Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket map blir en veeeldig lang poll, så etter min mening burde den kanskje droppes?

Støttes. Blir mye arbeid på meg.. :p

 

Edit: Eventuelt; Hvor er det beste bane-utvalget?

 

Gears of War (husker ikke hvilke de la til i etterkant.. tyro station og en annen?)

Gears of War 2 Vanilla

Gears of War 2 Combustible

Evt. Gears of War 2 Flashback, men det er jo den første.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Tok selvfølgelig Gears 1. Har hatt uendelig mangen timer med player matcher, litt synd fordi jeg har ikke så mangen achivements i ranked :p

Og onlinedelen er nok dobbel så bedre en Gears 2, da Gears 2 ikke faller i smak hos meg, grunner har jeg nevnt flere ganger :). Gears 2 har mye bedre singelplayer, men det holdt ikke for å gi stemme til....

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Done with a hammer :)

Supert Lakus.

Har personlig store problemer med å velge mellom de to, hadde aldri 1'rn men har tonnevis av gode minner fra det. Mens jeg har lagt inn mye tid i toeren, alt i alt synes jeg begge spillene er fantastiske. Og derfor går jeg for Tai (tie) :p

Lenke til kommentar
grunner har jeg nevnt flere ganger :)

 

Du har nevnt dem kanskje altfor mange ganger vil nå jeg si. Uansett stemte jeg Gears 2 fordi jeg syns 1'ern er noe dritt med lagg, kjedelige folk, full av bugs, dårlig grafikk og kjedelig singleplayer.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Ironisk nok opplever jeg oftere mindre lag i det første spillet enn i det andre. Jeg liker også grafikkstilen (mørkere og kaldere) til det første spillet bedre. Singleplayeren til toeren var nydelig, men litt for mye Sci-Fi med gigantiske marker man helt fit kan gå inni osv i forhold til hva jeg hadde forventet etter det første spillet.

Lenke til kommentar
grunner har jeg nevnt flere ganger :)

 

Du har nevnt dem kanskje altfor mange ganger vil nå jeg si. Uansett stemte jeg Gears 2 fordi jeg syns 1'ern er noe dritt med lagg, kjedelige folk, full av bugs, dårlig grafikk og kjedelig singleplayer.

Er dette en spøk? Eneren sliter ikke med noe av det du nevner, heller Gears 2 som har dem feilene du nevner....

Lenke til kommentar

Synes ikke det lagger no mye på Gears 1. Men hvis du virkelig vil velge servere med RØD connection, så er det vel ikke no synd i deg? Finner veldig sjeldent lagg i servere med topp connection, og hvorfor joine andre?

 

Uansett så om vi spiller ranked i et party så hoster vi som regel selv. Problemet da er at motstanderne ALLTD quitter. Men det gjør de forsovidt på Gears 2 også om ting ikke går som de skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...