Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 I vinterferien er eg heime heile tia, og det blir ikkje mykje tidsbegrensing. Det blir kos Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Førstkommende helg har jeg ingen planer! Kan dra til hytta, men det er så kaldt at jeg kommer ikke til å være ute uansett, og da er det likegreit å ha nett.. Kan Gissje frem til tirsdag - da er det GTA! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Faen denne dagen har vore eit reint helvete. fire timar leksar og så to timar med innsendelse av søknad til vidergående skule. Ikkje noke Gears i hele dag Endret 12. februar 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Godt denne tråden har det riktige navnet Jeg spiller fortsatt Gears 1, kommer alltid til å gjør det... Synes 2eren er epic fail, spesielt mpdelen. Har fortsatt store problemer med lagg, shotgunnen skyter bare skudd nedover når jeg aimer skikkelig på fienden osv.... Tviler noen gang jeg kan faktisk nyte Gears 2 som så jeg gjør med Gears 1!!! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Vel, spillte GeOW ganske mye online i sin tid. Men fallt i fra etterhvert desverre. Inntrykket av GeOW2 online var ved lansering, katastrofalt og slitsomt. COD5 tok nok over for online spillingen min, og eg sitter med dette enda Føler det at GeOW gameplayet(online) for min del har tapt seg en del siden spill nr.1 Og eg fannt liksom ikkje samme gløden i denne omgang. Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Godt denne tråden har det riktige navnet Jeg spiller fortsatt Gears 1, kommer alltid til å gjør det... Synes 2eren er epic fail, spesielt mpdelen. Har fortsatt store problemer med lagg, shotgunnen skyter bare skudd nedover når jeg aimer skikkelig på fienden osv.... Tviler noen gang jeg kan faktisk nyte Gears 2 som så jeg gjør med Gears 1!!! Word Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Godt denne tråden har det riktige navnet Jeg spiller fortsatt Gears 1, kommer alltid til å gjør det... Synes 2eren er epic fail, spesielt mpdelen. Har fortsatt store problemer med lagg, shotgunnen skyter bare skudd nedover når jeg aimer skikkelig på fienden osv.... Tviler noen gang jeg kan faktisk nyte Gears 2 som så jeg gjør med Gears 1!!! Å dææ. Toman is in tha house again! Thank you, my lord! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 shotgunnen skyter bare skudd nedover når jeg aimer skikkelig på fienden osv.... Det er faktisk blitt fiksa, men lag, tullete motorsag og røykgranater er fortsatt et issue.. Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 shotgunnen skyter bare skudd nedover når jeg aimer skikkelig på fienden osv.... Det er faktisk blitt fiksa, men lag, tullete motorsag og røykgranater er fortsatt et issue.. Jo, og den issues ødelegger hele spillopplevelsen for min del Tror aldri spillet kommer til å nå opp til Gears 1, men er alltid håp for forbedring :rolleyes: Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) shotgunnen skyter bare skudd nedover når jeg aimer skikkelig på fienden osv.... Det er faktisk blitt fiksa, men lag, tullete motorsag og røykgranater er fortsatt et issue.. Jo, og den issues ødelegger hele spillopplevelsen for min del Tror aldri spillet kommer til å nå opp til Gears 1, men er alltid håp for forbedring :rolleyes: Poeng der, tror heller ikke det kommer til å måle seg mot Gears 1. Men bedre enn det er nå, det kan det bli Endret 13. februar 2009 av Iceman. Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 shotgunnen skyter bare skudd nedover når jeg aimer skikkelig på fienden osv.... Det er faktisk blitt fiksa, men lag, tullete motorsag og røykgranater er fortsatt et issue.. Jo, og den issues ødelegger hele spillopplevelsen for min del Tror aldri spillet kommer til å nå opp til Gears 1, men er alltid håp for forbedring :rolleyes: Poeng der, tror heller ikke det kommer til å måle seg mot Gears 1. Men bedre enn det er nå, det kan det bli Jepp, var det jeg mente Og er selvsagt fortsatt en veldig god campaign-opplevelse. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Info: Gode gamle Iceman. , har endret navn til Iceman™ Faan... Spørs om dette strider med rettningslinjene Endret 13. februar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 jeg har mer morro med MP til GeOW 2 enn GeOW1 jeg... men det virker som jeg er den eneste som syns slik.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 jeg har mer morro med MP til GeOW 2 enn GeOW1 jeg... men det virker som jeg er den eneste som syns slik.. Vi er flere, men så har jeg ikke prøvd GeoW1 enda, dog digger jeg GeoW2 uansett. Det er bare rett og slett genialt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Eg kjøpte Gears 1 til pc då det kom ut, eg blei skuffa over mp, då det tok sabla lang tid å finne ein match. Dessuten slet eg med lagg, uansett hvilken oppløsning eg kjørte det på, og eg har Bioshock på det nest høgaste. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 jeg har mer morro med MP til GeOW 2 enn GeOW1 jeg... men det virker som jeg er den eneste som syns slik.. Jeg er med deg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Eg kjøpte Gears 1 til pc då det kom ut, eg blei skuffa over mp, då det tok sabla lang tid å finne ein match. Dessuten slet eg med lagg, uansett hvilken oppløsning eg kjørte det på, og eg har Bioshock på det nest høgaste. Det er så og si ingen som spiller Gears til pc. Føler ikke at det krever særlig mye - jeg har en helt "grei" pc, som makser ut både Gears og Bioshock. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Godt denne tråden har det riktige navnet Jeg spiller fortsatt Gears 1, kommer alltid til å gjør det... Synes 2eren er epic fail, spesielt mpdelen. Har fortsatt store problemer med lagg, shotgunnen skyter bare skudd nedover når jeg aimer skikkelig på fienden osv.... Tviler noen gang jeg kan faktisk nyte Gears 2 som så jeg gjør med Gears 1!!! Husker når Toman sa til meg over Live "Gears2 kommer til æ bli så fett! Jeg blir galen av og tenk på dæ! Det kjem til og bli så sykt!!! Lolololololololol!" 2Mnd later /sadface me Hvorfor Toman!!! Hvorfor! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Eg høyrte at mange sa at Gears 1 var så mykje bedre enn Gears 2. Eg undersøkte dette og kjøpte meg Gears 1 og eg syntes det var heil forferdeleg i forhold til Gears 2. Kjedelige maps, rar våpenbalanse og mye rare glitches. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Morsomt du sier det, for alle som har hatt Gears1 her på forumet mener det mottsatte har jeg en følelse av. Da ser man hvor mye det har og si hva du er vant til. Endret 13. februar 2009 av Bare Ban Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå