aBadMan Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Hvor har dere bestilt fra? Og hva var pre-order bonusen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Kjører digitalt jeg altså, ikke bestillt enda da. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Digitalt. Vanlige pre-order med Civil Anya og Adam Fenix som bonuser med en skin-pack til våpen. Starter å spille det i morgen tidlig litt før jeg drar på jobb. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Gleder meg selv til og plukke opp spillet på lanseringen på fredag etter jobben og starte gaming maratonen. Er jeg heldig er jeg ferdig med Until Dawn innen Fredag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Tja spillet er jo ikke SÅ langt da Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Tja spillet er jo ikke SÅ langt da Nope så skal nok klare og gjøre meg ferdig før fredag så får jeg se om jeg spiller igjennom Gears i helgen eller venter før Metal Gear Solid V The Phantom Pain Collectoren min plukkes opp neste Tirsdag. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Gnashern må bli fikset... (Ikke jeg som spiller) Edit: Ser at han ikke bruker ammo på denne gif'en. Endret 28. august 2015 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Spilte gjennom noen checkpoints og 4-5 multiplayer games i går..... utrolig fornøyd:) må pracce litt med gnasher, men Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Pistolen funka heller ikke når jeg spilt i dag tidlig. Heldigvis rakk jeg å henrette han. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Bestilte fra CDON og Komplett (Brodern skulle få den ene utgaven). Begge reklamerte for en pre-order character, har ikke fått det fra noen av dem. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Om noen har lyst å spille i helgen, legg meg til på Xbox Live... samme navn som her inne. Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Bestilte fra CDON og Komplett (Brodern skulle få den ene utgaven). Begge reklamerte for en pre-order character, har ikke fått det fra noen av dem. lå det ikke en liten lapp med kode i coveret? :/ adder deg. Vet ikke ikke hvor mye jeg får spilt da Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Ja det gjorde det, men det var Anya... tror hun er med i alle utgavene. Komplett skulle ha Savage Theron Guard og CDON skulle ha Golden Miner. Endret 28. august 2015 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 For en Gnasher-fest flerspilleren i Geras er. Både på godt og vondt. Jeg har vunnet 2 av 20 kamper og har en K/D ratio på 0,5. Er vel en grunn til at jeg foretrekker Horde, ja. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Sånn har det alltid vært. Om man bruker lancern for mye så kan man få sinte meldinger, ganske teit. Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Så deilig og havne i Gears-universet igjen Hadde utallige timer med dette da det kom for 8(?) år siden! Ser kjempebra ut og synes jeg. Kun spilt enspillerdelen enda , har nok ikke tid til å bli god på multiplayer nå , men det skal prøves! 1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Har spilt noen runder med multiplayer nå, og koser meg masse. Jeg kårer det til "The most fun game I ever sucked at" Den største forskjellen fra forrige gang (originalutgaven) og nå er at jeg ikke lenger kan sette av hele kvelden til å spille, så det blir mer sporadisk og dermed ikke nok kontinuitet i spillingen til at jeg forventer noen særlig fremgang. Jeg ble aldri noe særlig god den gangen, og kommer ikke til å bli det nå heller, men moro er det uansett 1 Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Har så lyst til å snipe i death-match.... men får jo ALDRI tak i longshot'n! Kan ikke mappene heller, så har nok mye med det å gjøre;) Jeg bruker å være "god" i skytspille, men her får jeg max 3 kills per game. :/ men, herregud så moro! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Hvordan er hitboxen? Så grusomt ut det jeg så på standen til Microsoft på Retrospillmessen, men jeg aner ikke om de kjørte en upatchet versjon over LAN eller hva de nå gjorde. Man kunne ihvertfall titt og ofte stå rett ovenfor hverandre og pumpe hverandre full av bly uten å miste noe liv. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Har spilt noen runder med multiplayer nå, og koser meg masse. Jeg kårer det til "The most fun game I ever sucked at" Den største forskjellen fra forrige gang (originalutgaven) og nå er at jeg ikke lenger kan sette av hele kvelden til å spille, så det blir mer sporadisk og dermed ikke nok kontinuitet i spillingen til at jeg forventer noen særlig fremgang. Jeg ble aldri noe særlig god den gangen, og kommer ikke til å bli det nå heller, men moro er det uansett Du var da ikke så dårlig den gangen David Anbefales nyutgivelsen eller? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå