Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ticker, Bloodmount, Skorge, Sire, Flame Boomer og Butcher? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvilke map er best: De som fultgte med: Avalanche Blood Drive Day One Hail Jacinto Pavilion River Ruins Security Stasis Flashback Canals Gridlock Mansion Subway Tyro Station Combustible Flood Fuel Station Gold Rush Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvilket spill liker du best? Gears of War Gears of War 2 B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Finn ut av hvem av dem jeg skal sette opp, så gjør jeg det når jeg får tid imorra. Nå må jeg sove! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Hvilket map blir en veeeldig lang poll, så etter min mening burde den kanskje droppes? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hvilket map blir en veeeldig lang poll, så etter min mening burde den kanskje droppes? Støttes. Blir mye arbeid på meg.. Edit: Eventuelt; Hvor er det beste bane-utvalget? Gears of War (husker ikke hvilke de la til i etterkant.. tyro station og en annen?) Gears of War 2 Vanilla Gears of War 2 Combustible Evt. Gears of War 2 Flashback, men det er jo den første. Endret 2. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvilket map blir en veeeldig lang poll, så etter min mening burde den kanskje droppes? Støttes. Blir mye arbeid på meg.. Latsabb Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Støttes. Blir mye arbeid på meg.. Er ikke værre enn at jeg gjør det da, latsabb Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Likte Drugis sitt forslag, da hadde Gears Of War 1 fått min stemme 100% Ville ikke stemt på toeren om det var det siste spillet på jord. Jo hadde stemt Gears Of War 2 viss spillet hadde kun singelplayer Endret 2. mars 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Da er poll satt opp, som det siste jeg gjør før jeg legger meg i kveld. Stemte selv på det første spillet, da det ga meg en virkelig bakoversveis i sin tid. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Å Jeg begrunner mitt svar: Jeg stemte GeoW2 fordi det rett og slett er det spillet jeg har fått spilt mest, fikk ikke prøvd noe mer enn i 10 min på det første. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kan vi få lagt inn et nøytralt alternativt i tillegg? :rolleyes: Begge spilla er jo såååååååååååååå elsk Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Tok selvfølgelig Gears 1. Har hatt uendelig mangen timer med player matcher, litt synd fordi jeg har ikke så mangen achivements i ranked Og onlinedelen er nok dobbel så bedre en Gears 2, da Gears 2 ikke faller i smak hos meg, grunner har jeg nevnt flere ganger . Gears 2 har mye bedre singelplayer, men det holdt ikke for å gi stemme til.... Endret 2. mars 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Done with a hammer Supert Lakus. Har personlig store problemer med å velge mellom de to, hadde aldri 1'rn men har tonnevis av gode minner fra det. Mens jeg har lagt inn mye tid i toeren, alt i alt synes jeg begge spillene er fantastiske. Og derfor går jeg for Tai (tie) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) grunner har jeg nevnt flere ganger Du har nevnt dem kanskje altfor mange ganger vil nå jeg si. Uansett stemte jeg Gears 2 fordi jeg syns 1'ern er noe dritt med lagg, kjedelige folk, full av bugs, dårlig grafikk og kjedelig singleplayer. Endret 2. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Ironisk nok opplever jeg oftere mindre lag i det første spillet enn i det andre. Jeg liker også grafikkstilen (mørkere og kaldere) til det første spillet bedre. Singleplayeren til toeren var nydelig, men litt for mye Sci-Fi med gigantiske marker man helt fit kan gå inni osv i forhold til hva jeg hadde forventet etter det første spillet. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 grunner har jeg nevnt flere ganger Du har nevnt dem kanskje altfor mange ganger vil nå jeg si. Uansett stemte jeg Gears 2 fordi jeg syns 1'ern er noe dritt med lagg, kjedelige folk, full av bugs, dårlig grafikk og kjedelig singleplayer. Er dette en spøk? Eneren sliter ikke med noe av det du nevner, heller Gears 2 som har dem feilene du nevner.... Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Synes ikke det lagger no mye på Gears 1. Men hvis du virkelig vil velge servere med RØD connection, så er det vel ikke no synd i deg? Finner veldig sjeldent lagg i servere med topp connection, og hvorfor joine andre? Uansett så om vi spiller ranked i et party så hoster vi som regel selv. Problemet da er at motstanderne ALLTD quitter. Men det gjør de forsovidt på Gears 2 også om ting ikke går som de skal. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ja, jeg synes det lagger ganske så voldsomt i 1'ern i forhold til 2'ern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå