Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Noen som syns det hadde vært moro med en helnorsk squad i helgen?

Høres morsomt ut da. :)

Kryr av fotballgodbiter i dag, men tenkte jeg skulle prøve å logge meg på etter det - i  22.00 tiden og spille noen timer. Så si fra den som vil være med  :)

Endret av Failbar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei, Jeg kunne godt tenke meg å spille Gears med noen her inne :) Er grenser for hvor gøy det er å spille alene runde etter runde.

Er 25 år, bosatt i Oslo og jobber med IT. Så bare å legge meg til, har lagt ved gamertag under.

Gamertag: IIV MayheM VII 

Lenke til kommentar

Hei, Jeg kunne godt tenke meg å spille Gears med noen her inne :) Er grenser for hvor gøy det er å spille alene runde etter runde.

Er 25 år, bosatt i Oslo og jobber med IT. Så bare å legge meg til, har lagt ved gamertag under.

Gamertag: IIV MayheM VII 

Adder deg:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Noen som fortsatt spiller? Det føles ut som Gears bare døde ganske fort etter Halo 5 kom ut. Selv har jeg ikke spilt det på uker. Tenkte å begynne igjen i kveld.

Jeg spiller tid til annen :) IIV MayheM VII. Gjerne send meg PM om dager du planlegger å spille.  

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

"Knife melee" er en ny ting, hver "faction" skal ha egen type kniv. På et bilde vises det tre kniver, kanskje det er tre forskjellige factions i multiplayer?

Bilde av nye "Swarm Locust". Dårlig kvalitet på bilde, men må si de ser veldig badass ut. :p

post-224957-0-20068800-1457534474_thumb.jpg

Mer info fra Gameinformer som hadde en sak om Gears 4. Tatt fra Gears forumet.

Single Player 

Protaganists - JD Fenix, Kait Diaz, Delmont "Del" Walker 

Dynamic Weather - "During a category four storm, players must dodge lightning flurries" - GI  

Combat Knife - "...perform a quick melee kill using Gears 4's new combat knife" - GI 

Buzzkill - "...spits out a stream of circular sawblades that ricochet around the environment..." - GI 

Traditional Control Scheme - "...away from the fps-style controls laid out in Gears: Judgement" - GI 

Redesigned Mantle-Kick - "...more easily vault over a peice of cover" - GI 

Shoulder Charge - "...which knocks enemies off balance creating a window..." -GI 

Enemies 

Juvies - "Much like wreches... fast moving, melee based creatures" - GI 

Drone - "...a Juvie might eventually evolve... homage to its doppelganger in the locust army" - GI 

Pouncer - "...giant mole rat-like creature... shifts its role based on player strategies" - GI 

Co-op 

Two Player Co-op - "...two player co-op... via both online and split screen play" - GI 

Multiplayer 

Combat Knife - "In multiplayer, each faction has its own knife design" - GI 

Game Modes - "...the team did acknowledge the importance of modes like Horde..." - GI

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...