xXZorroZorXx Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 1. Subway 2. Jacinto 3. River 4. Gridlock 5. Blood Drive 6. Pavilion 7. Canals 8. Avalanche 9. Tyro Station 10. Stasis 11. Mansion 12. Hail 13. Ruins 14. Security 15. Day One Tok ikke med de nye mapsene, siden jeg bare har spilt dem 2-3 ganger:) Hatet før Stasis, men hadde det såpass morsomt med den i går på King Of The Hill mot boter at den steg litt Fikk 2 ganger 5 kills in one blow på en kamp der. Herlig ^^ Gleder meg også til TU3. Map Cycle blir heeeeeerlig! En av de tingene jeg savna mest fra Gears 1. Og at de fjerner delay når det gjelder å "klatre opp" fra cover blir også godt. Full panikk på Tyro Station når toget kommer og du ikke får til å klatre opp fra togbanen:P Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 jeg hadde Subway på siste og du har den på første. Skjønner ikke hva folk ser i den Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Forstår ikke hvorfor flere ikke liker stasis. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Skal gi Gears Of War 2 litt tid til , viss ikke feilene blir rettet opp etter denne patchen heller da blir spillet solgt eventuelt.... For all del så er Gears 2 er et bra spill, men feiler nemlig på multiplayerdelen "ranked", hadde ikke spillet hatt så rå singelplayer og ikke boter hadde Gears 2 fått 5/10 in my book fordi feilene er veldig stygge mener jeg, smokedowns, lagg, sugd inn som en partikkel aka "støvsuger" med chainsaw, melee med shotgunnen har blitt en trend osv... Jeg vet jeg har nevnet dette før, men er mer hold i det jeg sier, sier ikke dette fordi jeg er slem... Ville gitt Gears 2 8/10 pga singelplayeren og bots redder spillet Selv noobs kan eie dem med faktisk skills lett, kast en smoke og du er tatt, simple as that... Endret 17. mars 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg tviler også på at jeg kommer til å spille noe særlig mer Gears 2 om patchen ikke gjør underverker. Er allerede lenge siden jeg har spilt, og de gangene jeg har hatt anledningen har jeg heller spilt noe annet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Er fortsatt en kjempefan av Gears når man er i et party. 4 eller 5 personer som søker etter og finner runder sammen garanterer nesten at en av oss er host, og da blir det attpåtill taktikk og lagkamerater å stole på. Gears kan bli drevet mitt så lenge det vil! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har selv spillt i party, men det redder ikke selve opplevelsen jeg har med ranked , for det vil jeg ikke snakke om, gjør meg bare sur og lei... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Argh! Spilte mot en noob med null skill i dag. Førsteann til 10. Han vant 10-0 ALLE KILLS MED SAG!!! FYFAEN!! :angry: Edit: Og det var ikke engang skillsaging. Det var bare "springe bortover og holde inn B" Da vi skulle spille bare Boltok pistol vant jeg 10-0 ^_^ Endret 17. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Argh! Spilte mot en noob med null skill i dag. Førsteann til 10. Han vant 10-0 ALLE KILLS MED SAG!!! FYFAEN!! :angry: Så... Hvis en noob med null skill drepte deg 10 ganger uten at du klarte å drepe ham med motorsaga, da må jo du og være en noob? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Jeg brukte ikke motorsag. OG: Da vi skulle spille bare Boltok pistol vant jeg 10-0 Endret 17. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Men om han tok deg 10 ganger på rad uten at du tenkte at han kom til å sage deg er du noob Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Etter noen runder sa jeg: Ikke mer sag. Han sa: Ok. Da jeg tror han skal bruke hagle og skyte som en vanlig person, så tar han opp sagen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Lancer er fort favorittvåpnet mitt på alle avstander. Ikke på grunn av sagen, men på grunn av raske skudd og active reload kombinert med stopping power. Den er latterlig overpowered! Har forøvrig begynt å spille litt med Hammerburst, og det er digg! Raskere skudd finner du ikke! Telleren går ned tre og tre hakk.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har det kommet noen trailer el. lignende for snowblind map pack eller? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Du er fortsatt noob siden du ikke forventa at han skulle sage deg Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Dude, han sa: Jeg skal ikke sage mer. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er ikke så vanskelig å hoppe unna hvis man er litt forberedt. Men litt lagg i kombinasjon med et uoppmerksomt øyeblik kan få alvorlige konsekvenser for deg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Men 10 ganger? Neida iharal3, du var så flink så Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Han sa at han ikke skulle sage for faen. Og da vi tok non-sag knuste jeg ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå