Sersjant SEGA Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Single-player messig var GoW2 helt overlegen, online liker jeg ingen av dem. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Alt i alt blir det vel Gears1. Det føltes bare mer "fresht" da det kom enn oppfølgeren. Enspillerdelen er bedre i Gears2, men matchmakingsystemet gjør at mange forlater spillet altfor raskt, da de ikke får den modusen eller det brettet de ville. Dette ødelegger mye for min del. Endret 3. mars 2009 av Mr Foxhound Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Single-player messig var GoW2 helt overlegen, online liker jeg ingen av dem. Henger meg på din mening Liker ikke online-delen til noen av spillene, jeg er ikke særlig god og synes det blir kjedelig i lengden. Og det mangler et XP-system synes jeg, kanskje det hadde hjulpet litt. Singelplayeren i Gears1 var helt grei, men i toern er det helt forandra. Mer episk og variert gjennom det hele! Endret 3. mars 2009 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg vil ha en -hvilket map liker du best poll- Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Shoberg has joined the discussion! Har matchmakingen blitt bedre? Har ikke fått spillt på leeeenge! Men gled dere! snart blir det kommentarer som "hold deg unna fangsten min" og "BOOOOM" Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hei, Shoberg. Når man nærmer seg en som Shoberg har downet får man høre: "DU GJØR IKKE DET VET DU!" Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ah, stjele kills Hva er vel bedre? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Å ikke stjele kills men å få en cyberklem senere? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Eller mer irriterende? Når en Amerikaner gjør det bryr jeg meg egentlig ikke, men når nordmenn gjør det selv om du gir klar beskjed om at det var du som downet han. Bah. Spesielt etter flere ganger på rad og til slutt på lederen i Guardian (når fiendens leder er alene og jeg downer han). DA blir jeg sur Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg bryr meg uansett hvem som gjør det. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Tror jeg har mistet 80-100 kills til sånne type drittsekker. Frustrerende!!! Tror jeg faktisk skrev litt for få. Endret 4. mars 2009 av Erik Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 hæhæhæ Stjeler kills i et fjeng jeg på private. Er så jævli morsomt å høre reaksjonen til den jeg tok den av. Blir dog som regel tatt igjen etterpå Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Neeeeei, at Iceman stjeler kills har vi aldri sett :unsure: Hehe, men på player match/private er det igrunn ikke SÅ farlig som ranked. Om noen stjeler kill på ranked, så får de gjerne høre det helt til de "betaler tilbake gjelda si." Og det værste er om en random idiot, amerikaner eller noe, stjeler flere kills hver gang han får sjansen. Da vet du at du aldri får tilbake de killsa. Og når du prøver å få seriously, er det ikke no morsomt Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hehe... Poeng der Zorro. Faan blir sur når en en eller annen amerikaner stjeler kills Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noe som er irriterende, er når det lagger, og det er 2v1. Du trykker på B, og siden det er lagg, har han andre rukket å downe han, så du stjeler killet. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Gikk akkurat ned i skill etter at hosten stakk. WTF?! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Stusser litt på det jeg også.. Erik spilte veldig bra, hadde en K/D på.. vel, en høy K/D og gav oss poeng hele tiden. Vi spilte Annex og plutselig fikk begge DC. Vannvittig irriterende! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 *Host* Kills har ikke noe med rank å gjøre... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Står i en av postene mine over / forrige sider at ranken ikke blir påvirket av K/D, men følger avanserte algorytmer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Og Erik gikk fra rank 2 til 1, mens jeg fortsatt er 3. Forklar? Værsåsnill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå