Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk og lov :D

Og resten av oss xXZorerXx!!

 

Kan hermed si at i 2008 så var Gears Of War 2 det værste mpspillet jeg har vært borti, fy søren det er helt ødelagt.. Lagger så det griner av Xbox 360en, shotgunnen er fortsatt ubrukelig, har faktisk opplevd av selve flyten i Gears 2 lagger, kan gå ned til 15 fps på River, Jacinto :(

 

Det med smoken er også latterlig, nå trenger man faktisk ikke skill å spille spillet, kan bare smoke folk som dem detter ned og skyte dem ned, er ikke skill i det hele tatt....

 

Og nei det er ikke noe gale med min flunk nye 360 Elite... Takk til dere Zorer som gjør att Xbox Live er verdt noe :D

Uten dere hadde jeg ikke rørt "hore" Live :). Nei ka jeg gjør "trekker det tilbake det jeg sa om Bare klanen"

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Og takk til Toman for ett innlegg på nivå med hva et spedalsk esel kunne prestert :) Skikkelig nyttig.

Frekk du ja, jaja kos deg uten meg på Live da :)

Så ingenting av det jeg sier er ikke sant? Er likksom Gears Of War 2 fikset helt nå? Ikke sist jeg sjekket når jeg spilte mot boter, like laggete enda... Trodde kafeen kan du diskutere alt som handler om Gears Of War, med sine positive sider og negative sider, for det finnes det begge av.. -.-

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Står fortsatt på mitt, så man får ikke lov til å si noe negativt om spillet? Trodde dette var en kafe som man kan si det som er positivt og negativt... Jaja, dette ble som jeg fryktet, folk sletter meg i hu og hast på 360 sine, kan ikke ha en infisert PS3 spiller i deres spilleliste, makan til vrøvl...

Gears Of War 2 er ikke bare positivt, det klarer jeg kun se i singelplayeren, der skinner det virkelig, men resten er epic fail...

Lenke til kommentar

Jeg ble ferdig med Gears of War 2 i går, og kan med hånden på hjertet si at det er en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt denne generasjonen. Det er så mye bedre enn Gears 1 at det ikke er morsomt en gang. Nå snakker jeg selvsagt om singleplayer-delen. Spillet er mye mer variert, både når det gjelder områder og gameplay. Og det føles langt mer episk ut enn 1'ern. Jeg vil faktisk gå så langt som å sammenligne det med RE4, et av mine favorittskytespill gjennom tidene.

 

Bring on Gears 3! :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

jeg syns det er ganske så teit/barnslig av deg Toman, med en gang noen sier det minste negative om KZ2, tar du helt av. Men å snakke dritt om gears of war det kan du gjøre, og si at man ikke får si sin mening når noen sier ifra til det fanboy hysteriet ditt.

Lenke til kommentar

Uten å mene noe galt, så skjønner jeg hvordan enkelte av dere orker å spille gears 2 online på daglig basis.

Er alt for mange som glitcher, det er lagg, hoster som steamroller etc.

 

Synes det er alright en gang i blant, men jeg forbanner meg veldig på folk som er dead serious over micen. Kjefter om du ikke overlever o.l. Blir bare veldig slitsomt. Ja, dette forekommer i live parties med kun nordmenn også.

 

Elsker spillet, men kunne aldri spilt det hver dag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...