iharal3 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er nok fordi Gears 1 var så bra i forhold til alt det andre som kom ut på den tida. Gears 2 har alt originalen hadde og mye mer. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er nok fordi Gears 1 var så bra i forhold til alt det andre som kom ut på den tida. Gears 2 har alt originalen hadde og mye mer. Ehem? Mener med det? Den har mere innhold, ja! Men 2ern er fremdeles dårligere i mp enn gears 1. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hark... Ehm.. Vel i kveld har jeg spilt sikkert 50 kamper, og alle har vært, ja hør. LAGG fri! :o Seriøst noe så deilig, virker som Epic har fikset serveren sin, ingen lagg what so ever. Møtt mange hyggelige amerikanere. Ja faktisk, det er helt konge og spille nå! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har spilt mange lag-frie kamper jeg også! Spilte en runde Annex med tre lvl 2 og èn lvl 1 mens jeg var lvl 3, og vi vant mot et lag med to lvl 4 og tre lvl 3 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Eg har nesten aldri opplevd lagg på Gears 2. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Godt denne tråden har det riktige navnet Jeg spiller fortsatt Gears 1, kommer alltid til å gjør det... Synes 2eren er epic fail, spesielt mpdelen. Har fortsatt store problemer med lagg, shotgunnen skyter bare skudd nedover når jeg aimer skikkelig på fienden osv.... Tviler noen gang jeg kan faktisk nyte Gears 2 som så jeg gjør med Gears 1!!! Husker når Toman sa til meg over Live "Gears2 kommer til æ bli så fett! Jeg blir galen av og tenk på dæ! Det kjem til og bli så sykt!!! Lolololololololol!" 2Mnd later /sadface me Hvorfor Toman!!! Hvorfor! Jeg hadde alt for store forhåpninger til Gears Of War 2, bare campaign som er det virkelig store med Gears Of War 2, resten er fail . Dem skyhøye forventningene viste seg til å bli en gedigen skuffelse desverre. Spilte Gears 1 idag som alltid er jeg aldri host. Får alltid godt over 7 kills og 4 eller 3 deaths på ranked Håper jeg ikke skuffer deg Ban , må få lov til å bli skuffet, noe som jeg desverre ble Endret 13. februar 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Morsomt du sier det, for alle som har hatt Gears1 her på forumet mener det mottsatte har jeg en følelse av. Da ser man hvor mye det har og si hva du er vant til. Ikke jeg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Satan, eg har gått ned i rank.. Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg hadde alt for store forhåpninger til Gears Of War 2, bare campaign som er det virkelig store med Gears Of War 2, resten er fail . Dem skyhøye forventningene viste seg til å bli en gedigen skuffelse desverre. Spilte Gears 1 idag som alltid er jeg aldri host. Får alltid godt over 7 kills og 4 eller 3 deaths på ranked Håper jeg ikke skuffer deg Ban , må få lov til å bli skuffet, noe som jeg desverre ble Selvsagt er Gears 1 bedre. Bare se hvem du får spilt med ;D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Mao ikke noe særlig ^_^ Men jeg ser frem til å se dere alle på Mandag! Da skal det spilles (toeren) helt til The Lost and Damned er ute på Marketplace. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Eg blir med, må få opp ranken min igjen.. Eg legger ald skyld på x Gal Ape x .. Raserianfall x100000 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det var nesten verdt det. Jeg holdt på å knekke sammen av anfallet hans. Jeg likte imitasjonen din også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Note to self: mute gal ape Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg er bedre enn Atsjonas med boltok, sag, hagle, torque bow, boltok og boltok. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Boltok = aimbot Sag = modifisert kontroll Hagle = host + ekstra lagkamerat Torque Bow = aimbot Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 når ble man bedre enn andre med sag? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Sagduel Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Haha synd jeg ikke fikk se Gal Ape sitt anfall hadde vært en minneverdig kveld delux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå