Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 JA, jeg bytter faktisk avatar etter nesten 3 år med steinen min!! Er mektig lei av den nå! Lagde disse to nå nettopp. Har noen andre noen forslag? Lakus! Nei! Steinen var så flott og ikonisk.. stemte alltid på den i konkurranser på Diskusjon! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Likte steinen din bedre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Om noen faktisk klarer å lage en 90x90 versjon av steinen min som er skarp og fin skal jeg beholde den. Ellers bytter jeg da jeg som sagt begynner å gå lei. It's on you Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du har ikke en større original..? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Originalen var 150 eller 100 (husker ikke), men mistet den for lenge siden. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan forsøke å lage en. Kan "EDIT'e" når je har prøvd. EDIT: Vet ikke helt om den funker, men Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Likte steinen veldig godt, må jeg si. Keep it. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Er en stein der nå og da Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi klarte å holde tråden on topic i en hel dag. Nå er halve tråden om avataren til Lakus. Jihaa. Uansett er jeg uenig i de som synes gameplayet er blitt for tregt i Gears of War 2. Jeg elsker den tunge saftige følelsen som smelter på tunga. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fett om Epic kom med noen flere co-op oppdrag som DLC. Kanskje en liten prologue eller epilogue mellom 1 og 2. Birger Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hadde vært gøy! Håper på mer variasjon/flere bølger i Horde, jeg. Det hadde vært moro med seedere, nemacyst, reavere og en skorge nå og da! Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det hadde vært kjempekult, Birger. Når det gjelder filmene, noen som har hørt noe mer angående dem? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det hadde vært kjempekult, Birger. Når det gjelder filmene, noen som har hørt noe mer angående dem? Hmm.. Litt OT, men er avataren din fra Amped 3? Så ut som J-DAWG Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi klarte å holde tråden on topic i en hel dag. Nå er halve tråden om avataren til Lakus. Jihaa. Uansett er jeg uenig i de som synes gameplayet er blitt for tregt i Gears of War 2. Jeg elsker den tunge saftige følelsen som smelter på tunga. Skulle akkurat til å påpeke det samme. Prøv å hold utenomsnakk utenfor denne tråden, så får vi mye mer utbytte av å kose her. Særlig i oppstartsfasen er det viktig at man holder seg til sak, og ikke avataren til forskjellige brukere. Vi er tross alt stammen i den skogen dette forumet skal bli. Klarer ikke vi å oppføre oss som vi vil, hvordan kan vi kreve at nye brukere gjør det? Ellers er jeg klar-harr-harrrr for litt multiplayer ikveld, hvis det skulle falle i smak hos noen. Savner å kjøre lancern inn i locusts. Nei - det er ikke en metafor. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hadde vært gøy! Håper på mer variasjon/flere bølger i Horde, jeg. Det hadde vært moro med seedere, nemacyst, reavere og en skorge nå og da! There's only one Skorge. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 There's only one Skorge. Not in Horde there ain't. De kunne utvidet det til 15 eller 20 bølger før man begynner på nytt, og på den siste kommer den forrige bølgen (14/19) pluss èn Skorge! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Not in Horde there ain't. De kunne utvidet det til 15 eller 20 bølger før man begynner på nytt, og på den siste kommer den forrige bølgen (14/19) pluss èn Skorge! Er det bullshit eller er han faktisk med? Gratulerer Laland med ny moderator status! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skorge er nok ikke med nei.. Men det er lov å håpe! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Not in Horde there ain't. De kunne utvidet det til 15 eller 20 bølger før man begynner på nytt, og på den siste kommer den forrige bølgen (14/19) pluss èn Skorge! Én Skorge, ja. Ikke en skorge nå og da som du sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå