Mr. ve Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Noen hordere her, som har lyst å spille sammen? Beste mann er en level 5 heavy, men kan spille det som eventuelt passer best inn i gruppa. Spiller på PC, om det har noe å si.. GT: veggizah Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Er det noen som hadde problem med å starte spillet? Hvordan fixet dere det? Jeg har googlet hele nettet uten å finne noen form for løsning. Crasher ved oppstart på første loadingscreen som kommer etter splashscreens (eller hva det heter). Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Begynte å spille litt Gears 4 igjen (på PC). Jeg har ikke lykkes i å finne et eneste MP-game, uansett hvilken type spill jeg velger (Social, vs, Horde osv). Er det virkelig helt dødt eller er problemet hos meg? Jeg har hørt at de åpnet opp for at PC- og konsollspillere kunne spille sammen, men at konsollspillere kan slå av denne funksjonen. Er det dette som er problemet, nemlig at nær sagt alle har slått av crossplay-funksjon? Er det noen som har spilt MP på PC i det siste? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Har spilt en del horde de siste ukene på Xbox. Ikke noe problem å finne folk å spille med. 1-4min ventetid kanskje. Har ikke sett noen plass at jeg kan unngå PC-spillere i valgmenyene, men jeg ser ofte PC-spillere når jeg spiller. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Skal gi det et nytt forsøk. Usikker på hvor lenge jeg har sittet i kø på Horde, men i VS har jeg forsøkt flere ganger i over 10 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå