iharal3 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Du sa ikke at bilene var et unntak før etter en stund. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Uansett. Jeg kan jo si at bane X er symmetrisk om man tar bort Objekt Y, men da er det heller ikke snakk om den opprinnelige banen lenger. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Biler var det magiske ordet ja. Og de er ikke ganske symetriske; de er helt symmetriske. EOD. Med unntak av bilene. Ikke redigert; postet før dere kom inn i bildet. Fornøyde? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er ikke redigert, nei. Originalinnlegget har du her: http://forum.gamer.no/index.php?act=findpost&pid=57407 Spilte noen runder istad, noen helt konge (Erik eller meg som var host) og noen helt forferdelige. Var oppimot 3-4 sekunder ping.. sånn for å diskutere Gears igjen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Du var jo host i hele går / på fredag. Husker ikke når. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bildene (bortsett fra bilene) er synkrone. Det går ikke for fort nå? Neida, Laland. Jeg forstår hvor du vil hen. Det er bare de andre som gjør seg litt vanskelige. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Du var jo host i hele går / på fredag. Husker ikke når. Det var skammoro! Skal til Oslo hele helgen med Erik, og da blir vi å treffe via et 3G modem på 7.2mbps! Blir neppe host da.. Bildene (bortsett fra bilene) er synkrone. Det går ikke for fort nå? Neida, Laland. Jeg forstår hvor du vil hen. Det er bare de andre som gjør seg litt vanskelige. Greit. Da er vi ferdige med synkron-episoden! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Du var jo host i hele går / på fredag. Husker ikke når. Det var skammoro! Skal til Oslo hele helgen med Erik, og da blir vi å treffe via et 3G modem på 7.2mbps! Blir neppe host da.. Hvor og hvorfor skal dere til oslo? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Skal til Observatorie Terasse hele helgen. Vi drar på grunn av Play! A Videogame Symphony! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Skal til Observatorie Terasse hele helgen. Vi drar på grunn av Play! A Videogame Symphony! Gleder meg! Lurer på om Oslo er symmetrisk? Neida, er nok ikke det. Alle bilene kan jo ikke stå likt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Og dere skal spille Gears of War 2 på 3G-nett? Jeg joiner ikke. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har gjort det før! Spilt Halo med EDGE. Rundt 4 sekunder ping, fikk fortsatt headshots med sniper! Riktignok på folk som var AFK, men det nevner vi ikke.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Var skammoro! Hadde headset og alt oppe på hytta. Men å være på msn og å spille Live samtidig med maks 256kbps anbefales ikke.. :-/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nå går dere litt off-topic vel? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, og jeg skammer meg. Uansett har jeg aldri tatt sjansen på å ta med meg Gears på hytta for å spille online. Jeg tror det ville ført til mer frustrasjon enn glede. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, og jeg skammer meg. Uansett har jeg aldri tatt sjansen på å ta med meg Gears på hytta for å spille online. Jeg tror det ville ført til mer frustrasjon enn glede. Spille lokalt med boter, det kan faktisk være fantastisk morsomt. Men du må huske å ta av "Friendly Fire" ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Erik voldtar alle når det kommer til boter. Tar de en kill fra ham får de igjen! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Erik voldtar alle når det kommer til boter. Tar de en kill fra ham får de igjen! Det er en grunn til at jeg hadde over 100 kills, men bare 2500 poeng :rolleyes: Endret 15. mars 2009 av Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå