Failbar Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Noen som syns det hadde vært moro med en helnorsk squad i helgen? Høres morsomt ut da. Kryr av fotballgodbiter i dag, men tenkte jeg skulle prøve å logge meg på etter det - i 22.00 tiden og spille noen timer. Så si fra den som vil være med Endret 26. september 2015 av Failbar Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 https://account.xbox.com/nb-no/gameclip/fa432d08-7679-417c-ae86-ebd6c9884304?gamerTag=LandePlage&scid=03a80100-9ff3-46ea-be76-e00e7fe465df Fant ut at man kan redigere sammen klipp på Xbox One for noen dager siden. Var ganske kjapt og enkelt. 1 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 https://account.xbox.com/nb-no/gameclip/fa432d08-7679-417c-ae86-ebd6c9884304?gamerTag=LandePlage&scid=03a80100-9ff3-46ea-be76-e00e7fe465df Fant ut at man kan redigere sammen klipp på Xbox One for noen dager siden. Var ganske kjapt og enkelt. Mangen herlig kills der:) Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Noen som kunne være interessert i å sette av en time eller to "Ranked execution" eller bare tdm i uka som kommer? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hei, Jeg kunne godt tenke meg å spille Gears med noen her inne Er grenser for hvor gøy det er å spille alene runde etter runde. Er 25 år, bosatt i Oslo og jobber med IT. Så bare å legge meg til, har lagt ved gamertag under. Gamertag: IIV MayheM VII Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hei, Jeg kunne godt tenke meg å spille Gears med noen her inne Er grenser for hvor gøy det er å spille alene runde etter runde. Er 25 år, bosatt i Oslo og jobber med IT. Så bare å legge meg til, har lagt ved gamertag under. Gamertag: IIV MayheM VII Adder deg:) Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Noen som fortsatt spiller? Det føles ut som Gears bare døde ganske fort etter Halo 5 kom ut. Selv har jeg ikke spilt det på uker. Tenkte å begynne igjen i kveld. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Noen som fortsatt spiller? Det føles ut som Gears bare døde ganske fort etter Halo 5 kom ut. Selv har jeg ikke spilt det på uker. Tenkte å begynne igjen i kveld. Jeg spiller tid til annen IIV MayheM VII. Gjerne send meg PM om dager du planlegger å spille. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Exclusive Reveal: Meet The New Cast Of Gears Of War 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Er helt klar for ett skikkelig GeOW spill igjen nå og ikke den jævlige dritten Judgment ble. Gidder neppe å spille igjennom sistnevnte, for noe dritt. Endret 9. mars 2016 av Mala Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Det er nå jeg skal si... Gears Judgment, hva er det? Aldri hørt om. Endret 9. mars 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Riktig Fikk ikke testet det før jeg fikk det på One, men fant relativt kjapt ut at det var vel sparte penger den gangen jeg valgte å ikke kjøpe det til 360. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Må bare poste mer. Begynner faktisk å glede meg. Endret 9. mars 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) "Knife melee" er en ny ting, hver "faction" skal ha egen type kniv. På et bilde vises det tre kniver, kanskje det er tre forskjellige factions i multiplayer? Bilde av nye "Swarm Locust". Dårlig kvalitet på bilde, men må si de ser veldig badass ut. Mer info fra Gameinformer som hadde en sak om Gears 4. Tatt fra Gears forumet. Single Player Protaganists - JD Fenix, Kait Diaz, Delmont "Del" Walker Dynamic Weather - "During a category four storm, players must dodge lightning flurries" - GI Combat Knife - "...perform a quick melee kill using Gears 4's new combat knife" - GI Buzzkill - "...spits out a stream of circular sawblades that ricochet around the environment..." - GI Traditional Control Scheme - "...away from the fps-style controls laid out in Gears: Judgement" - GI Redesigned Mantle-Kick - "...more easily vault over a peice of cover" - GI Shoulder Charge - "...which knocks enemies off balance creating a window..." -GI Enemies Juvies - "Much like wreches... fast moving, melee based creatures" - GI Drone - "...a Juvie might eventually evolve... homage to its doppelganger in the locust army" - GI Pouncer - "...giant mole rat-like creature... shifts its role based on player strategies" - GI Co-op Two Player Co-op - "...two player co-op... via both online and split screen play" - GI Multiplayer Combat Knife - "In multiplayer, each faction has its own knife design" - GI Game Modes - "...the team did acknowledge the importance of modes like Horde..." - GI Endret 10. mars 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg vet hva dere tenker... "Huff, han igjen?"Her er noen bilder. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Nei, nei! Post det du finner angående spillet Gleder meg veldig til gameplay videoer nå! Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Ser de skal vise frem/snakke om MP på mandag:) Gleder meg til mer info om det. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Har flere bilder, kan legge de ut når jeg er ferdig på jobb. Det er f.eks et bedre bilde av en swarm drone/grenadier. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Ser absolutt ut som at det blir et detaljert og blodig spill. Digger det! Håper bare de klarer å få tilbake "gears-følelsen". Jeg har ikke kjent den siden Gears 3. Judgment ble bare feil for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå