Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja spillet er jo ikke SÅ langt da :p

Nope så skal nok klare og gjøre meg ferdig før fredag så får jeg se om jeg spiller igjennom Gears i helgen eller venter før Metal Gear Solid V The Phantom Pain Collectoren min plukkes opp neste Tirsdag.

Lenke til kommentar

Bestilte fra CDON og Komplett (Brodern skulle få den ene utgaven). Begge reklamerte for en pre-order character, har ikke fått det fra noen av dem.

lå det ikke en liten lapp med kode i coveret? :/ adder deg. Vet ikke ikke hvor mye jeg får spilt da
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

For en Gnasher-fest flerspilleren i Geras er. Både på godt og vondt. Jeg har vunnet 2 av 20 kamper og har en K/D ratio på 0,5.

Er vel en grunn til at jeg foretrekker Horde, ja.

Lenke til kommentar

Så deilig og havne i Gears-universet igjen :)

Hadde utallige timer med dette da det kom for 8(?) år siden!

Ser kjempebra ut og synes jeg.

Kun spilt enspillerdelen enda , har nok ikke tid til å bli god på multiplayer nå , men det skal prøves!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt noen runder med multiplayer nå, og koser meg masse. Jeg kårer det til "The most fun game I ever sucked at" :p

Den største forskjellen fra forrige gang (originalutgaven) og nå er at jeg ikke lenger kan sette av hele kvelden til å spille, så det blir mer sporadisk og dermed ikke nok kontinuitet i spillingen til at jeg forventer noen særlig fremgang. Jeg ble aldri noe særlig god den gangen, og kommer ikke til å bli det nå heller, men moro er det uansett :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er hitboxen? Så grusomt ut det jeg så på standen til Microsoft på Retrospillmessen, men jeg aner ikke om de kjørte en upatchet versjon over LAN eller hva de nå gjorde. Man kunne ihvertfall titt og ofte stå rett ovenfor hverandre og pumpe hverandre full av bly uten å miste noe liv.

Lenke til kommentar

Har spilt noen runder med multiplayer nå, og koser meg masse. Jeg kårer det til "The most fun game I ever sucked at" :p

Den største forskjellen fra forrige gang (originalutgaven) og nå er at jeg ikke lenger kan sette av hele kvelden til å spille, så det blir mer sporadisk og dermed ikke nok kontinuitet i spillingen til at jeg forventer noen særlig fremgang. Jeg ble aldri noe særlig god den gangen, og kommer ikke til å bli det nå heller, men moro er det uansett :D

Du var da ikke så dårlig den gangen David :)

Anbefales nyutgivelsen eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...