Laland Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gjetter på "Title Update". Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Lurer litt på hva de skal gjøre med sin Client Side og Host Side hybrid for å få det til å gå smooth. Det er jo kjent at Gears ikke akkurat har vært lagfritt tidligere, utenom i Private Matches, så jeg venter i spenning, Regional Filter eller ei. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Title Update Likte veldig godt det Cliffy B sa om smoke nades. Jeg syns også at dei burde fjerne låsinga på motorsaga, når du hopper unna, så blir du oppskjœrt allikavell. Oops.. Glemte nynorsk :o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Låsinga på Chainsawen og dette med at det ser ut som at du blir sugd inn er kun pgs lag. På din skjerm ser det ut som du er forbi, mens du egentlig ikke er det. Om da personen med motorsaga oppe er den med best connection vil det for deg se ut som du blir sugd tilbake og inn i saga. Om du har best connection vil du oftere hoppe forbi med motorsaga svingende etter deg, men bommende. Men så er det jo nok lag i dette spillet til at det bare virker tilfeldig, så man kan egentlig klage uansett Det jeg håper de gjør er å legge inn en delay på når saga bli hevet. Den burde virkelig ikke kunne heves på 0,5 sek. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Den burde virkelig ikke kunne heves på 0,5 sek. Vi snakker meir 0,01 sek. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Regionsfilter fikser mesteparten av mine problemer! Mindre lag=bedre spillbarhet, og alle problemene unntatt selve motspilleren fikses da! Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Epic, vet om at det er en feil med at man ikke legger ned saga når man blir skutt på, ihvertfall med shotty, det skjer alt for ofte, det virker som det er noe med for stor radius. men de skal fikse det ihvertfall, så da kan vi kanskje redde oss mer effektivt fra saga, hvis man er kjapp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dei treng ikkje å fjerne revinga på chainsawen, men hvis du blir skutt mens den er reva, går den ned i 0,5 sek (noke lignande), og du må reva den på nytt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Det at den kan sage mellom slagene dine om du prøver å slå ned noen sier sitt ... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 "BEEF" "ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRN" "(stillhet, der det skulle vært et "POW") Lydeffekter hentet ut av eldre Batman serier. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Lurer litt på hva de skal gjøre med sin Client Side og Host Side hybrid for å få det til å gå smooth.Det er jo kjent at Gears ikke akkurat har vært lagfritt tidligere, utenom i Private Matches, så jeg venter i spenning, Regional Filter eller ei. Jeg mener å huske at de sa noe om at host migration var vanskelig å få til i TU3, fordi det var veldig komplisert. De skulle prøve å gjøre noe med hvem som ble host, da. Endret 11. februar 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Eg blir happy hvis den personen med best connection blir host. Da blir det ikkje noko meire klaging fra min side. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Motorsag-problematikken hadde løst seg om man ikke kunne løpe rundt med B-knappen nede. Om man faktisk måtte time det litt for å få det til hadde det vært noe helt annet. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det noen som vet noe om hva som er grensa for rankene og hva som faktisk utgjør om man rykker opp eller ned? Ser det er sinnsykt mye forskjellig ute og går. Noen har gullvinklene med gjerne samme kill/death ratioen som meg, mens de har spillt en del mer da som oftest. Hva er det som egentlig skal til? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Epic jobber med TU3, her er noen av endringene som kommer:A country filtering option will be in TU3. It doesn't restrict you to your country because otherwise certain areas of the world would be unlikely to play a match. It will always prefer your country when there is a match/party available. The 2-piece is on our list to fix in the next TU. A partial fix was placed on our servers this afternoon and limits the usefulness of the technique. As part of TU3 we will be optimizing the playlists so stay tuned. I think you'll be pleased. Angående standy/lag switch: I did mean that person won't get to play. However, I did write some special standby punishment code for the people that do it post TU3. They will be sad. Dette er hva CliffyB har uttalt: Wha? I'm here! What's up? Smoke grenades can be a bit annoying. We're looking into it. I tillegg kommer det nytt rankingsystem. Ser lovende ut Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Så lenge de gjør noe med den vroooommvroooooooooooooomm greia, er alt topp! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Er det noen som vet noe om hva som er grensa for rankene og hva som faktisk utgjør om man rykker opp eller ned? Ser det er sinnsykt mye forskjellig ute og går. Noen har gullvinklene med gjerne samme kill/death ratioen som meg, mens de har spillt en del mer da som oftest. Hva er det som egentlig skal til? K/D ratio har ikke noe å si, alt går på hvor mye du vinner og taper. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Så lenge de gjør noe med den vroooommvroooooooooooooomm greia, er alt topp! Ja, og syns de skulle ha fjerne delayen fra når du springer til du kan skyte med hagla. Er veldig irriterende Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Joda, delayen har jeg vent meg til. Men hver gang jeg joiner en game hvor skudda når frem etter 1min, klasker jeg meg i hue med et balltre. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det noen som vet noe om hva som er grensa for rankene og hva som faktisk utgjør om man rykker opp eller ned? Ser det er sinnsykt mye forskjellig ute og går. Noen har gullvinklene med gjerne samme kill/death ratioen som meg, mens de har spillt en del mer da som oftest. Hva er det som egentlig skal til? K/D ratio har ikke noe å si, alt går på hvor mye du vinner og taper. Du går opp i rank når du slår de som er ranket høyere enn deg, og ned i rank når du taper for de som er ranket dårligere enn deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå