Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

We will still have a timed exclusive to reward the most loyal beta players – on Saturday from 2:00 - 5:00 PM PDT (5:00 - 8:00 PM EDT, 10:00 PM - 1:00 AM GMT) we will be giving away the Cole Train skin only to players who play during that exact time period.

vil det si fra 00:00 til 03:00 natt til søndag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Thanks to your feedback, the development team at The Coalition will implement the following fixes and improvements. Please note that this is just a summary, not an exhaustive list:

• Multiple fixes and tuning for the Gnasher Shotgun
  • Multiple fixes for Frag Grenades, Boomshot, and Torque Bow
  • Tuning for footstep audio and other sounds around a player
  • King of the Hill improvements, including ability for The Coalition to adjust more settings for competitive play
  • Removed active down from Active Reloaded Longshot sniper rifle and added/tuned active bonus for sniper bloom/aim
  • Bug fixes and tuning for skill-based matchmaking
  • Tuned red/blue colours for team shaders (Locust/COG)
  • Improved look of blood and gore in gameplay
  • Improved game performance to reduce screen tearing
  • Bug fixes and tuning for Controller Sensitivity Settings
  • Various bug fixes on maps, weapons, matchmaking, audio, and controls

Liker at de fikser på Gnasher, den var ikke lett og håndtere i betaen.

Lenke til kommentar

Med "tuned" håper jeg de mener "removed" ....

Btw, dere som hadde problemer med Gnasheren, der vet at kulene i Gears 1 kommer rett fra midten av skjermen, og ikke fra selve våpenet som i Gears 2,3 osv?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fra den nye "opening cinematic" (Ultiamte Edition)

vz4meply.gif

Gears of War: Ultimate Edition is now available for pre-order and pre-download. Fans who can’t wait to jump into the action on Aug. 25 can visit the Xbox Store to pre-order and pre-download the Standard and Deluxe Editions of Gears of War: Ultimate Edition, so that it’s ready to go when the game releases. Those who pre-order will also receive exclusive bonus skins and characters including:

• Standard Edition ($39.99 USD) – The landmark original Gears of War returns, offering a full digital game download, plus pre-order bonus items including the Adam Fenix and Civilian Anya multiplayer skins and Animated Imulsion Weapon Skin for use in multiplayer matches.
  • Deluxe Edition ($59.99 USD) – The ultimate Gears experience. On top of the Standard Edition items, the Deluxe Edition also includes the Deluxe Weapon Skin Pack featuring 10 different Animated Weapon Skins and 36 standard Weapon Skins, as well as the Civilian Marcus Fenix and Aaron Griffin multiplayer characters.

Endret av aBaDmAn91
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med "tuned" håper jeg de mener "removed" ....

Btw, dere som hadde problemer med Gnasheren, der vet at kulene i Gears 1 kommer rett fra midten av skjermen, og ikke fra selve våpenet som i Gears 2,3 osv?

Det kan foklare hvorfor jeg ikke fikk til Gnasheren i det heletatt. Jeg spilte på gamle skills og trodde jeg hadde mistet teken fullstendig :hm:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte pre-order utgaven nå på Live. Så er klar til å gå tilbake til Gears i slutten av måneden. Bryr meg ikke så kjempestort om utvalg i karakterer, og eneste som "frista" av pre-order karakterene var sivil Anya. Så gikk med det. Må si jeg er klar for å gå tilbake. Savna Gears, uten å være direkte gira på å spille det liksom i siste. Tror det har noe med at det er ikke helt spill jeg går tilbake for 360 for å spille. Pluss nå kan jeg spille Gears 1 fra 360 på One og. 

Lenke til kommentar

Frister å hoppe inn ved release her også. Spilte kun single-player i den originale versjonen, og nå har en IRL venn sagt at han har lyst til å spille UE i co-op. Kanskje jeg endelig får kverket RAAM på insane? Jeg klarte ikke å gjøre det alene. Dom er ubrukelig i den bossfighten (på insane, i hvert fall). :p

Lenke til kommentar

Hvis du kjøper det innen slutten av desember, og spiller det online innen da. Men du får det ikke med en gang, så lenge du ikke har Xbox360-diskene eller kjøpt spillene digitalt før det.  

Jeg formulerte meg nok litt dumt.. det jeg mente var: er "ultimate edition" en remake av 1, 2, 3, og judgement?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...