samco Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 For et letdown av et spill. Gud glad jeg kjøpte disk versjonen dett går rimelig fort tilbake. HDR ser bra ut og thats that ... for en nedtur Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Kan vel ikke være verre enn Judgment ? Endret 11. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Kan vel ikke være verre enn Judgment ? Ikke langt i fra ... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Kan vel ikke være verre enn Judgment ? Ikke langt i fra ... Her er jeg ganske uenig. Liker dette mye bedre enn Judgement. Grafikken flyter bra, spillet har et bra driv og det at man kan bruke leveldesignet til din fordel er også en artig vri. Jeg hadde ikke skyhøye forventninger til dette, men det jeg har spilt til nå har overgått forventningene mine. Horde 3.0 derimot syns jeg var litt for lett i begynnelsen. Man startet å lage en "base" men alle gikk utenfor å drepte alt før de rakk å komme frem. Det snur jo etterhvert som fiendens helse og skade dobles osv. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Kan vel ikke være verre enn Judgment ? Ikke langt i fra ... Her er jeg ganske uenig. Liker dette mye bedre enn Judgement. Grafikken flyter bra, spillet har et bra driv og det at man kan bruke leveldesignet til din fordel er også en artig vri. Jeg hadde ikke skyhøye forventninger til dette, men det jeg har spilt til nå har overgått forventningene mine. Horde 3.0 derimot syns jeg var litt for lett i begynnelsen. Man startet å lage en "base" men alle gikk utenfor å drepte alt før de rakk å komme frem. Det snur jo etterhvert som fiendens helse og skade dobles osv. Har 0 interesse for Mp lmed hylende 14åringer snakker om Coop og singel exsperience. Visuelt HDR og utviklingen fra Gears 1. Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Har 3 stykk som var helt utmattet etter robot etter robot etter robot i Coop delen ..., for en nedtur Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Fy flate so masse hosting/connection bugs det er på PC, har enda ikkje fått starta campaign... Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Herre min hatt. Brukte hele gårsdagen på å laste ned 80 GB. I dag startet jeg spillet for første gang, men var ikke mulig å spille før jeg hadde lastet ned en ny patch. Trykket på «oppdater» og nedlastingen startet. Patchen skulle bare være på 300 mb, men etter en halvtime var den fortsatt ikke ferdig. Det viste seg at Windows laget en kopi av spillfilen og startet å laste ned HELE spillet på nytt. Får altså ikke lastet ned patchen og må istedet laste ned spillet en gang til. Endret 12. oktober 2016 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Legg merke til at jeg allerede har lastet ned spillet fra før (jeg klikket på «oppdater», som står med blå tekst til venstre). Filen som må lastes ned er på 80GB Endret 12. oktober 2016 av Donkey Kong Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Jeg er så skuffet over unlock systemet i Gears 4, det tar altfor lang tid på å tjene opp nok for å kjøpe packs. De er også utrolig dyre... alt for å tjene ekstra $$$. De har nå lagt ut en pack som koster 899kr... Fra forumet: 300 Gear Packs - Not A Single Epic - This RNG is BS Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Camp finished i Coop ... 7 out 10 utrolig synd Xbox one S opskalerer så dårlig med HDR ... 1080 ser så mye skarpere ut.. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg er så skuffet over unlock systemet i Gears 4, det tar altfor lang tid på å tjene opp nok for å kjøpe packs. De er også utrolig dyre... alt for å tjene ekstra $$$. De har nå lagt ut en pack som koster 899kr... Fra forumet: 300 Gear Packs - Not A Single Epic - This RNG is BS Alt for $$$ som du sier. Er redd for at Gears startet en sakte død da Cliff Bleszinski forlot skuten. Lenke til kommentar
kondis Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Noe litt rart.. jeg bestilte Gears of War 4 12. Oktober. Det stod da at det i en begrenset periode fulgte med de andre spillene også. Kom plutselig på det i stad. Jeg har ikke fått koder. Og når jeg går inn på Xbox.no og ser på mine kjøp og mine spill, så er ikke GOW4 der i det hele tatt... (Pengene forsvant på konto, og det ligger ferdigspilt på xboxen). Hørt om noe lignende? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Jeg kjøpte Xbox One S Gears of War 4 konsollen som hadde med GeoW4 på nedlastingskode.I reklamen stod det at de gamle gears spillene også skulle være med. Men det var ikke med noen kode, og jeg har heller ikke fått dem i ettertid. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Noe litt rart.. jeg bestilte Gears of War 4 12. Oktober. Det stod da at det i en begrenset periode fulgte med de andre spillene også. Kom plutselig på det i stad. Jeg har ikke fått koder. Og når jeg går inn på Xbox.no og ser på mine kjøp og mine spill, så er ikke GOW4 der i det hele tatt... (Pengene forsvant på konto, og det ligger ferdigspilt på xboxen). Hørt om noe lignende? Jeg kjøpte Xbox One S Gears of War 4 konsollen som hadde med GeoW4 på nedlastingskode. I reklamen stod det at de gamle gears spillene også skulle være med. Men det var ikke med noen kode, og jeg har heller ikke fått dem i ettertid. Det synes er jevlig gjort av Ms da, jeg blir faen meg irritert på ms grunn av d ikke holder hva de lover, Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Men hvis det er slik at du ikke har dem fra før, og ikke har fått koder, så er det mer ugler i mosen ja. Det synes er jevlig gjort av Ms da, jeg blir faen meg irritert på ms grunn av d ikke holder hva de lover, Jeg hadde egentlig lovet bort kodene for de gamle GeoW til en annen, da jeg har spillene nedlastet fra før.Så jeg lurte på om jeg ikke fikk koder tilsendt siden serveren kanskje la merke til at jeg allerede eide titlene digitalt. Endret 27. oktober 2016 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Du får de nok snart i inboxen på Xboxen. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 ligger ikke under "ready to install"? Lenke til kommentar
kondis Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Ikke hos meg i alle fall EDIT: Tydelig ikke de eneste https://forums.xbox.com/en-US/thread/e801bded-d185-42c7-b222-f892a39f1446 Endret 28. oktober 2016 av kondis Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Jeg kjøpte PC-versjonen. Kunne deretter laste ned på Xboxen. Har du sjekket at du er innlogget med samme profil? Edit: Misforstod Endret 28. oktober 2016 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå