Bare Chrissj Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ah.. Gears of War-kaféen er åpen! Fyll på mer kaffe og send meg Locustkjeksene! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva med å gjort tråden til en ren Gears of War-kafé, og ikke bare Gears 2?? Det skal vel diskuteres historie og greier her også Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Faen. Kalte jeg den faktisk Gears of War 2 Kafèen? Planen var å ikke ha med totallet, men sånn går det. Sender en mld til en moderator nuh. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Som om ikke folk stakk i Gears 1 også? Joda, men da var det i minste fordi de sugde/det andre laget var for godt, og ikke fordi de ikke likte modusen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Det er sant. Får håpe Epic legger ut noen endringer i playlistene snart. Men i TU3 (Title Update 3) har de sagt at de skal se på mulighetene for et regionsfilter og host migration. Om de får til dette vil nok også langt færre quitte, da kampene ikke vil være like ille som før. Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har knapt prøvd Gears 2 siden jeg kom hjem fra juleferie. Har hatt så mange andre spill å styre med, noe jeg foråvidt fortsatt har, men hvordan er egentlig Gears 2 online nå? Tar det fortsatt evig lang tid å finne match hvis man spiller alene? Stikker fortsatt folk hele tiden? Er ingenting som er så kos som å komme på alenelag mot 5 andre... Vinner hver gang! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er blitt bedre. Men det er fremdeles rom for forbedring! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men i TU3 (Title Update 3) har de sagt at de skal se på mulighetene for et regionsfilter og host migration. Aner du hvor store de regionene er da?? Europa, Nord-Europa, Scandinavia, Norway, Troendelag Hvor stopper det? Hadde vært fint å spilt 5 vs 5 fra samme land da! Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Å fullføre et 4v4 eller 5v5 game uten leavers er jo en våt drøm Veldig sjelden det hender. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Å fullføre et 4v4 eller 5v5 game uten leavers er jo en våt drøm Veldig sjelden det hender. Meeget sjelden, har blitt slik i Gears også ja. Blir litt forbanna på de idiotene som leaver Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Aner du hvor store de regionene er da?? Europa, Nord-Europa, Scandinavia, Norway, Troendelag Hvor stopper det? Hadde vært fint å spilt 5 vs 5 fra samme land da! ANer ikke, men vil tippe det går på kontinent i første omgang. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det går endel raskere å finne matcher, men i forhold til andre spill er det latterlig. I selve spillet går det også endel bedre nå, men jeg syntes det er endel gameplay elementer som de gjerne kunne fiksa på. Spesielt motorsag-helvete og røykgranater. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ang. leavers. De kan ha en gyldig grunn. Men kan være slitsom for andre som de er avhengig av de i videre spill. Birger Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Yes! kafeen er åpen! en gyldig grunn for å quite? makan, selv om du har lagg, eller ikke vinner er ikke den en god grunn. eneste gyldig grunn er hvis internett koblingen din detter ut. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 kan ikkje ha eit nytt forum uten ein gears of war kafe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Forum uten Gears of War Kafèen? Nei, det skal godt gjøres du! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Halla gutta, da er jeg på plass her også. Bra du tok med deg kafèen, Lakus. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Forum uten Gears of War Kafèen? Nei, det skal godt gjøres du! Er vel den eneste som spammer den ned da. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 JA, jeg bytter faktisk avatar etter nesten 3 år med steinen min!! Er mektig lei av den nå! Lagde disse to nå nettopp. Har noen andre noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå