Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt denne tråden har det riktige navnet ;)

Jeg spiller fortsatt Gears 1, kommer alltid til å gjør det... Synes 2eren er epic fail, spesielt mpdelen. Har fortsatt store problemer med lagg, shotgunnen skyter bare skudd nedover når jeg aimer skikkelig på fienden osv....

Tviler noen gang jeg kan faktisk nyte Gears 2 som så jeg gjør med Gears 1!!!

 

Husker når Toman sa til meg over Live "Gears2 kommer til æ bli så fett! Jeg blir galen av og tenk på dæ! Det kjem til og bli så sykt!!! Lolololololololol!"

 

2Mnd later /sadface me Hvorfor Toman!!! Hvorfor!

 

Jeg hadde alt for store forhåpninger til Gears Of War 2, bare campaign som er det virkelig store med Gears Of War 2, resten er fail :). Dem skyhøye forventningene viste seg til å bli en gedigen skuffelse desverre. Spilte Gears 1 idag som alltid er jeg aldri host. Får alltid godt over 7 kills og 4 eller 3 deaths på ranked :)

 

Håper jeg ikke skuffer deg Ban :), må få lov til å bli skuffet, noe som jeg desverre ble :(

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Jeg hadde alt for store forhåpninger til Gears Of War 2, bare campaign som er det virkelig store med Gears Of War 2, resten er fail :). Dem skyhøye forventningene viste seg til å bli en gedigen skuffelse desverre. Spilte Gears 1 idag som alltid er jeg aldri host. Får alltid godt over 7 kills og 4 eller 3 deaths på ranked :)

 

Håper jeg ikke skuffer deg Ban :), må få lov til å bli skuffet, noe som jeg desverre ble :(

 

Selvsagt er Gears 1 bedre. Bare se hvem du får spilt med ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...