Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt i alt blir det vel Gears1. Det føltes bare mer "fresht" da det kom enn oppfølgeren. Enspillerdelen er bedre i Gears2, men matchmakingsystemet gjør at mange forlater spillet altfor raskt, da de ikke får den modusen eller det brettet de ville. Dette ødelegger mye for min del.

Endret av Mr Foxhound
Lenke til kommentar
Single-player messig var GoW2 helt overlegen, online liker jeg ingen av dem.

 

Henger meg på din mening ;) Liker ikke online-delen til noen av spillene, jeg er ikke særlig god og synes det blir kjedelig i lengden. Og det mangler et XP-system synes jeg, kanskje det hadde hjulpet litt. Singelplayeren i Gears1 var helt grei, men i toern er det helt forandra. Mer episk og variert gjennom det hele!

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar

Eller mer irriterende?

 

Når en Amerikaner gjør det bryr jeg meg egentlig ikke, men når nordmenn gjør det selv om du gir klar beskjed om at det var du som downet han. Bah. Spesielt etter flere ganger på rad og til slutt på lederen i Guardian (når fiendens leder er alene og jeg downer han).

 

DA blir jeg sur :p

Lenke til kommentar

Neeeeei, at Iceman stjeler kills har vi aldri sett :unsure:

 

Hehe, men på player match/private er det igrunn ikke SÅ farlig som ranked. Om noen stjeler kill på ranked, så får de gjerne høre det helt til de "betaler tilbake gjelda si." Og det værste er om en random idiot, amerikaner eller noe, stjeler flere kills hver gang han får sjansen. Da vet du at du aldri får tilbake de killsa. Og når du prøver å få seriously, er det ikke no morsomt :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Noe som er irriterende, er når det lagger, og det er 2v1. Du trykker på B, og siden det er lagg, har han andre rukket å downe han, så du stjeler killet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...