Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ingen av spillene (1 eller 2) men har selvfølgelig xbox 360. Vet ikke helt om dette er helt typen spill for meg. Hvis jeg tenker prøve ut dette burde jeg begynne med nummer 1 og deretter 2 hvis jeg liker serien? Er det to spiller på spillet?

Begynn med nr 1 om du vil spille Campaignen og få med deg historien, så absolutt.

Det er også 2 player coop i begge spillene, noe som gjør de en del morsommmere enn om du er alene.

 

tenkte på når man redder noen, eller plukker opp på submission.

man trenger ikke og se hvor laget dit er da.

Da er det kanskje ikke alltid like viktig. nei. ;)

Jeg stemmer fremdeles for Y knappen. Den brukes ikke til en dritt jo utenom en execution.

Lenke til kommentar

Syntes de kan fikse den jævla motorsaga først jeg. At det går an å F'e up et spill til de grader bare med ett våpen er noe jeg ikke greier å fatte.. Skjønner at motorsaga er "greia" i Gears, men herregud, så lite "rewarding" det er å bruke motorsaga i Gears 2 i forhold til Gears 1. Jeg har blitt sagt midt i et "hopp". Blir bare litt for latterlig.

 

Røykgranatene kunne de også nerf'a litt syntes jeg. Eller iallefall gi folk godmode et sekund etter at man har reist seg opp. Hater å ligge å kave på bakken i 10 sekunder, så bli sagd/skutt i to uten at jeg kan gjøre en dritt for å stoppe det.

 

:rolleyes:

Lenke til kommentar
GUTTA

 

http://gamingfront.net/story-199-.html

 

Gears of 2 Single Player DLC Coming Soon

I read this earlier, but I didn't post it and nao I feel noob :p

 

 

Syntes de kan fikse den jævla motorsaga først jeg. At det går an å F'e up et spill til de grader bare med ett våpen er noe jeg ikke greier å fatte.. Skjønner at motorsaga er "greia" i Gears, men herregud, så lite "rewarding" det er å bruke motorsaga i Gears 2 i forhold til Gears 1. Jeg har blitt sagt midt i et "hopp". Blir bare litt for latterlig.

 

Røykgranatene kunne de også nerf'a litt syntes jeg. Eller iallefall gi folk godmode et sekund etter at man har reist seg opp. Hater å ligge å kave på bakken i 10 sekunder, så bli sagd/skutt i to uten at jeg kan gjøre en dritt for å stoppe det.

De som jobber med patcher, maps og historien er helt forskjellige teamas innad i Epic og derfor vil de forskjellige typene DLC komme til forskjellige tider. En patch kan komme både før og etter en historieoppdatering eller et map. Og motsatt.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
GUTTA

 

http://gamingfront.net/story-199-.html

 

Gears of 2 Single Player DLC Coming Soon

 

hmm something smells fishy.

leste om dette for noen dager siden, det var ikke nevnt noe om DLC

fikk inntrykk av at han mente Gears 3 osv.

 

men håper det er sant, prequel SP DLC ja takk.

eller små utvidelses DLC slik fallout 3 gjør det, hadde vært morro

 

Edit:

her er orginal posten http://uk.xbox360.ign.com/articles/952/952452p1.html

 

så ja det var om DLC :love:

Endret av TearJacK
Lenke til kommentar

Ranked Match

- Matchmaking med rank, og ingen kan joine etter man starter.

 

Player Match

- Matchmaking uten rank, og andre kan joine etter start, med Map Cycling.

 

Private Match

- Gears of War 1 style, med Map Cycling.

 

 

 

It would be Epic!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Dette er noe av det jeg bare ikke kan fatte hvorfor EPic forandret på. Hvorfor ta bort muligheten til å spille flere kamper med de samme folkene sammenhengende, og hvorfor i huleste tok de bort Map Cycling? Det var jo blant de tingene som gjorde det forrige spillet til det det er den dag i dag - fantastisk.

 

Og hvorfor skal de på død og liv "fikse" så mye da det var veldig lite som trengte fiksing?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...