Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

1. Subway

2. Jacinto

3. River

4. Gridlock

5. Blood Drive

6. Pavilion

7. Canals

8. Avalanche

9. Tyro Station

10. Stasis

11. Mansion

12. Hail

13. Ruins

14. Security

15. Day One

 

Tok ikke med de nye mapsene, siden jeg bare har spilt dem 2-3 ganger:)

Hatet før Stasis, men hadde det såpass morsomt med den i går på King Of The Hill mot boter at den steg litt :)

Fikk 2 ganger 5 kills in one blow på en kamp der. Herlig ^^

Gleder meg også til TU3. Map Cycle blir heeeeeerlig! En av de tingene jeg savna mest fra Gears 1. Og at de fjerner delay når det gjelder å "klatre opp" fra cover blir også godt. Full panikk på Tyro Station når toget kommer og du ikke får til å klatre opp fra togbanen:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal gi Gears Of War 2 litt tid til , viss ikke feilene blir rettet opp etter denne patchen heller da blir spillet solgt eventuelt.... For all del så er Gears 2 er et bra spill, men feiler nemlig på multiplayerdelen "ranked", hadde ikke spillet hatt så rå singelplayer og ikke boter hadde Gears 2 fått 5/10 in my book fordi feilene er veldig stygge mener jeg, smokedowns, lagg, sugd inn som en partikkel aka "støvsuger" med chainsaw, melee med shotgunnen har blitt en trend osv... Jeg vet jeg har nevnet dette før, men er mer hold i det jeg sier, sier ikke dette fordi jeg er slem...

 

Ville gitt Gears 2 8/10 pga singelplayeren og bots redder spillet :D

Selv noobs kan eie dem med faktisk skills lett, kast en smoke og du er tatt, simple as that...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Argh!

 

Spilte mot en noob med null skill i dag. Førsteann til 10. Han vant 10-0

 

ALLE KILLS MED SAG!!! FYFAEN!! :angry::angry:

 

Edit: Og det var ikke engang skillsaging. Det var bare "springe bortover og holde inn B"

Da vi skulle spille bare Boltok pistol vant jeg 10-0 ^_^

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Lancer er fort favorittvåpnet mitt på alle avstander. Ikke på grunn av sagen, men på grunn av raske skudd og active reload kombinert med stopping power. Den er latterlig overpowered! Har forøvrig begynt å spille litt med Hammerburst, og det er digg! Raskere skudd finner du ikke! Telleren går ned tre og tre hakk.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...