Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bør fikse dem stadige problemene Gears 2 har...

Mektig skuffet jeg er over Gears Of War 2, trodde det skulle bli bedre en GEars Of War 1 sin online, men da tok jeg feil..

Og jeg er jammen lei å få invites til Gears Of War 2, får jo faen meg 10 stk pr minutt, trodde dem innså at jeg hater Gears 2 så fryktelig mye... Tror jeg må begynne å slette hver bruker som sender meg invites hele veien, jeg klarer ikke nyte onlinedelen, blir bare oppskaket og forbanna over onlinedelen att jeg blir kvalm

 

Får enda holde meg til Gears Of War 1 :)

Lenke til kommentar
Bør fikse dem stadige problemene Gears 2 har...

Mektig skuffet jeg er over Gears Of War 2, trodde det skulle bli bedre en GEars Of War 1 sin online, men da tok jeg feil..

Og jeg er jammen lei å få invites til Gears Of War 2, får jo faen meg 10 stk pr minutt, trodde dem innså at jeg hater Gears 2 så fryktelig mye... Tror jeg må begynne å slette hver bruker som sender meg invites hele veien, jeg klarer ikke nyte onlinedelen, blir bare oppskaket og forbanna over onlinedelen att jeg blir kvalm

 

Får enda holde meg til Gears Of War 1 :)

Hvor har jeg lest dette før? Er du ikke litt lei av å lire av deg det samme gang på gang?

Lenke til kommentar

Toman85

 

Ja, vi har hørt det bare sånn 40-50 ganger før. Det holder nå. Jeg blir faktisk litt kvalm av deg når du driver ¨på:

 

Killzone 2 har så sinnsykt mye bedre online enn GeOW2. Killzone 2 har så sinnsykt mye bedre grafikk enn GeOW2. Killzone 2 har så sinnsykt mye bedre krigsfølelse enn GeOW2. Jeg hater GeOW2 online. Jeg elsker Killzone 2!!!

 

Tror de fleste brukerne har fått det med seg.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Bør fikse dem stadige problemene Gears 2 har...

Mektig skuffet jeg er over Gears Of War 2, trodde det skulle bli bedre en GEars Of War 1 sin online, men da tok jeg feil..

Og jeg er jammen lei å få invites til Gears Of War 2, får jo faen meg 10 stk pr minutt, trodde dem innså at jeg hater Gears 2 så fryktelig mye... Tror jeg må begynne å slette hver bruker som sender meg invites hele veien, jeg klarer ikke nyte onlinedelen, blir bare oppskaket og forbanna over onlinedelen att jeg blir kvalm

 

Får enda holde meg til Gears Of War 1 :)

Det med invites er ikke en problemstilling. Det er bare å logge på som "opptatt", "borte" eller avlogget. Og når det kommer til din åpenbare negative innstilling iforhold til Gears 2; det er ikke verre enn å ikke spille det! Spill Gears of War, spill KZ2, men kom ikke her og prøv å lage dårlig stemning bare fordi vi tolererer flere synsvinkler! Vi har vært ganske greie med å svare deg og dine åpenbare preferanser, men nå er det ikke mange dråper igjen i glasset. Vær så snill; ha nå idet minste en litt nøytral synsvinkel!

Lenke til kommentar
Det med invites er ikke en problemstilling. Det er bare å logge på som "opptatt", "borte" eller avlogget.

Det burde strengt tatt ikke være nødvendig for brukeren å måtte gå slik til verks.

At invitene til Gears 2 kan være irriterende er jo et kjent faktum. Har jo alltid 3-4 stk når jeg logger på.

Lenke til kommentar
Skjul
Bør fikse dem stadige problemene Gears 2 har...

Mektig skuffet jeg er over Gears Of War 2, trodde det skulle bli bedre en GEars Of War 1 sin online, men da tok jeg feil..

Og jeg er jammen lei å få invites til Gears Of War 2, får jo faen meg 10 stk pr minutt, trodde dem innså at jeg hater Gears 2 så fryktelig mye... Tror jeg må begynne å slette hver bruker som sender meg invites hele veien, jeg klarer ikke nyte onlinedelen, blir bare oppskaket og forbanna over onlinedelen att jeg blir kvalm Får enda holde meg til Gears Of War 1 :)

Skjul
Det med invites er ikke en problemstilling. Det er bare å logge på som "opptatt", "borte" eller avlogget. Og når det kommer til din åpenbare negative innstilling iforhold til Gears 2; det er ikke verre enn å ikke spille det! Spill Gears of War, spill KZ2, men kom ikke her og prøv å lage dårlig stemning bare fordi vi tolererer flere synsvinkler! Vi har vært ganske greie med å svare deg og dine åpenbare preferanser, men nå er det ikke mange dråper igjen i glasset. Vær så snill; ha nå idet minste en litt nøytral synsvinkel!

Men la oss nå ikke bygge opp til krangel :)

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Digg lesning som forklarer min mening om Gears of War 2 ganske bra.

 

http://www.safetys-off.com/2009/03/gears-o...-next-time.html

 

Gears of War 3: What to Do Next Time

 

While Gears of War 2 was a critical and financial success, for most fans of the first iteration in the series, things were a lot different. Upon the release of the heavily anticipated sequel in the Gears franchise, throngs of Gearsheads stormed the official forums, demanding an explanation for the rampant bugs and sluggish matchmaking. Epic remained mum on the subject for quite some time, and while several title updates have been released to remedy a number of the issues, the game still feels unfinished. Resting comfortably at the #4 spot on the Xbox LIVE games charts, Gears of War 2 is far from being dead, but the point remains that somewhere along the line, something went wrong that gave hardcore Gears fans a sour taste in their mouths, myself included. While as a game, Gears 2 might be more sophisticated and the bigger, better, and more badass mantra might hold true for the singleplayer campaign, a lot of the problems stem from what is arguably the game’s most important mode, the competitive online multiplayer.

 

Let’s think about the future though for a minute here. While Epic is toiling away on fixing the remaining problems that currently plague Gears 2, now is the time to brainstorm for Gears of War 3 while both the fans and Epic are aware of what didn’t work this time around. Before discussing what needs to be changed, let’s reiterate what needs to stay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...