Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Dette er noe av det jeg bare ikke kan fatte hvorfor EPic forandret på. Hvorfor ta bort muligheten til å spille flere kamper med de samme folkene sammenhengende, og hvorfor i huleste tok de bort Map Cycling? Det var jo blant de tingene som gjorde det forrige spillet til det det er den dag i dag - fantastisk.

 

Og hvorfor skal de på død og liv "fikse" så mye da det var veldig lite som trengte fiksing?

 

Jeg syntes det nye systemet fungere ganske bra, men å spille sammen med det samme laget flere ganger hadde jo vært ganske bra (sånn som i Halo 3 der man kan huke av om man vil fortsette å spille sammen med det samme folka). Jeg tror folka på Epic har innsett dette og kommer til å legge til noe liknende (det har iallefall han ene produsenten sagt på forumet til Epic).

Personlig syntes jeg random valg av lag er mye bedre enn at folk skal få velge selv. For det ender alltid opp med at alle de gode havner på et lag og n00bs'a på det andre. Og "brukerstyrte servere" er også teit, for da er det alltid en drittunge som kicker folk som er bedre enn han osv. Det blir det bare mas av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Random lag er noe bullshit. Spiller du da f.eks Player Matches er det bare å dra om lagene ikke er rettferdige og en bedre spiller vil komme og ta plassen din. Hvorfor skal de gode spillerene dras ned av de dårligere? Og om man spiller Ranked er det iallefall tullete med random lag da man trenger en form for Matchmaking som setter opp lag av lignende egenskaper - slik at man slipper random utfall.

 

ELlers er vel brukerstyrte servere igjen noe av det som rocket skikkelig i Gears of War 1, og også i Rainbow Six Vegas. Om du blir kicket osv betyr det kun at du enten er irriterende eller at hosten du spiller med kke er verdt å spille med. Derfor spiller man med folk man kjener litt bedre enn å ha sagt hei til dem.

 

Gears er for meg litt mer hardcore enn for de som vil spille i 15 minutetr for så å dra igjen :)

Lenke til kommentar
Dette er noe av det jeg bare ikke kan fatte hvorfor EPic forandret på. Hvorfor ta bort muligheten til å spille flere kamper med de samme folkene sammenhengende, og hvorfor i huleste tok de bort Map Cycling? Det var jo blant de tingene som gjorde det forrige spillet til det det er den dag i dag - fantastisk.

 

Og hvorfor skal de på død og liv "fikse" så mye da det var veldig lite som trengte fiksing?

 

Helt enig i alt du sier.

Lenke til kommentar
Dette er noe av det jeg bare ikke kan fatte hvorfor EPic forandret på. Hvorfor ta bort muligheten til å spille flere kamper med de samme folkene sammenhengende, og hvorfor i huleste tok de bort Map Cycling? Det var jo blant de tingene som gjorde det forrige spillet til det det er den dag i dag - fantastisk.

 

Og hvorfor skal de på død og liv "fikse" så mye da det var veldig lite som trengte fiksing?

 

Helt enig i alt du sier.

Da er vi 3!

Lenke til kommentar

Hvorfor klager Gears of War spillere dobbelt så mye som alle andre?

det lurer jeg på, hvis dere har vært på Epic forumet for Gear 2, så finnes det ikke noe annet enn bare klaging og atter klaging, t.o.m på de miste tingene.

 

hvorfor? fordi de er så glad i spillet?

eller fordi det er en haug med drittunger?

Endret av TearJacK
Lenke til kommentar

Det er det at spillet i bunn er så bra, men det er i ytterst få tilfeller hvor lagg og alt er sidestilt og spillet skinner.

Ser for meg at det er noe av grunnen til at folk klager såpass mye som de gjør.

 

Og selvfølgelig de tullete avgjørelsene Epic har gjort da. Fjernet Player matches, lagt til Stun granater, ødelagt saga osv.

De har rett og slett prøvd å fikse alt som egentlig ikke trengte fikses og det oppleves som en lit tjukk suppe.

Lenke til kommentar

vil ikke si at de har gjort noe tullete, jo ja kanksje stun grantatene,

men det er jo lagg som ødlegger, uten det så fungerer det meste ganske bra.

 

får håpe de har en public beta test på Gears 3

og at Unreal 4 motoren blir bedre på nett.

 

føler meg en smule lurt når vi betaler for Live, men får egentlig ikke noe for det.

håper de gjør noe med Live snart, f.eks gratis online slik det er nå

og man kan betale for og spille på dedicated servere, da får man noe for å betale.

ikke bare betale for og få lov til å spille online.

Lenke til kommentar

I stad skjedde det noe sykt. Vi var tre personer med rank 2 som ante fred og ingen fare da vi vandret ut i den store skumle matchmakingen. Synet som møter oss er sjokkerende. Vi kommer på lag med to spillere med rank 5, og på motstanderlaget er det fire med rank 3, og én med rank 4. De to med rank 5 på laget vårt quiter, de andre har host og vi får lagg og blir rumpekjørt.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar
ja, men har inntrykk av at Gears spillere syter mer enn f.eks COD4/Halo 3 osv

er litt merkelig, men man blir kanskje sånn når det er et spill er veldig veldig bra og ønsker hardt at spillet skal være bra, med andre spill så driter man i det og går videre.

 

Er vel kanskje fordi de ikke har like mye å klage over? Halo vet jeg ikke mye om, men COD4 var vel igrunn ikke mye til skuffelse for fansen, som Gears Of War 2 var?

Lenke til kommentar

Epic jobber med TU3, her er noen av endringene som kommer:

A country filtering option will be in TU3. It doesn't restrict you to your country because otherwise certain areas of the world would be unlikely to play a match. It will always prefer your country when there is a match/party available.

 

The 2-piece is on our list to fix in the next TU. A partial fix was placed on our servers this afternoon and limits the usefulness of the technique.

 

As part of TU3 we will be optimizing the playlists so stay tuned. I think you'll be pleased.

 

Angående standy/lag switch:

I did mean that person won't get to play. However, I did write some special standby punishment code for the people that do it post TU3. They will be sad.

 

Dette er hva CliffyB har uttalt:

Wha? I'm here! What's up?

 

Smoke grenades can be a bit annoying. We're looking into it.

 

I tillegg kommer det nytt rankingsystem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...