Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Motorsag dueller, røykgranat med fysikk, giftgranat, å kunne krabbe mens man er slått ned, kjøttskjold, delay på hagla, ny aktiv omlasting på Boltok'en(raskere skudd), klusterskudd av Boomshot med perfekt omlastning, mye større magnetfelt til motorsagen, å slå noen med motorsagen oppe er håpløst selv om skjermen rister, lyden kommer og kontrollen vibrerer.

 

Er mer enn lag, smokenades og motorsag som dreper. :)

 

(BTW, fornorsking ftw? :D )

Lenke til kommentar

Laland is reading my mind.

 

På samme tid på året for to år siden satt jeg forelsket å spilte Gears of War som en galning.

Det gjorde jeg i ett og et halvt år, nesten uten å spille noe annet. Ble litt skuffet over Gears 2, men jeg overlever :p

Lenke til kommentar
At de i det hele tatt fjernet muligheten til å skyte etter roadie run.

Det var så få som klagde på dette at å prøve å fikse det blir som å høre på Jack Thompson sine klager mot dataspill.

Det var neppe fordi folk klaget de endret det. Det jeg har hørt de forklare er i hvert fall at de hatet shotgun-roll og at alle charget med shotgun uten å bruke andre våpen.

 

På den måten var Gears et ganske enkelt spill. Det var ikke så mange våpen som ble brukt. Det var maks én sniper til hvert lag og hvis man ikke fikk tak i den løp man rett på med hagla. Granater var lett å hoppe unna.

 

Torque og boom ble også brukt selvfølgelig, men de hadde få skudd.

Lenke til kommentar
Det jeg har hørt de forklare er i hvert fall at de hatet shotgun-roll og at alle charget med shotgun uten å bruke andre våpen.

Dette skulle de jo "fikse" med både stopping power og tregere hagle, men det klarte de ikke, og dermed legger de på flere plastere over de gamle.

 

I Gears 2 var det jo allerede langt flere som brukte mange andre våpen fremfor hagla, da det var mer balansert slik sett ved launch og egentlig ikke trengte noe mer fiksing. Men Epic har jo sagt gang på gang at de ikke bryr seg om at alle (Les: de som spilte det i de to årene, og som holdt det på topp tre lista av mest spilte på Xbox LIve) som spilte eneren og at de vil lage spill nr 2 slik de mener eneren skulle vært fremfor slik vi vil ha mer av. Det er det som gjør meg bekymret for nr 3 i serien. De hører jo ikke særlig på spillerne når det kommer til annet enn ranks og bugs. Det er DERES spill og de skal gjøre det DERES måte.

 

For all del greit for meg, men virker som at det første spillet vil stå som kongen på haugen for min del, både i stil og spillbarhet.

 

Note: Jeg hater ikke Gears 2, jeg bare liker ikke retningen det tar kontra Gears 1.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er greit at hagla er tonet ned og blitt tregere. Det gjør at man kan bruke flere våpen, og det er gøy. Nå bruker jeg stadig vekk hammerburst, lancer og boltok. De brukte jeg nesten aldri i Gears 1. Samtidig er det meste blitt litt langsommere. Jeg synes det bare er kult med at man får følelsen av at det er et tyngre skytespill istedenfor at svære menn i rustninger danser bortover. Bevegelsene når man bærer på en mulcher er jo helt nydelige.

Lenke til kommentar

Enig med deg mtp våpenbalanse, men ikke ang bevegelighet. Igjen så er det noe av det jeg føler begrenser meg i altfor stor grad.

 

Men det med våpenbalanse utbalanserer ikke Epic sine alt for harde forsøk på å fikse spillet. De tenker for stort fremfor å tenke enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...