Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Title Update :)

 

Likte veldig godt det Cliffy B sa om smoke nades. Jeg syns også at dei burde fjerne låsinga på motorsaga, når du hopper unna, så blir du oppskjœrt allikavell.

 

Oops.. Glemte nynorsk :o

Lenke til kommentar

Låsinga på Chainsawen og dette med at det ser ut som at du blir sugd inn er kun pgs lag. På din skjerm ser det ut som du er forbi, mens du egentlig ikke er det. Om da personen med motorsaga oppe er den med best connection vil det for deg se ut som du blir sugd tilbake og inn i saga. Om du har best connection vil du oftere hoppe forbi med motorsaga svingende etter deg, men bommende.

 

Men så er det jo nok lag i dette spillet til at det bare virker tilfeldig, så man kan egentlig klage uansett :p

 

Det jeg håper de gjør er å legge inn en delay på når saga bli hevet. Den burde virkelig ikke kunne heves på 0,5 sek.

Lenke til kommentar
Lurer litt på hva de skal gjøre med sin Client Side og Host Side hybrid for å få det til å gå smooth.

Det er jo kjent at Gears ikke akkurat har vært lagfritt tidligere, utenom i Private Matches, så jeg venter i spenning, Regional Filter eller ei.

Jeg mener å huske at de sa noe om at host migration var vanskelig å få til i TU3, fordi det var veldig komplisert. De skulle prøve å gjøre noe med hvem som ble host, da.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Er det noen som vet noe om hva som er grensa for rankene og hva som faktisk utgjør om man rykker opp eller ned? Ser det er sinnsykt mye forskjellig ute og går. Noen har gullvinklene med gjerne samme kill/death ratioen som meg, mens de har spillt en del mer da som oftest. Hva er det som egentlig skal til?

Lenke til kommentar
Epic jobber med TU3, her er noen av endringene som kommer:
A country filtering option will be in TU3. It doesn't restrict you to your country because otherwise certain areas of the world would be unlikely to play a match. It will always prefer your country when there is a match/party available.

 

The 2-piece is on our list to fix in the next TU. A partial fix was placed on our servers this afternoon and limits the usefulness of the technique.

 

As part of TU3 we will be optimizing the playlists so stay tuned. I think you'll be pleased.

 

Angående standy/lag switch:

I did mean that person won't get to play. However, I did write some special standby punishment code for the people that do it post TU3. They will be sad.

 

Dette er hva CliffyB har uttalt:

Wha? I'm here! What's up?

 

Smoke grenades can be a bit annoying. We're looking into it.

 

I tillegg kommer det nytt rankingsystem.

Ser lovende ut :)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet noe om hva som er grensa for rankene og hva som faktisk utgjør om man rykker opp eller ned? Ser det er sinnsykt mye forskjellig ute og går. Noen har gullvinklene med gjerne samme kill/death ratioen som meg, mens de har spillt en del mer da som oftest. Hva er det som egentlig skal til?

K/D ratio har ikke noe å si, alt går på hvor mye du vinner og taper.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet noe om hva som er grensa for rankene og hva som faktisk utgjør om man rykker opp eller ned? Ser det er sinnsykt mye forskjellig ute og går. Noen har gullvinklene med gjerne samme kill/death ratioen som meg, mens de har spillt en del mer da som oftest. Hva er det som egentlig skal til?

K/D ratio har ikke noe å si, alt går på hvor mye du vinner og taper.

Du går opp i rank når du slår de som er ranket høyere enn deg, og ned i rank når du taper for de som er ranket dårligere enn deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...