråden har ordet kafè i emnetittelen at man kan snakke om gule reavers på bompibjørner og hvem som skal si unnskyld til hvem. Post #1000 Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ingen har snakt om gule reavers på bompibjørner? og hvem som skal si unnskyld til hvem kan dem heller ta på PM Men hvis alle er så hårsåre så får det da være, enjoy! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Ingen som snakket om gule reavers på bompibjørner her akkurat nå, men det har tidligere vært diskutert - iallefall noe nærme nok - og det mener jeg ikke kan gjemmes under ordet "kafè" i emnetittelen. Det blir rett og slett for lett og løst, og mer chat enn diskusjon. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Chatting tar vi i SO eller på PM. Her snakker vi om Gears of War! Endret 17. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Prøvde meg på matchmaking, orket 4 matcher og opplevde alle problemene stadig, hadde fullt party og det lagga som faen. Skyter så går det 2 til 5 sekunder før skudde treffer noe Da spiller jeg ikke ranked før minst 2 eller 3 patcher kommer, jeg tviler denne patchen gjør underverker, men det er lov til å håpe... Har hørt mye snakk om lagswitch Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Hører også at Epic bringer tilbake noe lignende den sorte boksen fra det første spillet. Om ikke den sorte boksen, men noe som gjør rundt samme nytten. For de som ikke vet det så satt den sorte boksen alle spillerne på pause om det oppsto connectionproblemer for en eller flere spillere i matchen. Dette forhindret usannsynlig lag og lagswitching, som dessverre har blitt et veldig stort problem (lagswitchere). De skal visst også stappe inn noe som gir lagswitchere og andre ulumske personer en smak av sin egen medisin. Det er jo også en rekke bugfixes på vei, og motorsaga vil ikke lenger være usenkbar. Disse grepene sammen med et søkefilter både håper og tror jeg vil hjelpe en god del på matchmakingopplevelsen. Kanskje det ikke gjør Gears 2 om til et nytt spill, men det vil nok hjelpe på. Men fremdeles overassket over at de bare la til delay på melee etter roadie run uten og fjerne delayen på å skyte etter roadie run. Det er tross alt ett av spillets grunnelementer det og kunne sprinte rundt, og om en fiende da kommer ut fra et hjørne er du nå completely assfucked Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Håper fortsatt på host-migration. Vannvittig bittert når hosten stikker når man leder den siste runden etter feks. et kvarter Annex, eller åtte runder Warzone. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Epic har vel sagt at de er ganske skeptiske om de får det til grunnet sin Host/Klient-side hybrid av en nettkode. Bungie fikk det til, men så er også Bungie noen av de beste onlineutviklerne jeg har sett, og har en mer standardisert nettverkskode (om det går an å kalle en selvutviklet nettverskode standardisert). Det jeg dog gleder meg veldig til er Map Cycle og at det går ann å prate til det andre laget mellom rundene igjen. Skjønner ikke hvorfor Epic tok ut dette i det hele tatt egentlig, men nå som det er inne igjen er det care. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hva er egentlig grunnen til at Gears 2 skal ha så sinnsykt mye lagg? Ingen andre spill jeg vet om har like mye lagg over online. Endret 19. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Er nok Epic sin nettkode. De har laget en hybrid mellom server og client-side hit-detection. Kort sagt så er dette to forskjellige systemer for å registrere treff og bom, som de da har blandet sammen til et system. Hvorfor de fortsatte å bruke dette etter de så hvor ille det gikk utover Gears of War 1 skjønner jeg ikke, uansett hvor mye de har skrevet den om. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 tror dette er noe som er såpass kraftig intergrert i motoren, slik at de ikke kan gjøre noe med det nå bortsett fra å prøve og forbedre det. tror ikke vi vil se noe bedre før U4 motoren Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hører også at Epic bringer tilbake noe lignende den sorte boksen fra det første spillet. Om ikke den sorte boksen, men noe som gjør rundt samme nytten. For de som ikke vet det så satt den sorte boksen alle spillerne på pause om det oppsto connectionproblemer for en eller flere spillere i matchen. Dette forhindret usannsynlig lag og lagswitching, som dessverre har blitt et veldig stort problem (lagswitchere). For å forihindre lag switch er dette en god idé. Men det blir vel ikke noe bedre å spille når man blir satt på pause hele tiden enn når det lagger. De skal visst også stappe inn noe som gir lagswitchere og andre ulumske personer en smak av sin egen medisin. Det er jo også en rekke bugfixes på vei, og motorsaga vil ikke lenger være usenkbar. Disse grepene sammen med et søkefilter både håper og tror jeg vil hjelpe en god del på matchmakingopplevelsen. Kanskje det ikke gjør Gears 2 om til et nytt spill, men det vil nok hjelpe på. Det er ikke et søkefilter som blir lagt inn, men et system som foretrekker ulike verdensdeler. Forskjellen er at et filter vil fjerne deler av verden fra søket, mens dette systemet foretrekker noen steder, og utvider søket hvis matchmakingen ikke finner spillere. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nå er det bare 4 dager igjen. Må nok innrømme at en av mine favoritt punkter av oppdateringen er det faktumet at man reiser seg på auto etter 2 sekunder hvis man blir tatt av en smoke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvis man blir truffet av en smoke i en trapp er man dødsdømt. Fiendene rekker å respawne, komme seg til der hvor du ligger og trykke på en gøyal spak før du i det hele tatt er på vei opp. Det er jo helt latterlig. De kunne ha fjerna bå smokegranades og chainsaw, ville ikke blitt savnet av meg. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 De trenger ikke fjerne sag, bare justere den litt. Lancer er jo selve symbolet på Gears of War. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Sitter å spiller nå, men om ikke TU3 bringer betydelige oppdateringer er det nok fare for at det er en av de siste. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvis man blir truffet av en smoke i en trapp er man dødsdømt. Fiendene rekker å respawne, komme seg til der hvor du ligger og trykke på en gøyal spak før du i det hele tatt er på vei opp. Det er jo helt latterlig. De kunne ha fjerna bå smokegranades og chainsaw, ville ikke blitt savnet av meg. Det er jo dette som nå skal fikses. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kan ta en ny poll viss noen vil da Hvilken execution liker du best i Gears Of War 2: 1. Torque Bow 2. Sniperen 3. Vanlig curbstomp 4. Shotgunnen ala golfkølle Men da kan dem litt ekstra nerdene i Gears 2 finne resten Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Sitter å spiller nå, men om ikke TU3 bringer betydelige oppdateringer er det nok fare for at det er en av de siste. det er synd.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå